Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Suus' projectjes

4 posters

Go down

Suus' projectjes Empty Suus' projectjes

Post by sbslink 2010-09-13, 3:40 am

Hier ga ik posten waar ik op dit moment mee bezig ben.

Ik begin met een (slechte) foto van mijn eerste face up. Je kunt niet alle details zien en heb het met haar en ogen gedaan omdat ik met de face up zelf nog lang niet blij ben. Ik weet dat ik vooral op dunne lijntjes moet oefenen. En ook vooral op het beter krijgen van de linker kant van het hoofd.. want dit keer ben ik meer tevreden met de rechterkant dan de linker. Er zit echt een groot verschil tussen.

Maar ja daarom een iets minder goede foto van de face up zelf maar meer van Quams hoofd. Ohh ja die ook mijn 'knip projectje' op heeft.. Ik heb het haar van deze pruik wat korter geknipt op sommige plekken.

Suus' projectjes QuamFirstFaceUp2

Ik ben vooral niet tevreden met de dikheid van de lijntjes aan de onderkant van zijn ogen. En op deze foto lijkt ook vooral zijn litteken heel slecht, maar ook daar zit zeker heel veel verbetering in.

Nu alleen maar even blijven bedenken dat je alleen door oefening en bestudering van andere face-ups beter kan worden :p


Last edited by sbslink on 2010-09-13, 3:42 am; edited 1 time in total (Reason for editing : extra tekst)
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

Suus' projectjes Empty Re: Suus' projectjes

Post by Pete 2010-09-17, 8:17 am

Zijn wenkbrauwen zijn wel een beetje dik xD En de lijntjes onder zijn ogen ook, maar wat belangrijker is is dat je de symmetrie toch nog goed te pakken hebt. Ook de haartjes in wijn wenkbrauw zijn goed, want dan is het tenmiste geen massieve lijn xD

Volgens mij wordt het makkelijker als je met een dunner penseel werkt en de verf een beetje verdund. De blush is verder wel goed gelukt, maar omdat hij goudkleurige ogen heeft denk ik dat een oranje of bruine blush beter bij hem past dan roze. Zijn lippen zijn wel mooi, heel neutraal. =3 En het litteken ziet er qua textuur en blush goed uit. Hij lijkt nu al een stuk meer op Quam! ^^
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Suus' projectjes Empty Re: Suus' projectjes

Post by sbslink 2011-04-03, 3:34 am

Ik ben gisteren weer met Quam bezig geweest.. het was na een tijd toch echt wel de bedoeling dat hij zijn tattoages kreeg. Dus heb ik met de hulp van Trifon, die Quam voor me uit elkaar heeft gehaald en weer in elkaar heeft gezet, en de MSC heeft gespoten. Zelf zijn tattoages geschilderd.. Ik kan ze er niet helemaal goed op krijgen. Maar hier even wat snelle fototjes.

Suus' projectjes We'reallMadhere

Suus' projectjes Who'sgottheTime

Suus' projectjes QuamStandingTattoo

^^
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

Suus' projectjes Empty Re: Suus' projectjes

Post by Hasel 2011-04-03, 4:49 am

Awsome XD de kater is echt heel koel!
Hasel
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19
Woonplaats : H'veen

http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

Suus' projectjes Empty Re: Suus' projectjes

Post by sbslink 2011-04-03, 6:19 am

@Anne: Dank je ^^
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

Suus' projectjes Empty Re: Suus' projectjes

Post by maankatje2000 2011-04-03, 6:58 am

Ik vind die tattoo's erg goed gelukt! Vooral de cheshire cat op zijn been is erg tof
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Suus' projectjes Empty Re: Suus' projectjes

Post by sbslink 2011-04-03, 7:34 am

@Maankatje: ^^ dank je. Ik hou van de cheshire cat <3
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

Suus' projectjes Empty Re: Suus' projectjes

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum