Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Beryl - Love me or die

+9
Wish
Raouken
brigitte
VelvetBat
Silk
Muisje
Deredere
holyvirus
maankatje2000
13 posters

Go down

Beryl - Love me or die Empty Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-09, 10:03 pm

http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1276126631

Ziet er naar uit dat ze in normal skin gereleased word, dus zonder fantasy parts. Als ze dat ook met Vesuvia gaan doen ben ik verkocht xD.

Een aantal mensen zijn pissed op DoA als dat met alle MD's gaat gebeuren. Geen fantasy parts en geen ws dus ik denk dat het niet zo erg zal zijn.

Ik wacht af.

Extra info
Beryl-Love me or die



1st. order 50dolls





Release date : June 15th. 2010. 9:00 AM (KOREAN STANDARD TIME)





Skin type: Normal



* Including:



+ Beryl Human type

+ Heel parts

+ Owner's guide

+ Certificate of authenticity





* Option:



+ Face up

+ Body brushing

+ Eyes (14mm N06 moonlight)



Availability: The shipment is due to on shipping between from 15th July to 1st Aug.2010.

(If there is any problem with manufacturing process, the shipping will be delay without any notification.)



The items of Beryl; clothes, wig, shoes and etc. are on sale separately.


Last edited by maankatje2000 on 2010-06-13, 8:46 pm; edited 1 time in total
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-09, 11:12 pm

Ik heb de discussiethread gelezen op DoA.

Ik snap wel waarom mensen boos zouden zijn op Soom, maar ik vind het wel gaaf dat het misschien gaat gebeuren. Kan ik toch een Vesuvia krijgen, ik vond haar GS niet mijn ding maar haar gezicht vind ik nog steeds geweldig.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by holyvirus 2010-06-09, 11:23 pm

Ik denk dat een paar mensen wel heel blij mee zijn Smile

lol, ik zat al te zoeken naar die discussie op doa. Maar het zat blijkbaar in de discussie deel, waar ik nooit naar kijk.

Ik vind zelf dat bedrijven zelf moeten weten hoe en wat ze gaan doen met hun molds. Voor een verzamelaar is dat vervelend, want de waarde gaat dan omlaag. Maar Soom verdient daar natuurlijk niks meer aan XD
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Deredere 2010-06-09, 11:31 pm

Tja vind het ergens ook best wel sneu. Hadden ze best van te voren mogen zeggen. Het is wel een beetje uitmelken dit. Als je de doll gekocht hebt niet voor de fantasy parts en er dan een hoop geld voor hebt betaald. Zou ik me ook wel een beetje genaait voelen.
Ik vraag me ook wel eens af hoe limited de werkelijke limiteds zijn aangezien ze een maand lang te bestellen zijn.
Ben ook erg benieuwd naar het prijs verschil.
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-09, 11:42 pm

Ik vind die discussie maar gezeik om poppen en ego's, want meer is het niet. Niemand was verplicht de MDs te kopen en de tweedehands marktpijzen zullen Soom een worst wezen. Deze Beryl is anders genoeg dan de originele WS Beryl met fantasy parts, dus de originele release blijft herkenbaar en op zichzelf staand.

Mogelijk gaat de verkoopwaarde van alle MDs nu omlaag wanneer mensen er op hopen dat meer MD head molds basic worden, maar de fantasy parts blijven mogelijk wel limited. Wie weet.
Misschien had Soom deze meid Sheryl moeten noemen en dan zeggen dat het geen Beryl is, want Beryl is WS met fantasy parts, dus is het geen re-release. Wink

[edit] Veel van die MD hoofdjes deden me niets toen ze uitgebracht werden (te veel photoshop, toeters en bellen), maar nu ik er een paar in het echt heb gezien, blijken sommigen wel heel mooi te zijn. Ik ben blij dat Soom meer mooie basics gaat uitbrengen waarbij de nadruk weer op het hoofd ligt.

[edit2] Ben ik de enige die zich dood schaamt voor sommige comments op de Soom pagina?
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by holyvirus 2010-06-10, 12:07 am

Jeetje, beleefdheid is ook ver te zoeken. >.>
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-10, 12:32 am

Die comments op de Soom pagina lol. Ik denk dat een hoop van die flamers zich te veel opwinden over niks. Wanneer ik mijn dolls aan mensen laat zien zeg ik nooit hoeveel ze gekost hebben. Ik zit niet in deze hobby om de grote van mijn e-peen te vergelijk omdat zoals sommigen die 1213340 limiteds hebben van boven de $1000.

Sard = Dia zonder die oren en je kunt voor $30 er een mannenlichaam bijkrijgen en daar kraait niemand naar. Een goede modder kan zo zijn oren na bootsen.

Ik vind toch al het lamegehalte erg hoog bij DoA. Ik ben benieuwd naar verdere foto's, ik vind Beryl namelijk veel mooier in NS dan WS. Maar dat is mijn opinie.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-10, 12:51 am

Tja, e-peen. Dat heeft ook een keerzijde. Stel je hebt een leuke tas en mensen zien alleen maar "Prada" en trekken daar de conclusie uit dat je een "brand whore" bent die opschept over je dure tas door ermee rond te lopen.
Sommige van mijn limiteds heb ik omdat ze mooi zijn en niet omdat ze limited zijn. Daarvan zou ik het niet erg vinden als ze wat gewoner en beter verkrijgbaar zouden zijn, want dan kan ik in alle rust van mijn doll genieten. Razz

Dan nog. Heb blijven poppen en het blijft een keuze om daar zo belachelijk veel geld aan uit te geven.

Beryl in WS is ook mooi, maar mijn persoonlijke voorkeur voor dolls die ik zou willen hebben is toch NS.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Silk 2010-06-10, 1:03 am

Eigenlijk ben ik helemaal niet verbaasd dat ze normale versies van deze sculpts maken. Kan me voorstellen dat het even slikken is als je dacht een *zmg* limited mold te hebben en nu ineens niet meer zo'n uneeek snowflake bent, maar aan de andere kant: ik ga er vanuit dat de fullset versies nog steeds voor veel geld over de toonbank gaan. Als alleen het hoofd standaard wordt, zijn er nog steeds een hoop dingen die limited blijven en de waarde van de full-set versies intact houden.

Eigenlijk ben ik wel blij dat ze kennelijk ze gaan uitbrengen als standards. Chrom is een heel mooi hoofd, en Io ben ik ook erg gecharmeerd van.. ik vond het alleen jammer om het totale MD plaatje te kopen, omdat ik er toch niets mee ging doen.

Muisje wrote:
[edit2] Ben ik de enige die zich dood schaamt voor sommige comments op de Soom pagina?

Nee. Ongelofelijk wat hoop een entitlement bitches bevat deze hobby toch. Poppen worden opnieuw uitgegeven, bedrijven zijn niet verplicht, omdat jij er zo nodig één gekocht hebt, de hele mal weg te gooien. Serieus, als de poppen die ik heb in één keer standards gaan worden (Madoka is in de tussentijd al heel vaak gere-released), dan boeit het me nog niet. Ik vind hun koppies mooi. Dat gaat echt niet veranderen als hun prijs ineens daalt of de halve wereld er mee rondloopt.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 41
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-10, 1:05 am

Ik denk dat veel mensen op dit forum en tevens BJDcafé een stuk nuchter zijn over limiteds. Het gaat toch meestal om de sculpt en niet zo zeer de prijs. Als je laat in de hobby komt en net zoals ik mist om een Suiseiki (kan het nog steeds niet spellen) heb ik er wel wat voor over om deze toch te bemachtigen. Maar omdat ze zo zeldzaam is levert het wel wat stress op. Vaak ben ik al te laat wanneer ze op DoA word aangeboden.

Voor diegene die op bepaalde sculpts verliefd is geworden is dit de kans om ze toch te bemachtigen aldan zonder extra's.

Ik vind het jammer dat mensen de Soom site spammen. Hoop dat ze niet van gedachten gaan veranderen nu.

[edit]
Ik kreeg een pm op DoA en dacht meteen aan een flame maar het ging over mijn project XD. Slecht geweten heb ik.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by VelvetBat 2010-06-10, 1:14 am

Ik hoop stiekem dat ze haar ook gewoon als mens in white skin gaan uitgeven XD
Zo langzamerhand heb ik het gevoel dat ik alle fantasy dingen wel gehad heb, en merk ook dat ik bij diverse fantasy parts toch mijn teleurstellingen heb. (zoals bij de galena vleugels). Dus als Soom dan basic versies gaan uitbrengen, ongeacht of het dolls zijn die limited zijn geweest, dan vind ik dat alleen maar prima.
Maar ik doe niet aan normal skin. Dus ik hoop dat ze in white skin ook doen. XD

Als ze dat zouden doen, dan zou ik heel graag nog een white skin basic beryl, cuprit en vesuvia willen.

Die comments op de Soom pagina zijn inderdaad echt onbeschoft. Ik heb ook veel geld uitgeven aan mijn soom popjes, maar ik ben blij met ze. En dan vind ik het niet erg dat ik er meer dollars voor heb neergeteld, want dat zijn ze me gewoon waard.

Sowieso valt me vaak op dat die comments ontiegelijk onbeschoft zijn daar. Komt Soom met een doll die grijs en wit is, dan krijg je ook tig comments van "waarom doe je geen normale huidskleuren? Ik vind deze f**king lelijk!" enzovoorts.
Ik blijf bij de quote uit bambi: "Stampertje, als je niks leuks te zeggen heb, zeg dan niks!"
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-10, 1:15 am

Silk wrote:
Eigenlijk ben ik wel blij dat ze kennelijk ze gaan uitbrengen als standards. Chrom is een heel mooi hoofd, en Io ben ik ook erg gecharmeerd van.. ik vond het alleen jammer om het totale MD plaatje te kopen, omdat ik er toch niets mee ging doen.

Inderdaad. Er zijn best wel wat MDs langs me heen gegaan, omdat de toeters en bellen me niets deed. Chrom is een heel mooi hoofd, maar die poten en die outfit waren voor mij niet indrukwekkend. Zo zijn er meer MDs geweest die voor mij als fullset niet het geld waard waren en daarom heb ik er verder ook niet naar gekeken, maar Bix bijvoorbeeld en Topas zijn erg mooi terwijl ze voor mij onaantrekkelijke extra's hadden.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Silk 2010-06-10, 1:27 am

maankatje2000 wrote:
Ik vind het jammer dat mensen de Soom site spammen. Hoop dat ze niet van gedachten gaan veranderen nu.

Alleen om de grove beledigingen die ze daar posten denk ik dat ik nog even een berichtje achter laat als hart onder de riem voor Soom (zelfs al ben ik geen koper bij hen). Dit wil je als bedrijf ook niet.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 41
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-10, 1:33 am

Het wordt ook nog eens erger. "Go to hell"?
In een perfecte wereld staat er nu ergens een moeder met een stuk zeep klaar om die mond te spoelen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-10, 1:46 am

Ik zei ooit eens Damn in de buurt van mijn Amerikaanse neefjes en ik kreeg letterlijk een oorveeg van mijn tante op 25-jarige leeftijd .__.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by brigitte 2010-06-10, 1:50 am

geweldig idee van soom.

Heb comments niet gelezen. Ik hoef denk maar 5 minuten naar dr phil te kijken of te weten wat voor comments er gemaakt worden. ben ik blij dat ik gewoon een nuchtere hollander ben.

hoop nu stiekem dat ze ook amber als standaard uit brengen. was van het begin al verliefd op amber maar had geen geld en als ze als standaard uitgebracht word mod ik haar des noods met liefde wel naar een fauntje.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Raouken 2010-06-10, 1:52 am

Ooh ik vind het tof, vind Beryl een van de leukere Soom sculpts maar ga er echt geen 2000 euro voor neertellen, hou meer dan normal skin dan van white skin en hou ook niet zo van fantasy parts. Bij de meeste MD's spreekt het hele plaatje me niet zo aan en dan zie ik pas achteraf dat het best een leuk hoofd is(Chrooooom <3)dus ik hoop dat ze dit meer gaan doen.

En mensen die erover zeiken vind ik maar zielig. Oh neeee nu is mijn pop niet meer uniek want iedereen kan 'm kopen! Maak 'm uniek door wat je er mee doet, dan heb je iets om trots op te zijn, niet omdat je er weetikveelhoeveelgeld voor hebt neergeteld. En als je de mold oprecht leuk vind is het alleen maar leuk om er meer te zien en je enthousiasme ervoor te kunnen delen met anderen zonder dat die jaloers hoeven te zijn, tenminste zo heb ik dat bij mijn limiteds. Zou het alleen maar leuk vinden als ze standaard releases werden.
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Silk 2010-06-10, 2:06 am

Raouken wrote: En als je de mold oprecht leuk vind is het alleen maar leuk om er meer te zien en je enthousiasme ervoor te kunnen delen met anderen zonder dat die jaloers hoeven te zijn, tenminste zo heb ik dat bij mijn limiteds. Zou het alleen maar leuk vinden als ze standaard releases werden.

Precies! Hoe meer mensen om mee te delen, hoe beter.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 41
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Wish 2010-06-10, 4:11 am

Ik vind het wel fijn dat ze mensen die destijds de kans niet hadden om een beryl aan te schaffen dit nu wel kunnen.
Spijtig voor Soom dat diegenen dat er veel voor betaald hebben zich nu afreageren. Moet echt een rotte ervaring zijn, probeer je goed te doen voor bepaalde mensen (en jezelf ofc), krijg je van anderen een mep in je gezicht.

Ah well, hoeveel die mensen er ook op zagen, het zal Soom wss worst wezen aangezien ze verkopen.
Een stevige discussie op DoA gaat ook veel mensen ervan bewust maken dat ze opnieuw te koop is dus meer klanten. Zelfs slechte reclame is reclame he Wink
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-10, 4:23 am

Iemand zit te zeuren over ethiek. Natuurlijk is het ethisch verantwoord van Soom om poppen te verkopen zelfs al zouden ze de originele versie uitbrengen terwijl ze hebben gezegd dat ze dat nooit zouden doen. Poppen verkopen schaadt geen mensen of dieren. (Milieu even buiten beschouwing laten.) Misschien dat het ego's of portemonnees schaadt of Sooms imago, maar ethiek heeft hier weinig mee te maken.

Soms zou je willen dat mensen zich minder druk maakten over poppen en meer over echte mensen.

Deze versie van Beryl is ook mooi en ik hoop dat veel mensen haar kunnen kopen en veel plezier van haar beleven.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-10, 4:43 am

Ik moest gniffelen toen ik de comment zag van iemand die Soom gaat aanklagen. Succes daarmee, een rechtzaak starten is niet gratis en het is nooit zeker of je hem wint.

Ik liet Beryl aan Ryan zien, hij vind het weer niks XD.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by holyvirus 2010-06-10, 4:45 am

Ach ja schelden en bedreigen kost weer niks XD Aan de andere kant lijkt me me lachen als Soom die lui aanklaagd.
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by lifae 2010-06-10, 4:52 am

Ik heb nooit wat met Beryl gehad. Ik vind ook dat sommige mensen wel heel erg overdreven reageren op de site en op DoA. Zoals al veel gezegd is, is er een duidelijk verschil tussen een MD en een basic versie.

Ik vind het eigenlijk best leuk dat Soom dit doet. Dan wordt Breccia voor mij misschien ooit ook eens bereikbaar (als ze haar ook als basic uit zouden brengen), want haar sculpt vind ik mooi en die fantasy onderdelen zou ik toch nooit gebruiken.
lifae
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Rosered 2010-06-10, 6:17 am

Haha Very Happy
"Love me or die"
Dat is wel duidelijk. Razz

Fijn juist, en misschien ontnuchtert dit een aantal mensen die hun Soom MD's voor (te) hoge prijzen verkopen. Of alleen MD's kopen om winst op te maken. (niet dat er iets mis mee is)
Ik ben nog steeds blij met Galena ook al valt het anders uit dan gepland (fantasy parts vallen tegen in gebruik). Het enige wat ik vervelend zou vind is dat je bij een Limited zo overhaast moet beslissen of je die koopt of niet. Want als ik langer de tijd had gehad had ik haar misschien nooit gekocht. Al geld dat eigenlijk voor alle limiteds van welk dollbedrijf dan ook.
Ik heb nu een limited dreaming Ani gekocht bij Luts en het zal me niets verbazen als ze later ook normaal te koop aangeboden wordt. Dat zal ik niet eens erg vinden. Maar ik nam het zekere voor het onzekere en heb haar meteen gekocht. Had haar zowiezo willen hebben.
En die Beryl is idd heel anders dan fantasy parts Beryl.
Ik vind haar wel stoer en sexy eruit zien. <3
Nu kunnen meer mensen genieten van Beryl.
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by powder-Eva 2010-06-10, 9:20 am

ik ben nog nooit gesoomed, maar ik vindt het niet erg dat ze beryl op deze manier uitbrengen, Iplehouse doet ook limited en basics uitgeven, dus ja.
zelf heb ik liever geen limiteds, ik wil er liever langer over nadenken voor ik een popje koop.
die opmerkingn op de pagina bij soom zijn soms wel een beetje zielig, dat doe je toch niet?
powder-Eva
powder-Eva

Aantal berichten : 140
Registratiedatum : 2009-11-05

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by tha_queen_of_chaos 2010-06-10, 5:09 pm

Volks doet het al jaren, Luts ook. Maar nu doet Soom het en is het OUTBIRK oF DOOM!!!!
Het heet relativeren en prioriteiten stellen, twee termen waar die mensen nooit van gehoord hebben.
Doet me altijd hier aan denken.

En ik hoop dat ze het met al deze MD's doen. EUCLASE COME TO MOMMA!
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-10, 7:21 pm

holyvirus wrote:Ach ja schelden en bedreigen kost weer niks XD Aan de andere kant lijkt me me lachen als Soom die lui aanklaagd.

Het lijkt me wel wat als Soom hun account afsluit en hun IP adres blokkeert. Je bent namelijk vrij om klanten te weigeren en verkopen doen ze wel aan de mensen die "Jaaaaaah, dank je Soom!" roepen. Razz
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-13, 8:47 pm

nieuwe info in de eerste post, ze zal in 50 stuks gereleased worden. Er staat first order dus ik verwacht meerdere orders misschien.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-13, 8:54 pm

Ik vraag me af of ze in minuten uitverkocht gaat zijn of dat mensen het wat rustiger aan doen en wachten op de tweede ronde.

Die broek met glittersteentjes is overigens best leuk. ^_^
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by VelvetBat 2010-06-13, 9:06 pm

Awww, jammer dat ze alleen in normal skin gereleased wordt.. Ik hoopte stiekem toch op een white skin optie erbij. XD
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-13, 9:12 pm

ik denk dat mensen gek gaan worden eerste ronde lol
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Muisje 2010-06-14, 7:17 pm

Ik las dat ze binnen 20 minuten uitverkocht was.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-14, 7:46 pm

<___< tja lol
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by brigitte 2010-06-14, 7:51 pm

dan was ze erg gewild. Maar wel mooi dat 50 mensen die graag nog een human beryl wouden nu hun kans hebben gehad zonder dat ze daar twee keer zoveel als de nieuwprijs hebben moeten neerleggen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by maankatje2000 2010-06-14, 8:07 pm

ik zat er ook over na te denken, dus niet xD! Dan gaat mijn geld maar naar een littlefee.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Beryl - Love me or die Empty Re: Beryl - Love me or die

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum