Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

+3
Rosered
Muisje
maankatje2000
7 posters

Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by maankatje2000 2011-10-19, 11:55 pm

We regret to notify you that we are temporarily suspending to offer Delf on LUTS, effective November 15, 2011.
You may continue to buy Delf until November 15, 2011. After November 16, 2011, you won't be able to do.
We will let you know if we resell Delf on LUTS.
We apologize for any inconvenience and we will try more to offer better service.

Yours
sincerely,
LUTS

Ze zeggen tijdelijk maar ik vind het uit dit bericht nog niet zo duidelijk. Jammer =( gelukkig heb ik al een El maar een Siwoo wordt nu wel weer erg aantrekkelijk om even snel een hoofdje te halen.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Muisje 2011-10-20, 12:01 am

Ik denk dat het voor hen ook niet duidelijk is of ze Delfs weer gaan verkopen. Waarschijnlijk heeft het te maken met het feit dat Luts de verkooprechten van de Delfs heeft, maar dat de overeenkomst daarover mogelijk binnenkort afloopt.
Mogelijk gaan de rechten weer naar CP/Fairyland, maar dan is het ook nog afwachten of en wanneer Delfs weer verkocht gaan worden.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Rosered 2011-10-20, 4:36 am

Spannend! Ik hoop dat ze naar Fairyland gaan. Dan gebeurd er hopelijk nog eens wat vernieuwends mee.
Ondertussen heb ik gelukkig al een Soony.
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by lifae 2011-10-20, 5:48 am

Dan ben ik blij dat ik eerst voor Serafina ben gegaan in plaats van Vinnie. Zou wel leuk zijn als ze naar Fairyland zouden gaan. Met een beetje geluk wordt dat lichaam dan een keer verbeterd.
lifae
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Raouken 2011-10-20, 11:26 pm

Ze zullen wel naar Fairyland gaan en dan over een jaartje ofzo(kerst 2012?)uitkomen met een verbeterd lichaam. Persoonlijk vind ik het wel jammer uit nostalgische reden(de Delfs zijn zo lekker klassiek en oldschool!)maar een minder kicky delf meisjeslichaam zou zo slecht nog niet zijn.
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Muisje 2011-10-21, 12:56 am

Ik dacht ook aan de nostalgie en dat ik misschien ooit een Delf meisjeslichaam wilde voor een van mijn popjes.

Ach, ja. Nu zal over een tijdje de MP volstaan met Els die voor $1000 aangeboden worden. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Raouken 2011-10-21, 2:34 am

Hahaha ja, zie je het voor je xD Super limited rare Luts El Doll!!!
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Muisje 2011-10-21, 2:42 am

Met OOAK regenboogtopjes en handgemaakte rokjes.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Pete 2011-10-21, 3:36 am

Ik maak me nog geen zorgen, want Delfs zijn overvloedig op de tweedehands markt te vinden voor nu ^^ Toch een beetje jammer dat de doll-wereld aan de bedrijvenkant zo gesloten is, wie weet wat er allemaal achter de schermen speelt.
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Muisje 2011-10-21, 3:43 am

Aan de andere kant vind ik het wel prettig wanneer ze niet zoals Elfdoll en ex-Elfdoll dealers de vuile was buiten hangen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by maankatje2000 2011-10-21, 7:57 am

Geen dollydrama =3! Ik denk dat we de Delfs wel terugzien, maar mss in een andere vorm. Ik hou igg van mijn El <3 dus die gaat nooooit weg.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Muisje 2011-10-21, 8:03 am

Lud zit ook wel goed met zijn 3 hoofden. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Silk 2011-10-21, 8:47 pm

hmm... Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wat voor soort lijf ze zullen krijgen als Fairyland ze over zou nemen, aan de andere kant vind ik die jongenslijven zo <3! Het laatste wat ik wil zien is een EL met een sixpack en zulke brede schouders dat 'ie niet door een deur past.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Pete 2011-10-21, 9:54 pm

LOL Minifee El, Silk? xDDD
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Silk 2011-10-21, 10:42 pm

Oeps, die was ik vergeten. Ach ja, weten jullie ook meteen weer dat de active-line van mini-fee niet mijn favoriete sculpt is ;p.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs Empty Re: Luts stopt tijdelijk met verkoop van Delfs

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum