Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Mari's familie

Go down

Mari's familie Empty Mari's familie

Post by Mari-chan 2009-11-13, 5:38 am

Mijn poppenfamilie is nog maar beduidend klein, en ik geloof dat mijn vriend dat zo wil houden. Gaat 'm denk ik toch niet lukken, dus toch maar een familiepost!

Mijn familie bestaat uit Onika (Oni) en Yumi, en Samuel James Poison. Omdat zij de 1e en tot nu toe nog enige doll is die ik heb, beginnen we met Oni.

Company en mold: Dollzone Aimi normal skin Pink.
Naam: Onika Phisher, maar die naam haat ze, dus heeft ze het zelf afgekort naar Oni.
Geslacht: Vrouwelijk.
Ogen: Blauw.
Haren: Bruin.
Leeftijd: 18 jaar oud.
Kledingstijl: Alternatief. Ze hangt niet echt een bepaalde stijl aan.
Persoonlijkheid: Oni is ontzettend spontaan, doet ontzettend veel impulsief. Ze is 9 van de 10 keer vrolijk, want , vindt ze, het is zonde om een dag te verpesten met je eigen humeur. Ze ziet ook overal wel een lolletje in, en ze is heel makkelijk in de omgang. Ze is ook heel erg beschermend over haar jongere zusje, Yumi.
Seksualiteit: Hetero.
Hobbies: Op onderzoek uitgaan, nieuwe dingen ontdekken, zingen, muziek luisteren, door plassen rennen als het (heeft) geregend.
Extra: Oni hecht zich heel erg aan Samuël, die ziet ze een beetje als grote broer.
Relaties: Yumi, haar jongere zusje.
Foto:
Mari's familie SNC00184


Last edited by Mari-chan on 2010-12-15, 10:51 am; edited 3 times in total
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Mari's familie Empty Re: Mari's familie

Post by Mari-chan 2009-11-13, 5:46 am

Nog niet besteld:

Company en mold: MNF a la carte Marcia
Naam: Yumi
Geslacht: Vrouwelijk.
Ogen: Blauw/grijs.
Haren: Zilver/blauw.
Leeftijd: 12
Kledingstijl: Mix van Gothic Lolita en Sweet Lolita.
Persoonlijkheid: Het tegenovergestelde van haar zus Oni, die heel open en spontaan is. Yumi is terughoudend en nogal in zichzelf gekeerd. Ze heeft niet veel vrienden naast haar zus, en die heeft ze volgens haar ook niet echt nodig. Soms komt ze nogal onverschillig over, maar dit komt doordat ze erg praktisch is ingesteld. Ze is een eenling, en brengt haar dagen het liefste door met lezen in de tuin.
Seksualiteit: Hetero.
Hobbies: Lezen (het liefste ergens buiten in de zon dus), tekenen, muziekmaken.
Extra: Yumi is net als haar zus erg gehecht aan Samuël, en in een eenzame bui wil ze wel eens zomaar bij 'm op schoot klimmen voor een knuffel.
Relaties: Yumi is het jongere zusje van Oni.
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Mari's familie Empty Re: Mari's familie

Post by Mari-chan 2009-11-13, 6:02 am

Nog niet besteld:

Company en mold: Angell-Studio Senior Yan-Di
Naam: Samuël James Lefebvre, artiestennaam Samuël J. Poison.
Geslacht: Man.
Ogen: Bruin.
Haren: Zwart.
Leeftijd: 28
Kledingstijl: Ouderwets, laat 19e eeuws.
Persoonlijkheid: Samuël is opgegroeid aan de zelfkant van de maatschappij, en daardoor kan hij prima voor zichzelf zorgen. Hij is niet echt een eenling, maar heeft ook niemand anders dan zichzelf nodig om te overleven. Hij houdt van het leven en zal er alles aan doen om het te behouden. Samuël is daarnaast ook héél erg eigenzinnig, en hij zal je altijd vertellen wat zijn mening is, hoe bot hij ook mag klinken. Je hebt snel genoeg door of je zijn vriend bent, of niet.
Achtergrond(komt ie, Chaos): Samuël is de bastaardzoon van de oude Markies de Pompadour, Kami's vader. Zijn moeder werkte destijds onder het gezag van de Pompadours, en kreeg een affaire met de markies. Nog voor Samuël geboren werd, werd ze echter ontslagen. Hij groeide op zonder dat de markies van zijn bestaan af wist.
Samuël's moeder zorgt er tijdens zijn opvoeding voor dat hij een liefde voor muziek en dans ontwikkelt, door haar baan in een theater. Later maakt Samuël van zijn passie zijn werk, en leert dansen en verschillende instrumenten te spelen. Zijn meest geliefde instrument is de piano, en hij verslijt dan ook vele uren achter dit instrument. Doordat hij is opgegroeid in de armste lagen van de maatschappij, en doordat hij veel reist, heeft hij veel contacten. Door omstandigheden ontmoet hij Kyuuketsuki, met wie hij een soort van relatie heeft.
Seksualiteit: Bisexueel, waar hij openlijk voor uit komt.
Hobbies: Muziekmaken, reizen.
Extra: Samuël adopteert in zekere zin Yumi en Oni, op welke manier weet ik nog niet.
Relaties: Kyuuketsuki - geliefde/meesteres of hoe we het ook gaan noemen Very Happy
Kami - jongere broer, waar Sammy helemáál niet op zit te wachten!
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Mari's familie Empty Re: Mari's familie

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum