Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

3 posters

Go down

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair Empty Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

Post by Muisje 2011-04-25, 8:49 am

Voor het geval dat iemand bij Limhwa.com wil bestellen of iemand kent die dat wil doen: De limhwa artis waarschuwt op haar website om niet via Dollfair/limhwa.com te bestellen, omdat ze geen contact meer heeft met Dollfair. Helaas houdt dit (voorlopig) in dat men geen Limhwa dolls meer kan bestellen.

I inform you that do not make orders on limhwa.com because I lost contact with her anymore.
limhwadoll | 2011·04·25 16:57 | HIT : 27 | VOTE : 0 |


Hello.
It is almost one month that limhwadoll completed the delivery of Catherin (dollfair)’s last order.

Before delivery, she gave another order list and severed contact without paying at all.

To Catherin (dollfair), I asked to get refund all on the orders after the last completion of the delivery. In addition, I asked to shut orders on USA site of limhwa.com.

It seems like that orders are impossible on the USA site (limhwa.com), so I thought that she refunded everything.

However, lately, some customers sent me mails.

I was shocked and disappointed a lot by Catherin (dollfair)’s irresponsible acts.

I am not member of Don of Angels Club.

Therefore, it is hard to me to know the news of those days. Is there anyone to help me to join the club?

I wrote this that there is no way to inform.

I inform you that do not make orders on limhwa.com because I lost contact with her anymore.

In addition, I have no way to contact with her if she cuts the contact.

I only know to know about creation dolls, am hurting and suffering from those people betrayed. I am so sorry to write this


Je kan de boodschap vinden door naar de Koreaanse Limhwa website te gaan en links op het menu op "limwha" te klikken.


Last edited by Muisje on 2011-04-25, 10:03 am; edited 1 time in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair Empty Re: Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

Post by holyvirus 2011-04-25, 9:15 am

Ik zag het en heb het gelijk ook maar gepost op de twee andere forums.

Dit is wel bevreemden, aangezien het om een paar orders gaan die ergens in December zijn geplaatst. Heeft Dollfair blijkbaar hun administratie al eerder niet op order?
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair Empty Re: Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

Post by Muisje 2011-04-26, 12:20 am

In de Limhwa wait room op DoA is ook iemand die in Januari een bestelling heeft geplaatst of misschien eerder, maar in Januari kreeg ze in ieder geval een refund van Dollfair met het verzoek het geld naar een andere Paypal account te sturen als ze haar doll nog wilde hebben. Dat heeft ze gedaan.
Nu reageert Dollfair niet meer op emails van deze persoon en de Limhwa artist zegt dat ze de bestelling nooit heeft ontvangen.
Dollfair heeft ook tig verschillende emailadressen en meer dan 2 customer service vertegenwoordigers. Dat Dollfair dingen niet op orde heeft is al ruim een half jaar duidelijk.


[edit] Ik heb het even opgezocht, maar de persoon, waar ik het hierboven over heb, had in Januari besteld en kreeg in maart te horen dat ze het geld terug kreeg en over kon maken naar een andere Paypal adress zodat haar doll op 9 april verstuurd kon worden.


Last edited by Muisje on 2011-04-26, 2:22 am; edited 1 time in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair Empty Re: Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

Post by Maeve 2011-04-26, 12:33 am

Naar, dit. Ik hoop dat de kring mensen die hiermee te maken krijgt relatief klein blijft, in tegenstelling tot bij de Dollfair orders voor Narae/Neferti.
Ik hoop ook dat de schade voor Limhwa als bedrijf beperkt blijft. Zoveel marge zit er toch al niet op voor die eenmanszaakjes, eventueel uit eigen zak orders moeten gaan leveren (niet dat ze dat verplicht is want dat is ze zeker niet, maar Bimong deed dit ook, uit eergevoel) is echt een aanslag.
Maeve
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

Back to top Go down

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair Empty Re: Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

Post by Maeve 2011-04-26, 12:40 am

Muisje wrote:Dat Dollfair dingen niet op orde heeft is al ruim een half jaar duidelijk.

Ja maar zat Limhwa niet in de ontkenning wat dat betreft?
Ik kan me herinneren dat Bimong een paar maanden geleden ergens verzuchtte dat hij haar probeerde te waarschuwen voor Dollfair maar dat ze hem niet geloofde, en eigenlijk niet meer met hem wilde praten hierover.
Maeve
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

Back to top Go down

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair Empty Re: Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

Post by Muisje 2011-04-26, 1:55 am

Ja, mede omdat het erop leek dat Dollfair de Limhwa orders wel goed uitvoerde. Op zich vind ik het niet vreemd dat de Limhwa artist Catrina geloofde, omdat ze lang goed zaken hebben gedaan, er rommel rondom Dollfair/Narin Creative/Bimong was waarvan het moeilijk was om uit te vissen wat er nou echt speelde en gezien de roddels die Catrina op DoA en op IDEX heeft verteld die Bimongs karakter in diskrediet moesten brengen.

De Limhwa artist is niet verplicht om dolls te maken die via Dollfair besteld zijn en waarvoor ze nooit is betaald, maar dat zal mensen niet tegenhouden om haar te e-mailen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Limwha artist staat niet meer achter Dollfair Empty Re: Limwha artist staat niet meer achter Dollfair

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum