Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

+9
powder-Eva
sbslink
holyvirus
Hasel
brigitte
tha_queen_of_chaos
maankatje2000
VelvetBat
Muisje
13 posters

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Go down

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Empty Re: Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

Post by Muisje 2010-08-07, 4:59 am

Walter heeft weer wat meer tanden en schubben.

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter20

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter21

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter22

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter23
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Empty Re: Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-08-07, 8:04 am

ziet er al goed uit.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Empty Re: Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

Post by Muisje 2010-11-07, 7:17 am

Ik ben bezig met de ogen van Luds derde hoofd te sluiten. Hier alvast foto's van toen ik op de helft was. Omdat toen ik de ruimte tussen de oogleden met epoxy vulde ik het idee had dat het net leek dat hij geen oogbollen had, heb ik de oogleden dikker gemaak. Hier onder kan je zien hoeveel epoxy ik heb toegevoegd. Ik heb eerst de bovenste oogleden gedaan en toen die uitgehard waren de onderste oogleden. (Daar heb ik nog geen foto's van.)
Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Sleepmod01

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Sleepmod02

Walter is ondertussen ook af. Eindelijk na een jaar lang zo af en toe wat aan hem doen. Ik moet nog wel op zoek naar een leuk bruin pruikje voor hem.

Met de laatste mods nog voordat ik de face-up gedaan heb:
Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter24

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter25

Met face-up onder mijn daglichtlamp die net zo fel is als een flitser XD :
Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter26

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter28

Drrrraaaadjesssss!!!
Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Walter27

Op Holly's lichaam.
Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Waltergrey01

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Waltergrey02

Hij is eindelijk af. Yay!
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Empty Re: Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

Post by maankatje2000 2010-11-07, 9:47 am

wow Walter ziet er echt tof uit =)
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Empty Re: Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

Post by Pete 2010-11-07, 11:02 am

Druk bezig, Muis! Walter ziet er supergaaf uit, vooral de draadjes tussen zijn tanden *rilt*.
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Empty Re: Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-11-07, 8:41 pm

Walter ziet er onwijs gaaf uit.
Echt awesome
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;) - Page 2 Empty Re: Projecten van Muisje [Bloot en horror waarschuwing!] Misschien niet op je werk bekijken ;)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum