Volks SDGr-lijven vanaf oktober in FCS
3 posters
Jointed Love :: Jointed Love :: Nieuws!
Page 1 of 1
Volks SDGr-lijven vanaf oktober in FCS
Volgens Ria Ria op DoA - die een stuk beter japans kan dan ik - is het vanaf oktober mogelijk om een SDGr-lijf te kiezen bij je FCS!! Naast dat deze lijven dan eindelijk betaalbaar en meer beschikbaar zullen zijn, is het vanaf dan ook mogelijk ze in Sunlight of Beauty White te bestellen. Dat noem ik verdraaid goed nieuws. Eindelijk een lijf voor Cis (of Luther, als het Cis niet staat).
Bericht staat hier.
Bericht staat hier.
Silk- Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 41
Re: Volks SDGr-lijven vanaf oktober in FCS
Blijft nog steeds duur, maar tenminste gaat de 2ndmarkt prijzen hopelijk wel een stuk latger.
En het ziet eruit dat Volks ook Yugiri weer released. Ze is wel rond de 700 euro :/ en ik heb het geld er niet voor, maar nu komt er vast wel meer yugiri's op de markt.
En het ziet eruit dat Volks ook Yugiri weer released. Ze is wel rond de 700 euro :/ en ik heb het geld er niet voor, maar nu komt er vast wel meer yugiri's op de markt.
holyvirus- Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 45
Re: Volks SDGr-lijven vanaf oktober in FCS
Het is nog steeds duur, maar om één of andere reden staat het idee van FCS met SDGr me erg leuk. FCS wilde ik altijd nog een keer doen, maar gezien een koopregel van me kan ik niet nog een normaal mannelijk volks-lijf bestellen (en het meisjes-lijf vind ik niet mooi).
Maar op deze manier zou ik ervoor kunnen kiezen om één van de hoofdjes te bestellen met een SDGr-lijf. Sla ik twee vliegen in één klap. Nou ja. In de verre, verrrrre toekomst dan. Wanneer Volks een winkel geopend heeft in Europa, waarschijnlijk.
Maar op deze manier zou ik ervoor kunnen kiezen om één van de hoofdjes te bestellen met een SDGr-lijf. Sla ik twee vliegen in één klap. Nou ja. In de verre, verrrrre toekomst dan. Wanneer Volks een winkel geopend heeft in Europa, waarschijnlijk.
Silk- Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 41
Similar topics
» Utrecht meet 24 oktober
» Ark en Henk [Unidoll Ark & Volks Reisner hybrid]
» Teacher&Student (Volks Scarface Cecile, Zaoll Muse)
» Remo Galetti. Cicero's broer. Probleemgeval [Volks Williams]
» Ark en Henk [Unidoll Ark & Volks Reisner hybrid]
» Teacher&Student (Volks Scarface Cecile, Zaoll Muse)
» Remo Galetti. Cicero's broer. Probleemgeval [Volks Williams]
Jointed Love :: Jointed Love :: Nieuws!
Page 1 of 1