Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Changing the cherry, extreme version

2 posters

Go down

Changing the cherry, extreme version Empty Changing the cherry, extreme version

Post by VelvetBat 2009-11-10, 11:35 pm

Mijn eerste doll is een dollzone cherry waar ik bondingsproblemen mee heb. Toen gaf ik haar een make-over qua face-up, stijl kleding en pruik, maar dat bleek niet echt te helpen. Dus toen kwam het idee om haar gewoon lekker veel te verbouwen zodat ze er niet meer als een dollzone cherry uit ziet, en hopelijk iets zal worden waar ik wel tevreden mee ben. Want ik wil haar ook niet verkopen.
Dus nu gaat ze een Demoon worden.

De plannen:
- wangen bijvijlen zodat ze minder bolle wangen heeft en meer uitgesproken jukbeenderen. (al gedaan)
- hele doll licht opschuren en daarna in een verfbadje om haar grijs te verven
- De oogvorm modden: minder verschrikte bambi-in-koplampen effect
- Oren modden tot een soort demoon/elf oren
- Demonen horentjes maken. Mijn eerste idee was om ze vast te maken, maar ik denk dat ik ze toch met magneetjes ga maken
- Nagels van haar handen modden tot scherpe lange klauw-nagels
- Nieuwe face-up uiteraard
- Enkele body tattooages
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Changing the cherry, extreme version Empty Re: Changing the cherry, extreme version

Post by VelvetBat 2009-11-10, 11:40 pm

Eerst dus het schuren van de wangen. Dit heb ik al een tijdje terug afgemaakt:

Foto's voor:
Changing the cherry, extreme version Before
Changing the cherry, extreme version Before_front

Foto's erna:
Changing the cherry, extreme version After_4
Changing the cherry, extreme version After_3

Zoals je ziet maakt een andere pruik ook gelijk een heel verschil.

En nog een zonder pruik en ogen:
Changing the cherry, extreme version 003

En zonder face-up:
Changing the cherry, extreme version 004

Daarna zat ze een hele tijd in mijn slaapkamer zonder ogen in, omdat ik die donkere oogkassen wel vond passen bij haar. Maar ik wilde toch ogen voor haar. En kon helaas geen goeie vinden. Toen heb ik zwarte knikkers gepakt en dat resultaat staat me eigenlijk wel aan. Zo is ze op dit moment:

Changing the cherry, extreme version Sereshka_tijdelijk

En hier heeft ze ook de zwarte knikkers in.

Ik heb nog geen idee wanneer ik haar ga schuren en verven, dat zal wel een project worden op langere termijn.
Ik ben ook van plan om een zwarte pruik te kopen in ongeveer hetzelfde model (dus lang, steil haar en een rechte pony), omdat ik niet tevreden ben met de kwaliteit en manier waarop deze pruik geknipt is door dollzone. (de pony is naar mijn inziens niet mooi recht ten opzichte van de kruin en ook te breed/wijd). En deze pruik heeft in het echt een beetje een aubergine-kleurige tint erin, en ik wil een compleet offblack pruikje.

En sowieso zie ik haar ook als een test voor mijn doll-grijs-verf skills omdat ik meer dolls in de toekomst grijs wil verven. En ik wil sowieso ook zeker weten hoe de grijze kleur zich houdt bij de gewrichten en alles, of het niet te snel eraf gaat. Want de dolls die ik in de toekomst nog grijs wil verven, dat zijn Soom Monthlies. En daar wil ik niet te veel risico's mee nemen. XD
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Changing the cherry, extreme version Empty Re: Changing the cherry, extreme version

Post by maankatje2000 2009-11-10, 11:55 pm

Ze is heel anders geworden nadat je haar wangen hebt geschuurt. Ze oogt nu meer volwassen, erg mooi
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Changing the cherry, extreme version Empty Re: Changing the cherry, extreme version

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum