Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af?

2 posters

Go down

Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af? Empty Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af?

Post by Pete 2009-11-13, 10:12 am

Nu krijg ik ook steeds updates als bijvoorbeeld iemand anders een comment plaatst op een foto thread van weer iemand anders waar ik ook toevallig wat over zei. Dus, waar kan ik instellen dat ik niet automatisch abbonee wil worden van een thread?
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af? Empty Re: Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af?

Post by lifae 2009-11-13, 10:18 am

Dat kan bij profiel - voorkeuren. Ik geloof dat het "Breng mij standaard op de hoogte van reacties" was. Je kan de bestaande abonnementen verwijderen bij profiel - onderwerpen met abonnement.
lifae
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af? Empty Re: Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af?

Post by Pete 2009-11-13, 10:20 am

Ah, ik zie het al! Mijn oog stond waarschijnlijk gefixeerd op het woordje 'abonnement' waardoor ik eroverheen heb gelezen.
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af? Empty Re: Hoe kom ik van ongewilde abbonementen af?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum