Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Luts event GO - (closed)

Go down

Luts event GO - (closed) Empty Luts event GO - (closed)

Post by Lavender-Traces 2011-11-17, 5:17 am

(Closed)

Over een week wil ik graag een GO plaatsen bij Luts(24e). Momenteel is veel afgeprijsd, dus ik dacht dat het misschien een goed idee was weer een GO te doen. Gezien ik deze order met Dragonwings doe, maak je geen kans op event-spullen. Wel is er een grote “korting”.

Zowel Dragonwings als ik bestellen een MSD. Hierdoor zal een groot deel van de verzending en douane naar ons gaan. (Ik ga dit maal met percentage werken.) Dit betekent wel langere duur voor de spullen er zijn (1-2 maanden), maar ook dat er geen verdere dolls meebesteld kunnen worden. Dus even in het kort:

- Afgeprijsde spullen op Luts door event
- Verzending en douane zeer laag! (Bij heel weinig spullen hoef je maar heel weinig verzending/douane te betalen. 1% aandeel? 1% ship/douane!.)
- GEEN Event spullen
- Helaas: 1-2maanden voor levertijd
- Helaas: Alleen mensen die kleine spullen als kleding/acc. Etc willen meebestellen.


Event head gaat naar Dragonwings, de 40 points gaan naar mijn account. (We hebben de 600$ grens.)

Heb je interesse? Laat het dan weten! Gezien het event raken dingen snel afgeprijsd dus hoop ik over/binnen een week te kunnen bestellen!

Out of stock? Geef zelf reserves aan, anders krijg je geld teruggestort!
Deelname: Betaal dollarprijs aan euros, het tevele wordt gelijk teruggestort zodra koers bekent is. (Je schiet dus de verzending deels vooruit.)



Wie doen mee:
- Dragonwings (+MSD)
- Lavender (+MSD)
- Velvetbat
- Akira
- Kyoya
- ...
Lavender-Traces
Lavender-Traces

Aantal berichten : 209
Registratiedatum : 2011-06-11
Leeftijd : 33

http://lavandula-bjd.deviantart.com/

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum