Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wat verwacht je voor het komende jaar?

+6
Rosered
tha_queen_of_chaos
Wish
brigitte
VelvetBat
Muisje
10 posters

Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Muisje 2009-11-16, 10:12 pm

2009 is nog niet voorbij, maar 2010 komt eraan dus tijd om vooruit te kijken.
Als je zo'n beetje let op de trends van de afgelopen tijd, van welke verwacht je dat ze zich voortzetten? Wat lijkt jou de volgende logische stap? (Van mechanische robotarmen naar mechanische robotbenen met jointed tenen?) Wat verwacht je op het gebied van limiteds?
Op wat voor nieuwe dingen zit jij te wachten om aan je verzameling toe te voegen?
Als laatste: wat voor veranderingen en toevoegingen verwacht jij voor je eigen collectie in 2010? Ik ben wel benieuwd naar wat voor plannen, voorspellingen en verwachtingen iedereen heeft. Razz
[edit] Dat laatste hoeft niet persé te gaan over wat je wil kopen. Het kan ook gaan over modplannen, photoshoots, garderobeaanvullingen, etc.


Last edited by Muisje on 2010-10-21, 3:59 am; edited 2 times in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by VelvetBat 2009-11-16, 10:45 pm

Persoonlijk verwacht ik dat Soom door gaat met hun fantasy dolls, en dat er meer bedrijven komen die ook fantasy parts zullen doen. Die trent zie je nu al opkomen en dat zal wel door blijven gaan denk ik. Er is immers veel vraag naar.
Voor de rest heb ik geen idee. Misschien dat andere bedrijven nu ook meer gaan experimenteren met gekleurd resin.

Voor mijn eigen collectie. Dat is voornamelijk afhankelijk van mijn geld. Als het goed is krijg ik nog een leuk bedrag van de belastingdienst en daarmee ga ik een WTB post op DOA zetten voor een Soom Vesuvia.
Verder hoop ik in 2010 mijn Godinnen (Kirilovskaia en Mirozlava) te hebben.
Daarnaast ga ik de website van AngelHeim ook goed in de gaten houden, omdat zij ook meisjes willen verkopen.
Verder hoop ik in 2010 mijn hoeven voor Irina te hebben gecast en misschien ook de hoeven voor Milehva. Daarnaast ga ik mijn best doen om Sereshka af te maken. Dat heeft me nu wel lang geduurt.

Eind dit jaar krijg ik van mijn vader een statief voor mijn fototoestel (hij krijgt een nieuwe bij het tijdschrift Zoom waar die zich heeft aangemeld en dan heeft hij er 4, dus mag ik er een hebben van heb. yay!) en k hoop dan dat ik in 2010 nog meer foto's ga maken dan nu, en ook vooruitgang zie in mijn foto's. Smile
Andere plannen voor 2010: (ik zit barstensvol plannen)
Ik ga een duinkaart aanschaffen en meer buitenshoots houden. Met Irina komt nog een shoot aan het strand. En ik ben van plan om een stop motion filmpje te maken met Yasha en Andreiana, op een nummer van Faith and the Muse.

Edit: Oja, en over wat ik bij bedrijven verwacht. eerlijk gezegd verwacht ik dat Fairyland in 2010 nog niet die 60cm zal uitgeven die ze beloofd hebben, of anders pas aan het einde van het jaar. Ik heb niet het idee dat daar enige vaart achter zit.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Muisje 2009-11-16, 11:19 pm

Ik verwacht dat meer bedrijven gaan inspelen op de behoefte van mensen om te customisen. Dus meer losse onderdelen zoals (jointed) handen, vleugels, hoorns en zelfs aparte beenstukken. Dat laatste zal wat lastiger gaan omdat je dan beperkter bent in waarmee je die stukken kan laten passen. Angelheim heeft dit al door en verkoopt zo'n beetje alles van hun fullsets ook apart om aan de hybrid wens te voldoen.

Wat ik ook voorzie is dat bedrijven meer gaan experimenteren met joints. Dus niet alleen double joints en tigh joints, maar meer rare billen joints en meer torso joints op rare plekken. Ik hoop dat het dan niet alleen "goh, wat apart, maar niet functioneel" wordt. Ook met een broek aan moet een doll fatsoenlijk kunnen poseren. Zo vaak zijn die van mij niet naakt.
Fairyland is druk bezig met nieuwe puki's en Fee's uitbrengen, maar misschien dat het 60 cm lichaam er nog aan komt en dan hopelijk met een hoge torse joint (maar niet te hoog).

Ik hoop ook echt dat er meer geexperimenteerd wordt met resin kleuren. Ik ben nog altijd op zoek naar een mooie mold in grijs resin. Ook andere kleuren lijken me wel wat.

Wat ik in mijn eigen verzameling verwacht, zijn meer tinies. Ik vond ze eerst niks, maar ik begin ze steeds leuker te vinden (en ze zijn vaak niet zo duur als een SD). Ik hoop volgens jaar ook een mooie mold in grijs resin tegen te komen, misschien een MA meisje voor George en lichamen voor mijn floating heads. Mijn minimee hoofdjes moeten ook bij gewerkt worden. Er zit zoveel in die twee, maar ze staan een beetje laag op de lichamenlijst en dan heb ik nog niet zo'n zin om aan ze te werken.
Nog belangrijker: seam sanding en body blush voor mijn dolls die dat nog niet hebben.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by brigitte 2009-11-17, 5:36 am

Ik denk dat veel bedrijven volgend jaar mooie molds uitbrengen en ik hoop zelf mooie fantasy molds. Ik zou zelf graag nog een keer dolls willen zien in heel mooi donkergrijs/zwart.
Voor mijn eigen collectie. Ik verwacht alleen volgend jaar Valentijn Roos te kunnen kopen gezien ik qua budget heel erg achteruit ben gegaan sinds ik op mezelf woon. Valentijn word trouwens een Dream of Doll homme Ducan (ja weet het ik heb dat bedrijf vervloekt wegens Akari maar hun molds zijn zo mooi)
Ik denk dat ik me volgens jaar laat verrassen qua molds die uitgebracht gaan worden. Al zou ik het stiekem heel erg vet vinden als ze een tiny drow uit zouden brengen. (Dan kan ik Nim eindelijk de juiste huidskleur laten geven als het geen limited is)
Qua modden zou ik nog graag een keer aan een draakachtig of faunachtige doll willen beginnen. Probleem is het geld. (en denk ook skills, ik denk vaak te groot)
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Wish 2009-11-17, 5:49 am

Persoonlijk hoop ik dat geen enkele company een leuke mold uitbrengt, alle leuke molds niet meer verkocht worden zodat mijn portemonnee veilig is. Ik heb mezelf voorgenomen toch een jaar (maar dat zien we nog wel) geen dolls te kopen wegens de plannen om samen te gaan wonen (en dit kost geld).
Ik zal nog wel een klein spaarpotje opzij houden voor de extreme noodgevallen (*raises fist at Soom*) dusja...
Misschien dat ik een lichaam voor Lynxx (mn shiwoo, naam mede dankzij Dere gevonden xD) zal kopen, maar minifee lichamen zijn zo duur Sad Nuja, met hotglue kom je ver om mnf hoofden op andere lichamen te ploppen xD

Aangezien dit niet het geval zal zijn, ben ik zeer zeker van... hoop ik dat Soom nog gezellig leuke dolls blijft maken. Geen idee of we nu alles wel gezien hebben, maar ze zullen ons blijven verbazen en onze monden blijven opentrekken xD
Ook andere bedrijven gaan veel naar me lonken volgend jaar, speciaal omdat ik niets mag kopen ...
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by tha_queen_of_chaos 2009-11-17, 6:42 am

Verwachtingen:
Persoonlijk denk ik dat fantasy parts ook doorgezet word. Meerminnen staart zou ik graag nog wel willen zien (niet hebben).
Plus dat bedrijven meer gaan experimenteren met dingen zoals resin kleuren, parts en joints.

Mijn eigen familie:
Naast de eigen dolls op mijn wishlist ben ik ook nog van plan om me toch wat meer in kleding maken voor ze te verdiepen.
Ook wil ik mijn fotografie verbeteren.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Rosered 2009-11-17, 8:06 am

Ik hoop toch echt dat Fairyland met een SD 60 cm lichaam uit komt volgend jaar. Kan eigenlijk niet wachten om een Soony te kopen. Het is dat ik weet dat FL ooit met 60 cm komt anders zou ik haar misschien gewoon met het oude lichaam bij Luts bestellen.

Heb niet echt verwachtingen, denk wel meer dieren, fantasy en aparte dingen.

Zelf hoop ik dat ik minder dolls koop volgend jaar, alleen die Soony misschien.
En dat m'n huidige poppen volgend jaar af zijn. (voor zover een pop af kan zijn)
2009 was m'n koopjaar en in 2010 ga ik aan m'n popjes werken en hun kleding collectie.
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Deredere 2009-11-17, 10:51 am

Moet zeggen ben wel benieuwd naar die Fairyland sd's
Robot benen lijkt me ook wel wat.
Een paar bjd vleugels lijken me erg gaaf maar dan niet aan de armen maar echt uit de rug komend.

Ik hoop dat ik niet verlieft wordt op een mold.

Wil meer kleding maken en vooral Quinn eens verder af maken en schizuki en Zunko. Mischien een stopmotion filmpje van Elanee als Elisabeth en Zunko als de dood uit de musical Elisabeth. Mischien Ishtar en Cherry als doods engeltjes

Maar ja mocht ik gaan emigreren dan komt er van alles niet veel terecht denk ik.
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Raouken 2009-11-17, 11:21 am

Ik denk dat de trends van de afgelopen anderhalf jaar worden doorgezet-meer realisme(als in, minder gestyleerd, kleinere hoofden, kleinere ogen), meer en betere joints, grotere dolls, meer fantasy onderdelen..daarnaast hoop ik heel erg dat er meer companies dolls gaan maken in het maatje tussen de 50 en 60 cm, omdat het maatje van Dilly(52 cm)en Puppy(56 cm)me wel erg goed bevalt. Verder trekken eigenlijk geen van de trends me aan, ik hou meer van popjes die best popjes mogen zijn en een beetje aparte koppies die niet per se heel realistisch zijn. Ik hoop dat dit jaar Alice in Labyrinth komt met een sculpt die ik gewoon moet hebben Smile

Voor m'n eigen collectie wil ik komend jaar Sumiya, Lucette en Layla thuisbrengen/compleet maken. Sumi krijgt een nieuw lichaam en Lucette en Layla worden beide hybrids met moeilijk te vinden headsculpts, dus dat word leuk maar het wel waard ^_^ Daarnaast wil ik een Zaoll Luv maar stiekem hoop ik dat die dit jaar nog besteld kan worden xD

Verder zie ik het wel. Xem, misschien. En een yo-sd size tiny, wie weet.
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Wish 2009-11-17, 7:00 pm

Een compleet transparante doll zou wel cewl zijn ... xD Geeft soort van zombie/spook/skelet look Very Happy

*gaat maar naar dr werk*
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Rosered 2009-11-17, 10:25 pm

Volgens mij heb ik ergens wel complete transparante dolls gezien.
Maar ik weet niet meer waar en van welk merk.
Wel dat ik het heel eng vond.
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Muisje 2009-11-17, 10:27 pm

Misschien als er zwevende organen in zitten... The not-quite-invisible man. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by VelvetBat 2009-11-18, 12:29 am

Geheel transparant lijkt me niet mooi. Ik was dus van plan om voor Irina transparante hoeven te maken, maar ik bedacht me dat je dan wel het elastiek enzo er doorheen ziet, en dat is denk ik niet zo mooi. Dus ik ga proberen hem transparant met een klein beetje kleur te maken, naar het idee van Cuprits hoeven, alleen dan minder kleur en meer transparant dan Cuprits hoeven.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by maankatje2000 2009-11-18, 2:37 am

Poe, jullie hebben eigenlijk allemaal een beetje mijn verwachtingen beantwoord Smile.

Zelf wil ik in 2010 een lichaam kopen voor Kieran. Maar ik heb niet veel resin om zijn skincolor te vergelijken maar de maker zei dat hij bij Luts resin past maar ik wil een double jointed body dus maar doorzoeken.

Misschien een grote SOOM MD voor mijzelf. *schupt zichzelf nog steeds voor niet Amber kopen Sad*
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Wish 2009-11-18, 5:07 am

VelvetBat wrote:Geheel transparant lijkt me niet mooi. Ik was dus van plan om voor Irina transparante hoeven te maken, maar ik bedacht me dat je dan wel het elastiek enzo er doorheen ziet, en dat is denk ik niet zo mooi. Dus ik ga proberen hem transparant met een klein beetje kleur te maken, naar het idee van Cuprits hoeven, alleen dan minder kleur en meer transparant dan Cuprits hoeven.


Mss kan je daarbij proberen om de binnenkant van de elastiektunnels ook een kleurtje te geven. Kan wel een leuk effect zijn. Dan is het niet zo hard en elastiekerig, maar is er toch een vastere basis Smile
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by VelvetBat 2009-11-18, 9:13 am

Dat klinkt erg moeilijk.. Ik weet niet hoe ik dat zou moeten doen. XD
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Wish 2009-11-18, 9:27 am

Propje stof met verf erin door trekken? Very Happy of op een stokje steken en dan duwen? Smile
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by VelvetBat 2009-11-18, 10:06 am

Ik weet niet of dat mooi gaat worden. :p In elk geval lijkt het me niet echt een manier om het egaal geverfd te krijgen.
Maar ik heb wel wat ideetjes, nu nog kijken of het ook gaat werken wat ik van plan ben. Maar eerst eens beginnen met de basismal/prototype maken XD
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Muisje 2009-11-18, 11:08 pm

Raouken wrote:daarnaast hoop ik heel erg dat er meer companies dolls gaan maken in het maatje tussen de 50 en 60 cm, omdat het maatje van Dilly(52 cm)en Puppy(56 cm)me wel erg goed bevalt.

Ik hoop eigenlijk op hetzelfde. Ik heb een 55 cm Asleep Eidolon lichaam gekocht, maar AE heeft een groter lichaam gemaakt (60 cm), omdat mensen vroegen naar een lichaam dat wat meer standaard is en waar makkelijker kleding voor te vinden is. Nu Luts met hun Junior Delf is gekomen, hoop ik dat meer companies met kleine SD lichamen komen. Stiekem duim ik nog steeds op een SD jongens lichaam van Limhwa dat op het Mono lichaam lijkt.
Naast al die nieuwe gespierdere lichamen, zou een klein jongenslichaam een leuke afwisseling zijn.

Na een uitstapje gemaakt te hebben naar realistisch, merk ik dat ik popperige hoofdjes nog steeds erg leuk vind, dus daar mag van mij gerust meer van uitgebracht worden. Ik wil ook meer grotere neuzen. XD Niks mis met een grotere neus. (<3 Chrom)
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Pete 2009-11-28, 4:46 am

Hmm, ik verwacht een explosie aan hoefjes van andere companies, net als hoors, oren, vleugels, misschien zelfs klauwen. Leuk hoor, die antro trend de laatste tijd =3 Ik vind het niet zo dus kan ik ook niet in de verleiding komen van mijn doll plannen af te wijken xD

Ik wil in ieder geval of een derde Cien of een DK tanned Pado thuisbrengen in 2010, omdat ik vanaf de zomer flink moet gaan sparen voor een Master in Japan -__- Dus ik ga niet zozeer voor nieuwe dolls sparen, maar meer een beetje mijn al bestaande crew verwenne. Nieuwe ogen en nieuwe pruiken enzo, en natuurlijk een berg kleren om te naaien.

Ik hoop dat Neo Angelregion eens Cien hoofdjes los gaat verkopen zoals ze dat vroeger ook deden, maar misschien moet ik eens weer ouderwets voor een héle doll sparen en niet eerst een hoofd en dan een lichaam xD
Sowieso mag Neo Angelregion wel eens met een nieuwe mold komen =3 Nog meer koppies om tussen te twijfelen.

Grote neuzen mag vanmij ook, maar eigenlijk liever meer echt Aziatische molds met amandelogen en hoge jukbeenderen!
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Muisje 2010-10-21, 3:58 am

Even een erge supernecro, (ik neem aan dat het niet heel erg is om de discussie als een terugblik op te pakken) maar ik zat dit topic te lezen en vond het wel interessant om te zien wat mensen hebben voorspeld. Er zijn kleinere dolls uitgekomen, zoals bij Souldoll (50 cm), maar ook bij Lumendoll (30 cm, wel volwassen uiterlijk) en Fairyland (40 cm Chic-line). De stroom volwassen dolls onder de 50 cm had ik een jaar geleden niet aan zien komen. Wink

Afgezien van Soom MDs vind ik dat het wel is mee gevallen met de fantasy parts. Wat wel interessant is dat Iplehouse met een full-choice system is gekomen, waarbij je meer keuze hebt over welk lichaam en welke resinkleur je doll heeft.

Wel jammer dat er niet veel grote neuzen zijn gekomen. Wink Ook is het bij mij niet gekomen van die seam sanding en body blush. XD (Het jaar is nog niet voorbij!)
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Wish 2010-10-21, 4:08 am

Lol xD das waar ook ... ik had me voorgenomen dit jaar geen doll te kopen xD
Dark is me er eentje, en heeft trouwens een best grote neus, hoewel ie net voor (zo'n 7 dagen) voor 2010 aangekondigd werd Wink telt dat?

Lynxx' lichaam is nog niet gekocht :p Nog eventjes zeker? Wss pas volgend jaar... kwestie dat dollmore me nog wat wil aansmeren enz Wink
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Deredere 2010-10-21, 4:15 am

Wahahaaa nou mijn post is aardig uitgekomen.

Vleugels die uit de rug van dolls komen en dat ik vanwege emigratie dus geen tijd heb gehad voor mijn dolls.

En ja ben wel soort van verlieft geworden op een mold.
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Raouken 2010-10-21, 4:35 am

Haha dit is idd wel grappig xD Ik had voorspeld dat bestaande trends doorgezet zouden worden(moar realistische facemolds, fantasy parts, meer poseerbaarheid)en dat is volgens mij wel uitgekomen, alleen de meer 'grotere dolls' heb ik niet echt langs zien komen. Ik hoopte voor meer dolls rond de 50 cm en die zijn er gelukkig ook gekomen ^___^ Qua doll familie heb ik idd Layla en de Zaoll Luv nu, maar nog geen lichaam voor Sumiya en ook geen Lucette omdat ik niet kan kiezen xD
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by tha_queen_of_chaos 2010-10-21, 11:58 am

Mijn voorspellingen zijn helemaal niet uitgekomen.
Niet zoveel fantasy parts naast de Soom MD's en knock off's.

Zelf geen kleding gemaakt voor mijn dolls en weinig gefotografeerd. Heb wel een betere camera dus verbetering is er wel Razz
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Rosered 2010-10-22, 8:13 pm

Haha mijn voorspelling is vreselijk gefaald. XD

Fairyland heeft nog steeds geen 60 cm lichaam.
Mijn huidige poppen zijn nog niet af, en in 2010 heb ik 3 nieuwe poppen gekocht ondanks mijn dollverbod. :S
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Wat verwacht je voor het komende jaar? Empty Re: Wat verwacht je voor het komende jaar?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum