Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Resinsoul Ai

+2
Wish
VelvetBat
6 posters

Go down

Resinsoul Ai Empty Resinsoul Ai

Post by VelvetBat 2009-11-26, 4:20 am

Linkje naar Resinsoul Ai

Resinsoul had bij hun Dan al horens gemaakt, en nu blijkt dat ze ook hoefjes doen.

Persoonlijk vind ik ze niet mooi. Wat ik van de Soom hoeven mooi vind, is juist dat die hoeven zo groot zijn. En een beetje lomp misschien zelfs. (ik hou ook van lompe plateauzolen, dus dat zou een verklaring kunnen zijn van mijn voorliefde voor die hoeven...)
Maar deze hoeven vind ik te klein. En die haren op de bovenbenen vind ik ook niks. Ik heb bij mijn Soom Amber de haren van haar handen al geschuurd omdat ik behaarde lichaamsdelen niet vrouwelijk vind. Al helemaal niet bij popjes. XD
Maar het hoefvlak van deze is in mijn ogen dus erg klein. Ik vind het niet echt mooi, en ik vraag me ook af hoe goed haar evenwicht en balans op die dingen is.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Resinsoul Ai Empty Re: Resinsoul Ai

Post by Wish 2009-11-26, 5:04 am

Ik ben ook meer voor de 'lompe' hoeven hoor. Deze vind ik ook te klein en zien er totaal niet stabiel uit. Zitten gaat ook moeilijk zijn met die haren
Ik ben niet zo enthousiast, wel goed dat verschillende bedrijven hoeven beginnen te maken zonder dat je er fortuinen voor moet neertellen
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Resinsoul Ai Empty Re: Resinsoul Ai

Post by VelvetBat 2009-11-26, 5:42 am

Dat laatste is zeker waar. *hoopt nog steeds op dat Angelheim eventueel hoeven gaat maken*
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Resinsoul Ai Empty Re: Resinsoul Ai

Post by Muisje 2009-11-26, 7:53 am

Ik vind de hoorns wel tof, maar moest even grinneken om de hoorn die ze midden op haar hoofd hebben gezet. Very Happy

De hele smalle potjes zijn aardig onmenselijk en hebben daardoor hun charme (doet me denken aan het werk van Dali). Ik zou ze alleen niet zo gestrekt hebben gemaakt.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Resinsoul Ai Empty Re: Resinsoul Ai

Post by Deredere 2009-11-26, 8:02 am

Zijn net van die iele herten pootjes. Vind ze wel lief eigelijk en ook iets minder kwetsbaar omdat de pooten minder zullen bengelen omdat ze lichter zijn. Vind de achterkant wel mooi al hadden die haren op de bovenbenen niet gehoeven maar ja ze moeten natuurlijk ook wel flink verschillen van Sooms pooten. Die horens zijn gaaf lijkt bijna of er armor op zit bij het begin van de horens.
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Resinsoul Ai Empty Re: Resinsoul Ai

Post by maankatje2000 2009-11-26, 8:27 am

Toen ik die haren op haar bovenbenen zag, dacht ik schaamhaar! Zieke geest, weet ik =__=

OT: De horens zijn erg cool
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 44
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Resinsoul Ai Empty Re: Resinsoul Ai

Post by brigitte 2009-11-27, 4:49 am

Persoonlijk vind ik haar benen er wel gaaf uit zien. En haar hoorns zijn ook mega vet. Ik ben ook van plan haar vanavond te gaan bestellen. Ze lijkt me zo mega vet als een demonisch meisje. ik ga in ieder geval iets heel apparts van haar maken.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Resinsoul Ai Empty Re: Resinsoul Ai

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum