Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

2010 bracht mij...

+6
Pete
Wish
Silk
sbslink
maankatje2000
Muisje
10 posters

Go down

2010 bracht mij... Empty 2010 bracht mij...

Post by Muisje 2010-11-29, 11:46 pm

Ik vind het altijd wel leuk om tegen het einde van het jaar naar het afgelopen jaar te kijken. 2010 is nog niet voorbij, maar zoveel onvoorziene veranderingen in mijn dollverzameling verwacht ik niet nog in dit jaar.

Ik moet wel even graven in mijn geheugen, maar:
2010 bracht mij...
- Twee Elfdoll hoofdjes, waarvan de Sooah op het AE lichaam paste en het Wu hoofdje helaas niet en die heb ik dan weer verkocht.
- Een Napidoll Chesi hoofdje waar ik erg naar uit heb gekeken, maar aangezien ik ben begonnen met snoeien in mijn floating heads verzameling, kon deze helaas niet blijven.
- Geheel onverwacht, maar aangezien UniDoll de Ark mold niet meer maakt, heb ik toch op het laatste moment een Ark hoofdje gekocht. Misschien dat ik daar volgend jaar een lichaam voor weet te regelen.
- De Souldoll Lee Jun Ki heb ik verkocht en daarvoor in de plaats kwam Fashion Lud de Chic-line El, waar ik erg veel lol mee heb en al een aantal kledingstukken voor heb gemaakt, dus dat was geen slechte beslissing. ^_^
- De impulseaankoop van het jaar: een Jungatoy D.skull head. Geen idee wanneer ik die compleet ga maken, maar voorlopig is deze als los hoofd ook erg charmant.
- Het heeft wat moeite gekost, maar 2010 bracht ook een AE Blueberry, waarvoor ik een KidDelf lichaam heb gekocht en het oude lichaam heb ik geruild voor een DH Fer waar ik ook erg blij mee ben. (Ik heb al een tijd lang een Fer willen hebben en deze is ook nog eens roze. ^_^ ) Mijn zus heeft ook nog eens een mooie outfit voor haar gemaakt. Het is altijd fijn om een nieuwe doll meteen in een mooie outfit te kunnen steken in plaats van dat ie in iets geleends of in ondergoed moet wachten op eigen kleding.
- Walter is af!
- Een derde hoofd voor Lud. XD
- Ik heb zowaar bij 1 doll de seams geschuurd. ^_^;
- Het voelt alsof ik meer busjes MSC heb gekocht dan dat ik face-ups heb gedaan...
- Een Orchid hoofdje waarvoor ik leuke ideeën heb, alleen moet ik nog wachten op wat ANother Secret wil doen aan de transportschade.
- Een erg mooie outfit voor Barry. <3
- Iets minder meetings dan ik had gehoopt, maar degene die ik heb bezocht waren erg tof.

Ik hoop overigens dat het Dollmore lukt om in december nog mijn Glamor Eve op te sturen en dat het pakket dan niet te lang bij de douane blijft hangen. (Het wordt wel erg druk in december, dus er is een kans dat ik Noals lichaam pas volgend jaar heb.) Verder hoop ik de verleiding van de 50% Dollshe korting te kunnen weerstaan. Razz

Ik ben wel benieuwd hoe 2010 voor anderen is geweest op doll en ook persoonlijk gebied.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by maankatje2000 2010-11-30, 2:05 am

2010 bracht mij

* een 3 Soom SuperGems @___@, 2 tinies en een puki-puki xD
* mijn eerste dollmeetings in de hobby, waren beiden erg gezellig ^^
* heel wat minder kleding gekocht voor Dasha, alleen maar een korset dus ik heb mijzelf een beetje in kunnen houden.
* mijn eerste faceup, goede oefening maar nog niet zoals ik het zou willen maar ja Rome is ook niet in een dag gebouwd
* twee dolls verkocht die me niet echt geweldig lagen
* mijn zus haar eerste doll gegeven (moet nog ze is 5 december jarig!)
* gestart met Wulfric en hoop hem in 2011 compleet te hebben
* Karl komt in werkelijkheid door de heruitgave van de NS Sard van Soom. Zijn stiefbroer Roderich is enkel nu nog een hoofd.
*2010 was voor mij het eerste jaar dat ik echt personages zocht bij de verhalen in mijn hoofd. Normaal verzin ik een verhaal als mijn pop er is. Inspifee!

Zit met een tan Rosen in mijn hoofd maar ik heb nog tot 24 december om te beslissen of het echt door gaat. Voor het nieuwe jaar heb ik eigenlijk het afmaken van mijn huidige dolls in de planning aangezien ik extreem blut zal zijn dat jaar.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by sbslink 2010-11-30, 9:51 am

2010 bracht mij

-Pyxel mijn pukifee Zoe. Ik moest in het begin een beetje aan haar wennen omdat ik besloten had haar tussendoor te gooien vanwegen haar maat. Maar ik heb er veel lol mee om kleding voor haar te maken en te bedenken.
-Quam mijn DIM Ace. Hij stond al een tijd in de planning en had zelfs al een hele tijd het geld, maar dit jaar heb ik hem ook echt kunnen kopen. Ben er erg blij mee.
- Mijn eerste eigen face-up, die hopelijk ook dit jaar nog vervangen gaat worden Razz
- Heel veel leuke kleding projectjes voor mijn eigen en andermans(vrouws) dolls.
- Meerdere gezellige meets .
- Nog meer doll plannen Razz

En nog veel meer dingen. (deze kwamen nu in me op) Hopelijk brengt 2011 ook weer leuke doll(s)
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Silk 2010-12-04, 11:35 pm

2010 bracht mij

- Geen nieuwe doll Neutral . Ik wilde eerst mijn Volks Williams hoofd zeggen, maar die had ik vorig jaar november al. ...dang...

Voor de rest:
- is Jethro, op zijn onderbenen na, nu volledig omgezet in kunsthars. Deze of volgende week heb ik ook z'n onderbenen en kan ik ook daadwerkelijk beginnen met het testen van hem. Er zijn nog een aantal dingen die aangepast moeten worden (ja armpjes, ik kijk naar jullie Evil or Very Mad )


Oftewel, dit was op hobby-gebied een heel rustig jaar voor me, maar voor de rest is 'ie zo snel voorbij gevlogen dat ik er nog een beetje duizelig van ben.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Wish 2010-12-05, 12:52 am

- Dark, van spiritdoll
- Frustraties ivm douane ... kwestie dat Dark bij aankomst ineens een derde omhoog was gegaan in waarde ...
- Nieuwe kleren voor Less, die er echt te goed mee staat <3
- Meer kunnen oefenen met faceups en ben er toch best tevreden over
- ontdekking van Fimo en miniatuur eten... moet ik volgend jaar meer mee doen
- Niet echt voor 2010 maar heb een minimee gewonnen die ze nu maken, dus nog wel een beetje voor 2010 maar denk dat ie pas zal aankomen ofzo volgend jaar ^^
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Pete 2010-12-06, 11:12 am

- Jyo's incarnatie als een Latiblue Rei, wat ontzettend goed bleek te werken;
- Osake, die me nog steeds ergert en mijn laatste MSC bus heeft opgemaakt >(
- De eerste keer dat ik een doll(hoofdje) verkocht, wat achteraf veel makkelijker bleek dan gedacht;
- Ehm... verder geen dolls, maar wel een heleboel lol met ze! ^^
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by brigitte 2010-12-06, 12:18 pm

Even denken
In 2010 heb ik voor het eerst dolls verkocht. Ondanks dat ik zei dat ik dat nooit zou doen.
Daarnaast heb ik 2 dolls geupgrade. Mijn bambicrony charary is in een dollzone chineese dragon girl veranderd en mijn bambicrony gun heb ik geruild tegen een kid delf aru.
Bijgekomen zijn Kayandro, Crackle en Tras
Ik heb een pompoenhoofdje gekocht.
Ook heb ik een dream of doll eventhoofd gekocht en die ben ik momenteel aan het ruilen tegen littlefee hoefjes. Dus die heb ik hopenlijk ook dit jaar nog als alles meezit.
Mogelijk krijg ik dit jaar nog een lichaam voor caithlin en Frank tesamen met een hele doll genaamd insomnia (vorig jaar heb ik ook bij die company besteld rond eind november en kwam het 30 december aan. de huidige wachtijd is momenteel 5 a 6 weken voor dolls met face up en heb dolls zonder face up. Dus het is een twijfelgeval of ze voor of na nieuwjaar worden verstuurd.)
o ja en ben dit jaar begonnen aan een commissieshopje ook al voelde ik onzeker over mezelf.
Dat was het denk wel een beetje op dollgebied.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by tha_queen_of_chaos 2010-12-06, 10:33 pm

- Seishin. Hij was besteld in 2009, maar kwam aan in 2010.
- Mijn eerste dollbondings probleem. Die ik ben overkomen!
- Te weinig foto's.
- mijn broertjes spiegelreflex!
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by holyvirus 2010-12-12, 1:25 pm

  • Bijtje aka ANother studio Orchid, de onverwachte impuls aankoop wat nu een belangrijk karakter aan het worden is. En ik heb veel lol mee Very Happy
  • Elfdoll Hazy: Ran "Lawyer" Satoshi, de advocaat van Ark. Eindelijk heb ik haar hoofd dan wat zo lang op mijn verlanglijstje staat en nu staat ze nog steeds face-up loos te wezen. Vind dat niet eens erg, want face-up loos is ze ook erg mooi :3
  • Guppy, de jdf event 2 hoofd. Weer een heel leuk projectje waar mee ik volgend jaar mee ga beginnen.
  • Geen gnome warlock bjd Sad wil haar toch echt afmaken.
  • Begonnen met een paar ideeën/concepten aan het uitwerken/afmaken o.a. piramide head/silent hill nurse, jafar/Iago en berg foto's editen.
  • Baskervile! Mijn eerste antro bjd. Nooit gedacht dat ik er eentje leuk zou vinden.
  • Firtan, een gemodde Lishe hoofd dat ik aan het herstellen/modden ben. Onverwachts toch een karakter laten invullen, want oorspronkelijk had ik Souldoll Queena op het oog voor dit karakter.
  • Te veel nieuwe leuke ideeën voor projecten.
  • Little Labs is dit jaar ook een succes, waaronder ook een paar leuke samenwerkingen.
  • Veel nieuwe dollmensen ontmoet.
  • Rondom Ark en familie is het erg stil.
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Muisje 2010-12-12, 8:01 pm

holyvirus wrote:
  • Rondom Ark en familie is het erg stil.

Misschien is het wel stilte voor de storm en staat er gezinsuitbreiding voor de deur. XD *ducks and runs*
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by holyvirus 2010-12-13, 5:43 am

XD ....... je weet maar nooit Wink
We weten allemaal wel dat bjds fokken als konijnen Razz
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Muisje 2010-12-13, 5:51 am

Ik heb nu al 1,5 jaar maar 1 konijn. Razz
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Wish 2010-12-13, 6:15 am

Stel dat je er twee had Wink om te fokken moet je met twee zijn he xD
Een leger Kuniberts en kunibertas :-o
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Muisje 2010-12-13, 6:16 am

Om te kunnen fokken moeten de konijnendames bij de dierenarts zijn, want die heeft Kuniberts ballen. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by VelvetBat 2010-12-17, 2:41 am

2010 bracht mij...

- Mijn eerste tinies
- Mijn eerste MSD (weliswaar besteld, ze zal pas in 2011 arriveren)
- In totaal: 5 Soom tinies (waarvan de floating heads ondertussen ook lichamen hebben), 2 Soom tiny faeries, 2 Soom Supergems (hoezo Soomverslaafd...?) en dus een Soom msd in bestelling.
- Een zware depressie waardoor ik me ook een aantal maanden heb teruggetrokken uit de BJD communities en de hobby zelf.
- De depressie heeft wel voor nieuw inzicht gezorgd: Ik heb mijn doll achtergrond verhaal weggegooid omdat het meer als een belemmering begon te voelen dan inspiratie.
- Nieuwe plannen voor een aantal doll make-overs
- Weer nieuwe zin in de hele bjd hobbies en forums
- Mijn liefde voor SD formaat is totaal omgeslagen naar tinies! Laughing
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

2010 bracht mij... Empty Re: 2010 bracht mij...

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum