Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FS: Souldoll Byeoul hoofd

Go down

FS: Souldoll Byeoul hoofd Empty FS: Souldoll Byeoul hoofd

Post by Raouken 2012-01-23, 1:37 am

Ik verkoop m'n Souldoll Byeoul hoofdje, ze is erg mooi maar ik wil m'n doll familie wat uitdunnen en alleen de dolls houden waar ik echt lyrisch over ben.

De info:

-Ze is 1 jaar oud, ik heb haar vorig jaar van Souldoll gekocht, dus ik ben de eerste eigenaar
-Ze is een beetje vergeeld, maar wel gelijkmatig, ze was papier wit en nu is ze meer creme wit
-Ze heeft een hele mooie face-up door Hasel
-In de foto's zit ze op een Zaoll lichaam, het past perfect, de match was origineel niet geweldig maar omdat zij meer creme is geworden en het lichaam minder biggetjesroze, matcht het nu redelijk goed. Ik ben van plan binnenkort het Zaoll lichaam ook weg te doen, dus als je geinteresseerd bent in haar als een complete doll, pm me even.

Verder:

-Betaling kan via Paypal of bankoverschrijving
-Ik stuur het op via PostNL, of je kunt het ophalen, ik woon in Heerenveen, Friesland. Ik kom ook regelmatig in Groningen.

Foto's:

FS: Souldoll Byeoul hoofd DSC_2193

FS: Souldoll Byeoul hoofd DSC_2197

FS: Souldoll Byeoul hoofd DSC_2203

FS: Souldoll Byeoul hoofd DSC_2201

Prijs: Ik wil graag 90 euro voor haar, plus verzendkosten. Voor haar met het Zaoll lichaam, pm even. Geen trades op het moment.

Bedankt voor het kijken! Als je iets wil weten, pm me dan, daarvan krijg ik een email notificatie en dat zie ik dus een stuk sneller dan wanneer je in dit topic post.

*Edit omdat ik de oogjes toch maar zelf hou, dus ze is ook iets goedkoper*
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum