Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag

Go down

Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Empty Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag

Post by hyperwolfy 2011-11-08, 8:14 am

Deze carrier heb ik een paar jaar geleden tweedehands gekocht voor mijn SD vampier. Aangezien ik deze al een lange tijd niet meer heb ligt deze tas al een lange tijd in de kast. Hij is niet echt meer mijn stijl om mee rond te lopen.

Ik heb nog even gekeken op de site van Dollmore maar kan hem daar niet meer vinden.

- Hij is in de buurt van een kat geweest maar heb hem erg goed afgezogen en ligt nu in een huis waar geen katten zijn.
- Ik ben de tweede eigenaar.
- Ik woon in Utrecht (tas ligt momenteel bij mijn vader in Amersfoort) en als je verzendkosten wilt besparen vind ik het niet erg om ergens af te spreken om de carrier af te kunnen geven.
- Ik heb met betaling het liefst dat het naar mijn bankrekening word overgemaakt, maar ik heb ook een paypal account.
- Hij is veel gebruikt en daardoor heeft de carrier wel een paar kleine beschadigen. Op die paar dingetjes na is hij nog wel in goede staat.


SD Coffin Carrage Bag van Dollmore

Prijs: €75 zonder verzendkosten

Een carrier voor SD van zwart nepleer versierd met een fluwelen kruis en rand. Afneembare ketting met schedeltjes en kruishangertjes bij de rits.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Carriervoor

De binnenkant is van rood fluweel. De doll word op zijn plaats gehouden met een verstelbaar klikriempje (kom even niet op het woord). Onder de klep zitten ook twee zakjes voor andere spullen.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Binnenkant

Je kan hem op twee manieren dragen. Over de schouder of op de rug.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Achterkant

De paar beschadigingen:

De vorm aan de boven kant is een beetje ingedeukt. Dit had hij al vanaf het begin.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Deuk

Een klein vlekje aan de binnenkant. Dit is een klein beetje putty wat ik voor ogen gebruik.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Vlek

Riempje om op de rug te dragen heeft een kras.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Beschadiging

Deze riempjes heb ik ook het meest gebruikt, dus dat zie je aan de gaatjes van de gesp.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Riem

De ketting met schedeltjes heeft tijdens lopen ook een beetje schade gemaakt en wat putjes in het leer.
Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Ketting

Te koop: Dollmore SD Coffin Carrage Bag Putjes

De zijkant is niet extra versterkt en kan daardoor een beetje inzakken op sommige plekken.

Zijn er vragen of heb je interesse neem dan contact op via PM
hyperwolfy
hyperwolfy

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum