Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Interesse voor BJD patronen paketten

+4
tha_queen_of_chaos
VelvetBat
Mari-chan
Deredere
8 posters

Go down

Wat zijn jopuw interesses voor een set BJD patronen?

Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_lcap32%Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_rcap 32% 
[ 6 ]
Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_lcap11%Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_rcap 11% 
[ 2 ]
Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_lcap21%Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_rcap 21% 
[ 4 ]
Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_lcap21%Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_rcap 21% 
[ 4 ]
Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_lcap15%Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_rcap 15% 
[ 3 ]
Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_lcap0%Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_lcap0%Interesse voor BJD patronen paketten I_vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Total Votes : 19
 
 

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Interesse voor BJD patronen paketten

Post by Deredere 2010-02-19, 4:36 am

Inmiddels ben ik vrij goed in het tekenen van patronen en ik vroeg me af of er interesse zou zijn voor BJD basis patronen.
Daarmee bedoel ik een set basis patronen voor 1 maat BJD.
Met als inhoud: ( afhankelijk of het een mannen doll of vrouwen doll is al wil ik best jurken voor de heren tekenen als mensen dat willen...)
bloes patroon met verschillende mouw en kraag opties
broek patroon
een paar rok patronen, koker rok, cirkel..
body patroon voor jurk
eventueel een jas
Mantel met of zonder verschillende soorten capuchons
En eventueel meer als mensen speciale interesses hebben.
Dit is even wat er zo in mij opkomt.

Zel heb ik natuurlijk maar een paar dolls.
luts MSD meisje, fairyland MSD Large bust, Luts Senior Delf Girl, Domuya flexy perenial, Dolfie Dream Large en medium bust en Dollmore 70cm male.

Mijn plan is om er natuurlijk wel geld voor te vragen. En het bedrag zal af hangen van: welke maat doll, hoe zeldzaam of juist niet, in welk formaat ik de patronen ga maken en of er uitleg bij moet komen of niet. Maar ik wil er geen idioote bedragen voor gaan vragen.

Ik vroeg mij af wat jullie er van denken en waar jullie in geinteresseerd zijn.
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by Mari-chan 2010-02-19, 5:40 am

Ik zou er in ieder geval heel erg in geïntresseerd zijn. Dan kan ik ook eens wat gaan proberen maken voor mijn MSD meisje. En dan zou ik er maar wat graag uitleg bij willen hebben, want ik heb weinig ervaring met naaien.
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by VelvetBat 2010-02-19, 6:00 am

Ik weet het nog niet. Ik doe mijn best om mijn eigen gemaakte kleding te verbeteren en patronen voor simpele rokjes zou ik bijvoorbeeld geen behoefte aan hebben.

Eventueel zou ik geinteresseerd zijn in de meer complexere patronen. Maar dan alleen de patronen, zonder verdere uitleg.
(dus voor die optie heb ik ook gekozen in je poll)
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by tha_queen_of_chaos 2010-02-19, 8:16 am

ik zou ook interesse hebben. Ik zou graag meer kledig willen maken voor mijn dolls, maar doordat de patronen die je moet printen niet altijd goed uitkomen als ik ze print doe ik dat eigenlijk nooit.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by Muisje 2010-02-19, 8:34 am

Ik kan aardig wat patronen in elkaar knutselen, maar zelf patronen voor broeken tekenen gaat me niet zo goed af, dus daar zou eventueel mijn interesse in liggen. Veel van mijn jongens hebben dezelfde kontmaat en broekspijpen verlengen kan ik wel, dus het zou dan voor mij vooral SD formaat zijn.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by lifae 2010-02-19, 8:36 am

Patronen zouden super zijn! Ik vind het erg lastig ze zelf te tekenen, maar aanpassen lukt me wel, zolang er lijntjes bij staan waar je patroondelen het beste kan verlengen en de oorspronkelijke maten.
De volgorde van in elkaar zetten vind ik soms wat moeilijk, dus een beschrijving zou ik erg fijn vinden, maar die hoeft niet heel uitgebreid.
lifae
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by maankatje2000 2010-02-19, 9:36 am

Ik heb een hoop patronen voor diverse bjds sizes. Maar alle SD patronen zijn veels te groot voor Peakswoods bodies lol. Ik moet ze altijd innemen de bovenstukjes voor Dasha. En steeds niet de stijl die ik zoek.

Ik zou heel graag steampunk kleding willen. Van die heerlijke vestjes en bustle skirts Mad
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by brigitte 2010-02-19, 10:56 am

ik zou wel intresse hebben in wat basispatronen voor een dollzone 70 cm. de broeken en giletten lukken me nu al aardig maar blousen en jasjes gaan iedere keer nog mis. Zelf heb ik geen uitleg nodig. Ik heb al 100 patronen ofzo en zie vaak al aan het patroon wat wat is. Wel heb ik dan intresse in meerdere soorten mouwen en kragen enzo.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by Deredere 2010-02-21, 9:16 pm

Ik denk er nu aan om eerst commisies te gaan doen omdat zoals ik zie er speciefieke vragen zijn naar patronen.
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Interesse voor BJD patronen paketten Empty Re: Interesse voor BJD patronen paketten

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum