Galena [SOOM MD]
+2
VelvetBat
maankatje2000
6 posters
Jointed Love :: Jointed Love :: Nieuws!
Page 1 of 1
Galena [SOOM MD]
Ja hoor de teasers zijn up.
Eindelijk he velvetbat
Ziet ernaar uit dat ze dezelfde vleugel-idee heeft als de tinies en greyskin is maar dat kan ik niet erg goed bepalen.
Ik denk dat ik verliefd ben.
http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1259136605
Ik zal later foto's uploaden ik hoor eigenlijk hard te werken nu lol.
Eindelijk he velvetbat
Ziet ernaar uit dat ze dezelfde vleugel-idee heeft als de tinies en greyskin is maar dat kan ik niet erg goed bepalen.
Ik denk dat ik verliefd ben.
http://dollsoom.com/eng/shop/item.php?it_id=1259136605
Ik zal later foto's uploaden ik hoor eigenlijk hard te werken nu lol.
Last edited by maankatje2000 on 2009-11-24, 10:38 pm; edited 1 time in total (Reason for editing : teaser pic up)
Re: Galena [SOOM MD]
Eindelijk! Ik zag het net dat ik de Soom site checkte. En ze is grijs, precies zoals ik stiekem hoopte!
Ik hoop ook dat ze met 2 hoofdjes komt. In elk geval ben ik helemaal SOOMED nu, maar gelukkig heb ik flink gespaard voor haar en kan ik haar direct bestellen zodra ze in de verkoop gaat. (zelf zonder layaway ^^)
Haar hoofd heeft een sterke uitstraling, beetje sexy/verleidelijk/evil, precies wat ik nodig heb. ^^
Edit: het lijkt trouwens alsof haar vleugels een beetje transparant zijn.. Ben benieuwd.
Ik hoop ook dat ze met 2 hoofdjes komt. In elk geval ben ik helemaal SOOMED nu, maar gelukkig heb ik flink gespaard voor haar en kan ik haar direct bestellen zodra ze in de verkoop gaat. (zelf zonder layaway ^^)
Haar hoofd heeft een sterke uitstraling, beetje sexy/verleidelijk/evil, precies wat ik nodig heb. ^^
Edit: het lijkt trouwens alsof haar vleugels een beetje transparant zijn.. Ben benieuwd.
Deb: OEEEHHHHHHHH!
Hmm mooie investering toch als je het geld hebt? (a.k.a. spaarrekening)
Maar gevaarlijk omdat ik haar misschien zou willen houden.
Het lijkt me wel cool om voor iig een tijdje zo'n aparte pop te hebben.
Ben benieuwd naar de poten!
Maar omg ze is nog grijs ook. x__x
grijs = <3
Hmm mooie investering toch als je het geld hebt? (a.k.a. spaarrekening)
Maar gevaarlijk omdat ik haar misschien zou willen houden.
Het lijkt me wel cool om voor iig een tijdje zo'n aparte pop te hebben.
Ben benieuwd naar de poten!
Maar omg ze is nog grijs ook. x__x
grijs = <3
Rosered- Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 38
Ze is wel mooi, maar gelukkig ben ik niet zo van de vleugels xD
Ik ben wel echt benieuwd naar de rest van dr ^^
Mss dat ze een soort Harpy is, wil al wel een tijdje zo'n dolls zien :p
VB, doe me eraan denken dat ik je ooit nog eens moet stalken om al je MDs te zien xD
Ik ben wel echt benieuwd naar de rest van dr ^^
Mss dat ze een soort Harpy is, wil al wel een tijdje zo'n dolls zien :p
VB, doe me eraan denken dat ik je ooit nog eens moet stalken om al je MDs te zien xD
Wish- Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Ik vind haar echt prachtig. Die vleugels... wow! Ik dacht dat ik die vleugels niks zou vinden in plaats van handen, maar bij haar zijnz e echt heel mooi!
En dat ze ook in white skin is.. Ook mooi! En die 3 tenen poten vind ik mooier dan die 2 tenen poten van Euclase!
Ik ga zeker weten voor de grey skin.
Maar nu ik de witte ook heb gezien, ga ik ontzettend mijn best doen en proberen een white skin op layaway te kunnen bestellen.
Soom wat doe je me aan? Behalve dat mijn geld helemaal op is straks, hou ik me ook niet aan mijn wishlist door jou!
En dat ze ook in white skin is.. Ook mooi! En die 3 tenen poten vind ik mooier dan die 2 tenen poten van Euclase!
Ik ga zeker weten voor de grey skin.
Maar nu ik de witte ook heb gezien, ga ik ontzettend mijn best doen en proberen een white skin op layaway te kunnen bestellen.
Soom wat doe je me aan? Behalve dat mijn geld helemaal op is straks, hou ik me ook niet aan mijn wishlist door jou!
Ik zit erg te twijfelen tussen de skin type @__________________@
Oh help. Ik vind bij grijs dat ze erg streng kijkt met die face up. Dus ik denk dat het wit word. Omdat ik die lichte poten erg mooi vind. Maar ik twijfel nog steeds. Soom ik maak het uit tussen ons! </3 lol
edit: fuck ik kan niet meer werken xD!
edit2: Collega gevraagd het wordt een witte!! Kan ze mooi de mama zijn van Noa en Kanuka, mijn witte tinies xD
Oh help. Ik vind bij grijs dat ze erg streng kijkt met die face up. Dus ik denk dat het wit word. Omdat ik die lichte poten erg mooi vind. Maar ik twijfel nog steeds. Soom ik maak het uit tussen ons! </3 lol
edit: fuck ik kan niet meer werken xD!
edit2: Collega gevraagd het wordt een witte!! Kan ze mooi de mama zijn van Noa en Kanuka, mijn witte tinies xD
En ze is nu ook te koop!
Woah, ze is wel duurder dan ik had verwacht. Naja evengoed wil ik echt een grey skin en een white skin. <3
*gaat rekenen*
Woah, ze is wel duurder dan ik had verwacht. Naja evengoed wil ik echt een grey skin en een white skin. <3
*gaat rekenen*
Last edited by VelvetBat on 2009-11-26, 11:46 pm; edited 1 time in total
Ik heb haar white skin besteld D:! Mijn rekening owowow xDDDD
Het is wel een lekker wijf als ik mag zeggen. Mijn harpy <3
Het is wel een lekker wijf als ik mag zeggen. Mijn harpy <3
Ik heb nu een grey skin galena besteld... En vreemd genoeg wilde de betaling niet lukken. Ik werd vanaf paypal naar een nieuwe pagina verwezen, dat er niks in mijn shopping basket zat. Raar. In elk geval staat Galena greyskin wel in mijn Order Status geval dat ze besteld is.
En in mijn paypal history staat niks over de betaling aan Soom. Dus ik vraag het wel even aan Soom op hun Q&A bord voordat ik een nieuwe poging doe.
En dan over een aantal dagen ga ik de White Skin op layaway bestellen! Yay! Ik weet nog niet of ik het in 3x of 4x doe. Bij 3x heb ik nog kans dat ze voor mijn verjaardag komt, misschien... Moet ik alleen wel zuiniger aan leven. (= geen impulsieve kledingstukken kopen enzo)
En in mijn paypal history staat niks over de betaling aan Soom. Dus ik vraag het wel even aan Soom op hun Q&A bord voordat ik een nieuwe poging doe.
En dan over een aantal dagen ga ik de White Skin op layaway bestellen! Yay! Ik weet nog niet of ik het in 3x of 4x doe. Bij 3x heb ik nog kans dat ze voor mijn verjaardag komt, misschien... Moet ik alleen wel zuiniger aan leven. (= geen impulsieve kledingstukken kopen enzo)
= dood x___x
Aaaah ik vind haar als totaalplaatje in het wit het mooist, maar ik ga toch zelf face-up doen en hele andere styling. En kom op! GRIJS!
Ik wil zeker grijs.
Krijgen we aardig wat Soom Galena's in Nederland.
Aaaah ik vind haar als totaalplaatje in het wit het mooist, maar ik ga toch zelf face-up doen en hele andere styling. En kom op! GRIJS!
Ik wil zeker grijs.
Krijgen we aardig wat Soom Galena's in Nederland.
Ja inderdaad, er zijn vrij veel mensen toch enthousiast over Galena. En dat vind ik ook best leuk. Kunnen we eens een Galena meeting organiseren. XD
En wat ik ook zo leuk vind is dat iedereen's galena er dan toch anders uit gaat zien. Of een heel ander personage krijgt. Maar dat vind ik met elke mold leuk.
Volgens mij van alle MD's in Nederland is Galena straks het meest in aantal. (Hoe noem je dat in normaal Nederlands?)
En wat ik ook zo leuk vind is dat iedereen's galena er dan toch anders uit gaat zien. Of een heel ander personage krijgt. Maar dat vind ik met elke mold leuk.
Volgens mij van alle MD's in Nederland is Galena straks het meest in aantal. (Hoe noem je dat in normaal Nederlands?)
Galena meet leuk ! Ik heb de wig wel besteld maar ik denk niet dat ze blond blijft. Ik heb al wel een patroon die ik wil uitproberen op haar . Ze voelt als een muse nou voor me.
Ik verwachtte dat Amber ook vrij popular was in Nederland of niet?
Ik verwachtte dat Amber ook vrij popular was in Nederland of niet?
Als ik het goed zeg, zijn er naast mij nog 3 anderen met een Soom Amber. Er was nog een persoon die een Amber hoofdje had overgekocht, maar later weer in de verkoop had gezet.
Met Soom Galena hebben dus nu van dit forum Rosered en Maankatje een galena, ikzelf dan straks 2, dan staan we al op 4.. en ik weet dat er op het BJD cafe minimaal 1 nog een Galena gaat bestellen. Dus dan zijn er net iets meer Galena's dan Ambers.
Met Soom Galena hebben dus nu van dit forum Rosered en Maankatje een galena, ikzelf dan straks 2, dan staan we al op 4.. en ik weet dat er op het BJD cafe minimaal 1 nog een Galena gaat bestellen. Dus dan zijn er net iets meer Galena's dan Ambers.
Elvesgate website
Hier staan ondertussen foto's van Galena (onder gallery, dan naar beneden scrollen onder "soomed").
Ik vind deze foto's ook niet echt denderend. Ik heb wel het idee dat hier het licht ook wel een grote rol speelt. Aan de ene kant begint het me zenuwachtig te maken, maar aan de andere kant ben ik van plan mijn galena's toch een hele andere pruik, face-up, ogen, blush en kleding te geven, en dan ziet ze er ook gelijk een stuk anders uit natuurlijk. Ik denk wel dat ik wat van haar kan maken... Maar ik had toch liever gezien dat men bij de Soomwinkel foto's zou maken die het wow-gevoel dat ik had na het zien van Soom's foto's zou versterken.
Hier staan ondertussen foto's van Galena (onder gallery, dan naar beneden scrollen onder "soomed").
Ik vind deze foto's ook niet echt denderend. Ik heb wel het idee dat hier het licht ook wel een grote rol speelt. Aan de ene kant begint het me zenuwachtig te maken, maar aan de andere kant ben ik van plan mijn galena's toch een hele andere pruik, face-up, ogen, blush en kleding te geven, en dan ziet ze er ook gelijk een stuk anders uit natuurlijk. Ik denk wel dat ik wat van haar kan maken... Maar ik had toch liever gezien dat men bij de Soomwinkel foto's zou maken die het wow-gevoel dat ik had na het zien van Soom's foto's zou versterken.
Hmm ik ben nog nooit minder verliefd geweest op een pop die ik pas gekocht heb. :/ Maarja heb d'r nog niet in mijn handen.
Dacht eraan om een Onyx hoofd te kopen maar die prijs daarvan is me eigenlijk te hoog.
Edit: ik ga dr overtekenen in photoshop; een template. Misschien helpt dat door die face-up heen te kijken.
Dacht eraan om een Onyx hoofd te kopen maar die prijs daarvan is me eigenlijk te hoog.
Edit: ik ga dr overtekenen in photoshop; een template. Misschien helpt dat door die face-up heen te kijken.
Succes met photoshop, Rosered.
De enige keer waarbij ik dus hetzelfde gevoel had, maar dan met box opening foto's van andere mensen was bij Sergei.. Dus ik hoop dat het uiteindelijk wel zal loslopen. Ook voor jou.
De enige keer waarbij ik dus hetzelfde gevoel had, maar dan met box opening foto's van andere mensen was bij Sergei.. Dus ik hoop dat het uiteindelijk wel zal loslopen. Ook voor jou.
Ik vind de foto's best wel meevallen, maar ik heb dan ook niet zulke hoge verwachtingen. Een face-up kan veel uitmaken en veranderen, dus laat je niet door de foto's ontmoedigen.
Ik had ook bij Sphaler dat ik teleurgesteld was door de foto's in de soom winkel, maar in sommige owner pics is hij weer geweldig.
Ja jullie hebben gelijk. ^_^
Ik heb een foto overgetekend in Open Canvas:
Galena template in Cream White
Nu kan ik naar de basisvorm van haar gezicht kijken zonder storende elementen die ik toch niet besteld heb.
Haar volle lippen vind ik heel mooi, dat de neus zo groot is vind ik niet erg. Daardoor past ze misschien juist beter bij Madeline. (ook brede neus) En de buitenste ooghoeken kan ik nog een beetje bijwerken.
Voel me veel beter over haar nu.
Ik ga m'n template ook 'face-uppen' en pruikjes op uit proberen.
Jullie mogen 'm ook gebruiken als jullie willen.
Ik heb een foto overgetekend in Open Canvas:
Galena template in Cream White
Nu kan ik naar de basisvorm van haar gezicht kijken zonder storende elementen die ik toch niet besteld heb.
Haar volle lippen vind ik heel mooi, dat de neus zo groot is vind ik niet erg. Daardoor past ze misschien juist beter bij Madeline. (ook brede neus) En de buitenste ooghoeken kan ik nog een beetje bijwerken.
Voel me veel beter over haar nu.
Ik ga m'n template ook 'face-uppen' en pruikjes op uit proberen.
Jullie mogen 'm ook gebruiken als jullie willen.
Als ik zo de template bekijk, heeft ze best veel weg van de Soom Heliot, naar mijn mening. Dus dan komt het wel goed. ^^
Dank je voor het showen van je template! (maar ik ben een photoshopnoob dus gebruik hem verder niet. )
Dank je voor het showen van je template! (maar ik ben een photoshopnoob dus gebruik hem verder niet. )
Aaaah de eerste Galena ownerpics staan op DoA! *flipt*
Ben ZOOO blij dat ik haar heb besteld!
Kan niet wachten!
Link DoA
Ben ZOOO blij dat ik haar heb besteld!
Kan niet wachten!
Link DoA
Die fotos doen haar veel beter krediet dan die andere in de soom store. Ja ze is echt mooi
Oh wow! Dat neemt al mijn twijfels in 1 klap weg ja, die foto's!
En Miss Ally heeft echt een mazzel zegt... Zij heeft nooit dat haar dolls in de douane gegijzeld worden.
En Miss Ally heeft echt een mazzel zegt... Zij heeft nooit dat haar dolls in de douane gegijzeld worden.
Amerika lol. Zij hoeven geen belasting te betalen over dat soort dingen.
Ik ben het er mee eens dat je invoerrechten moet betalen als het product ook in Nederland te verkrijgen is maar aangezien dat BJDs niet hier gemaakt worden vind ik het absurd dat we daar voor moeten betalen. Er is hier namelijk geen concurrentie =____=.
Ik ben het er mee eens dat je invoerrechten moet betalen als het product ook in Nederland te verkrijgen is maar aangezien dat BJDs niet hier gemaakt worden vind ik het absurd dat we daar voor moeten betalen. Er is hier namelijk geen concurrentie =____=.
Inderdaad, daar ben ik het dus 100% mee eens.
Dit is geen kwestie van eigen markt beschermen, maar gewoon puur geld innen. En niet zo'n beetje ook. O_o
Ik las in het Ai topic dat er mensen in Canada voor een tiny van soom met volledige waarde op de doos maar 31 canadeze dollars hoeven bij te betalen. Dat is 20 euro. O_O
Terwijl bij Soom popjes waarbij een lagere waarde van $100 staat, ik hier 31 euro moet betalen, wat gelijk is aan $49.. Dat is gewoon absurd. Geldklopperij, iets anders kan ik er niet van maken.
Dit is geen kwestie van eigen markt beschermen, maar gewoon puur geld innen. En niet zo'n beetje ook. O_o
Ik las in het Ai topic dat er mensen in Canada voor een tiny van soom met volledige waarde op de doos maar 31 canadeze dollars hoeven bij te betalen. Dat is 20 euro. O_O
Terwijl bij Soom popjes waarbij een lagere waarde van $100 staat, ik hier 31 euro moet betalen, wat gelijk is aan $49.. Dat is gewoon absurd. Geldklopperij, iets anders kan ik er niet van maken.
In belgie word het nog echt eerlijk gedaan ... Voor mn soom Bygg met waarde 470$ op de doos moest ik mar 10E invoerrechten betalen, wss zelfs alleen omdat het is geopend door een beambte...
Mn vriend moest op een game van 25$ 25E betalen.
BJDs worden nu eenmaal niet echt binnen de EU gemaakt en dus is het nergens anders te verkrijgen, geen bedreiging voor de markt. Games daarentegen...
Ik vind het wel echt rot dat jullie er zoveel voor moeten neertellen ...
Ik heb nog maar op 2 dolls moeten betalen, elke keer 10E en op een dollmorepakket hetzelfde.
Het hangt echt puur af van het land denk ik ...
Mn vriend moest op een game van 25$ 25E betalen.
BJDs worden nu eenmaal niet echt binnen de EU gemaakt en dus is het nergens anders te verkrijgen, geen bedreiging voor de markt. Games daarentegen...
Ik vind het wel echt rot dat jullie er zoveel voor moeten neertellen ...
Ik heb nog maar op 2 dolls moeten betalen, elke keer 10E en op een dollmorepakket hetzelfde.
Het hangt echt puur af van het land denk ik ...
Wish- Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Hmm kan beter mn pakketjes naar Belgiƫ laten sturen en van daaruit naar Nederland.
Similar topics
» ~* AweSOOM Galena! *~ [Soom MD Galena GS]
» She's like fire (Yeva - Soom Galena white)
» [Soom MD] Afi & Ai
» Soom X-mas kits
» [Soom MD] Monzo
» She's like fire (Yeva - Soom Galena white)
» [Soom MD] Afi & Ai
» Soom X-mas kits
» [Soom MD] Monzo
Jointed Love :: Jointed Love :: Nieuws!
Page 1 of 1