Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mari's miniproject

4 posters

Go down

Mari's miniproject Empty Mari's miniproject

Post by Mari-chan 2010-01-20, 6:40 am

Okee,

Ik heb dus maar even besloten Oni een complete make over te geven. Dat ideetje is eigenlijk al een paar maanden geleden begonnen met een nieuw pruikje, maar het begint nu echt vorm te krijgen. Dit is hoe Oni er tot voor kort uitzag:

Mari's miniproject PICT0021

Dit gaat er veranderen:

1. Haar nek wordt gemod. Het lijkt nu wel of haar hoofdje niet op haar lichaam past, terwijl het toch echt bij elkaar verkocht wordt. De nek is te breed, en omdat ze nogal een korte kin heeft, wil ik niet het hoofdje gaan modden. Ik ben bang dat ze dan helemaal geen kin meer overhoudt. Als iemand tips heeft over hoe je een nek moet modden, hoor ik 't graag, want dit wordt mijn eerste keer.
2. Ze krijgt 1 blind oog, waar ze soms een ooglapje over draagt.
3. Ze krijgt tatoeages op 'r gezicht.
4. Haar lichaam wordt opnieuw geblusht en gehotglued.
5. 'r Garderobe wordt eens lekker aangepakt. Nu draagt Oni veel gelaagde, gekleurde kleding (trui over een shirt enzo), en dat gaat volledig zwart worden. Ze krijgt ook meer meisjeskleding.
6. Waar en wat weet ik nog niet, maar ze krijgt ook verschillende kleine tatoeages op haar lichaam.

Ik zal binnenkort nog een schets maken van hoe Oni er uiteindelijk uit moet komen te zien. Als die af is post ik 'm.

De eerste foto's! Excuus voor de slechte kwaliteit, mijn camera is niet een van de besten als het aankomt op foto's maken in het donker. Ik zal binnenkort nieuwe foto's maken, maar voor nu:

Mari's miniproject PICT0014

Gezichtstattoo rechts:
Mari's miniproject PICT0019

Gezichtstattoo links:
Mari's miniproject PICT0017

'n Paar maanden geleden, met 'r nieuwe pruikje:
Mari's miniproject PICT0002


Wordt vervolgd.
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Mari's miniproject Empty Re: Mari's miniproject

Post by holyvirus 2010-01-20, 7:17 am

Ik ben benieuwd hoe ze wordt.

Toevallig krijg ik binnenkort een dollzone msd torso met hoofd als commissie binnen, dat net het zelfde probleem heeft. De nek wordt ook gemod, zodat het hoofdje mooi op komt. Hierbij ben ik van plan om eerst de nek boven dunner te schuren en dan kijken tot hoever de nek nog zou moeten worden ingekort of dunner gemaakt. Gewoon met een groot stuk grofste schuur papier. Of met de dremel, scheelt weer tijd;)

Mijn ervaring met de EID/minimee hybrid, is eerst aftekenen (meeste doe ik dat in mijn hoofd Razz) tot hoever ik de kin wil hebben tot aan de nek. Alleen bij dat project ging het hoofd een modificatie onder en de nek bleef intact. Principe is eigenlijk wel het zelfde.

Succes.
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Mari's miniproject Empty Re: Mari's miniproject

Post by VelvetBat 2010-01-20, 8:59 am

Je plannen klinken erg leuk, ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Maar wel jammer dat de gezichtstattoo's wegvallen met die nieuwe pruik.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Mari's miniproject Empty Re: Mari's miniproject

Post by Muisje 2010-01-20, 10:07 am

Klinkt interessant. Complete make-overs zijn zo leuk om te volgen.

Derricks nek heb ik ook gemod, want Elfdoll meisjeshoofden liggen blijkbaar meer op de nek van de ED lichamen dan er over heen en dan wordt zo'n jongens Delf nek al snel een speknek. Ik heb met de dremel de nek korter gemaakt en rondom dunner geschuurd. Het is belangrijk dat je steeds even kijkt wat de status is en je moet niet alles in één keer willen doen. Je kan er beter twee of drie dagen over doen, dan in een uurtje de doll verknallen.
Als je de dremel eng vindt, kan je met schuurpapier werken, maar geduld en controleren is hier ook belangrijk. Let er trouwens op dat wanneer je het hoofd op de nek past om te kijken hoe het staat, de nek al snel te lang en te dik lijkt. Dat komt omdat de armen niet in de joints zitten en daardoor lijkt je doll smaller. Zo af en toe moet je de armen even in de joints zetten om het juiste beeld te krijgen. Dan zie je tenminste hoe breed ze is met de schouders erbij.
Succes!
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Mari's miniproject Empty Re: Mari's miniproject

Post by Mari-chan 2010-01-22, 6:17 am

@ HV en Muisje: Bedankt voor de tips! Ik laat de dremel nog eventjes liggen, omdat ik niet bekend ben met dat ding, maar ik kan nu wel met schuurpapier aan de slag.

@ VelvetBat: Oh, dat probleempje is op zich zo verholpen. Mijn idee was namelijk om 'n speldje in het haar te schuiven. Wanneer Oni 'r ooglapje draagt, gaat dat speldje aan de rechterkant in het haar. Daar zit nl haar goede oog. Als ze haar ooglapje niet draagt, en dus haar blinde/slechtziende oog gebruikt, gaat 't speldje aan de linkerkant in haar haar. It's aaaall part of the plan Very Happy
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Mari's miniproject Empty Re: Mari's miniproject

Post by Mari-chan 2010-01-29, 12:08 am

Update!

Oni heeft 'r eerste nieuwe kledingstuk gekregen: Een corset gemaakt door Raouken. De foto's staan al in het foto-topic, klik [a href="http://www.jointedlove.nl/algemene-foto-s-f9/het-nieuwe-corset-t188.htm#2819"]hier[/a] om ze te bewonderen. Alvast een voorproefje:

Mari's miniproject PICT0037
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Mari's miniproject Empty Re: Mari's miniproject

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum