Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Stoffenswap FEELER

2 posters

Go down

Stoffenswap FEELER Empty Stoffenswap FEELER

Post by Pete 2011-10-11, 10:45 am

Hoi iedereen :3

Ik heb over de jaren heen een boel stof verzameld in grotere hoeveelheden dan ik ooit op kan maken, dus ik kwam op het idee om een stoffenswap te organiseren zodat we elkaar misschien blij konden maken met nieuwe stofjes! Ik heb op DoA gekeken voor wat inspiratie omtrent de organisatie van zo'n swap, en heb daar de volgende ideeen opgedaan:

Richtlijnen:

  • Dit is alleen een swap voor stoffen, geen knopen, fournituren en dergelijke, tenzij daar ook animo voor is;
  • Je stelt een doos of grote envelop samen van de stoffen die je niet meer gebruikt. Ik stel 2 budgetten in: 20 en 40 euro, zodat mensen met een extreem grote stofhoop ook wat meer kwijt kunnen;
  • In die doos kan je allerlei stofjes doen die je niet meer gebruikt, zolang de lapjes maar groot genoeg zijn. Een stukje stof van 10 x 10 cm is echt te klein! Als je dit juist zoekt voor je tiny's of iets dergelijks, of je bent op zoek naar een grote lap voor een jurk, dan kun je dit aangeven in je PM;
  • Probeer een beetje een leuke en gevarieerde doos te maken, dus niet alleen lapjes voerringstof of allerlei zwarte stoffen. Let er ook op dat je niet 2 grote lappen van 10 euro per stuk erin doet, maar ergens tussen de 5 en 10 lapjes. Variatie is het sleutelwoord ;p
  • Afhankelijk van je beschikbare stoffen en je wishlist ga ik kijken met wie je het best kunt swappen. Probeer te kijken of je aan de wensen van je partner kunt voldoen, maar wees niet al te teleurgesteld als er ook stofjes tussen zitten die je misschien niet zelf had gekozen.
  • Als de participanten allemaal erg veel stof te ruilen hebben kan ik ze eventueel meerdere swappartners geven, maar dit moet ik nog even bekijken (en het wordt misschien lastig).
  • Stoffen graag fris gewassen of gelucht opsturen! Strijken is niet per se nodig maar zorg ervoor dat het netjes aankomt.

TLDR; afhankelijk van het budget (20 of 40 euro) zo'n 5 tot 10 lapjes van redelijke grootte, van alles een beetje en schoon gewassen.

In je PM staat:

  • Naam:
  • Forum naam:
  • Adres:
  • Beschikbare lapjes:
    - Kleur, patroon, grootte.
  • Wishlist:
    - Kleur, patroon, grootte.
  • Budget (20 of 40 euro):

Deadline inschrijven: 20 oktober, of als er genoeg mensen zijn (4 of meer).
Deadline versturen: wordt vastgesteld zodra er genoeg mensen meedoen.

Suggesties of opmerkingen zijn van harte welkom ^^
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Stoffenswap FEELER Empty Re: Stoffenswap FEELER

Post by Muisje 2011-10-14, 7:48 am

Ik heb vorig jaar al mijn overgebleven stofjes weggedaan... Sad
Ik heb nog wel een zwik knopen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum