Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

+2
VelvetBat
tha_queen_of_chaos
6 posters

Page 1 of 2 1, 2  Next

Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-07, 4:37 am

Eindelijk zet ik het er maar op.

Setting:
D'Etoilles is een apart land. Een land opgedeeld in groepen. Elk met hun herkenbare punten.
Aristocraten De Aristocraten heersen in dit land. Ze zijn van adel, met titels en landgoederen. Geld, macht, dit alles is relatief. Je hebt rijke, machtige Aristocraten of uit de gratie, berooide Aristocraten.
Aristocraten leven in het verleden. Letterlijk. Hoe hoger je titel/status, hoe minder moderne en elektronische dingen je gebruikt. De koning heeft zelfs geen stromend water. Want, hoe hoger je rang hoe meer er van je verwacht word om bediendes te hebben om de dingen te doen die apparatuur voor Moderners doen.
Men spreekt een Aristocraat aan bij zijn Titel. VB. Markies de Pompadour. Nooit met meneer of bij de voornaam, tenzij aangegeven.
Moderners De normale mens. Ze hebben geen titel en zijn niet van adel. Ze rijden auto, kijken tv en dansen op elektronische muziek.
Uitzonderingen Bediendes of andere Moderners die regelmatig in het gezelschap van Aristocraten zijn, mogen wel historische kleding dragen, zij het dan wel duidelijk dat ze geen Aristocraten zijn.

Verhaal:
De hoofdstad is in rep en roer. Het is weer zomer. Wat betekend dat uit elke Aristocraat die wat betekend zich naar de stad begeeft. Meestal met een entourage.
Golddiggers, Ondernemers, Lobbisten en Persmuskieten zien hun kans schoon maar ook toeristen willen dit zien. (uiteraard mag je ook je eigen reden vinden om naar de hoofdstad te komen)

(rest van verhaal komt later)

Inschrijven:
In het Chattopic zet je je profiel. Dan mag je lekker meedoen.
Gebruik voor je profiel dit lijstje.
Naam:
Groep: Moderner/Aristocraat/Uitzondering(met uitleg)
Geslacht:
Leeftijd:
Persoonlijkheid:
Achtergrond waarom hij/zij hier is:
Uiterlijk: (liefst foto)

De normale regels voor RP gelden hier.


Last edited by tha_queen_of_chaos on 2010-01-07, 4:43 am; edited 1 time in total
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Profielen

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-07, 4:43 am

Profielen:

Naam: Markies Kami de Pompadour
Groep: Aristocraat
Geslacht: Mannelijk
Leeftijd: 24
Persoonlijkheid: Naief, impulsief en geobsedeerd door status en kleding. Zo beschrijven sommige hem. Andere beschrijven hem meer als: Sluw, bedachtzaam en altijd in het bezit van een verborgen agenda.
Welke van de twee het is, weten maar weinig mensen.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Als Markies word er van hem verwacht hier aanwezig te zijn.
Uiterlijk: Markies Kami de Pompadour

Naam: Akuma Poisson
Groep: Uitzondering, bediende van Kami.
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: rond de 20
Persoonlijkheid: Eerlijk en hardwerkend (hoewel ze veel delegeert). Zegt waar het op staat zonder er doekjes omheen te winden.
Achtergrond waarom zij hier is: Kami's bediende. Ze is mee als Hertogin Megami de Marigni. Kami's verloofde op wie ze sprekend lijkt.
Uiterlijk: Akuma
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-07, 4:49 am

Laat even weten wat jullie vinden, schrijf je in.
Ik denk dat ik zaterdag het daadwerkelijke RP topic erop zet.

(mede spelleider zou leuk zijn)
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by VelvetBat 2010-01-07, 10:54 pm

Het lijkt me erg leuk om mee te doen, maar ik moet nog even bedenken wie ik in de strijd ga gooien. :p

(ik ga denk ik wel voor de moderne groep)


Last edited by VelvetBat on 2010-01-07, 10:58 pm; edited 1 time in total
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-07, 10:56 pm

VelvetBat wrote:Het lijkt me erg leuk om mee te doen, maar ik moet nog even bedenken wie ik in de strijd ga gooien. :p

Ik heb hetzelfde "probleem". XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-08, 4:36 am

Het idee lijkt me heel erg leuk maar ik heb geen idee wie ik er voor moet gebruiken. gezien al mijn dolls uit een best moderne setting komen maar de meeste zijn kinderen van een graaf. (al wensen ze niet geassosieerd te worden met hun vader)
Ik ga nog even nadenken hoe ik een van mijn dolls hier in kan passen. Want het idee lijkt me echt tof.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-08, 7:09 am

@ Brigitte: Dan zijn ze een uitzondering Razz
Aristocraten zijn niet verplicht historische dingen te doen, het word alleen gezien als een privilege (en daardoor verwacht)

Nog even. Er zijn geen limieten over hoeveel karakters je erin gooit, als je het maar kan bijhouden.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-08, 8:19 am

Ach, ik gooi Hoogmoed er wel in aangezien hij zich naar situaties aanpast.

Naam: Hoogmoed
Groep: Moderner/werkt voor een baron
Geslacht: Man
Leeftijd: 2 jaar (maar hij ziet eruit als iemand eind 20, begin 30)
Persoonlijkheid: Hij doet zijn naam eer aan, maar diep van binnen is hij redelijk naïef. Lees zijn profiel hier.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Hoogmoed heeft altijd iemand boven aan de "hate list" staan, maar het is onduidelijk of hij nu bezig is met nuttige vaardigheden opdoen of dat hij actief achter nummer 1 aan zit. Hij is op het moment werkzaam voor een baron (Ducks vader), want er moet ook brood op de plank komen.
Uiterlijk: Klik. Klik. Klik.


Last edited by Muisje on 2010-01-13, 5:19 am; edited 1 time in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-08, 9:00 am

Jeeh!

(even random: Ik hou van hoogmoeds hoofd in de eerste foto)
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-08, 10:46 am

Ok dan ga ik denk met Serpanta en Hide spelen. Ze zijn wel 13 en 14 maar hun chars zijn nog het minst onduidelijk en rpg heeft me altijd geholpen chars volledig in beeld te krijgen. Dus tijd om deze twee maar eens te laten schijnen in een rpg.

Naam: Hide Bloedwaardig
Groep: Uitzondering Hide is een zoon van een graaf maar wenst daar niet mee geassocieerd te worden. Hij word momenteel opgevoed door zijn adoptiemoeder die behoorlijk wat geld heeft. daarom kan hij heel veel veroorloven mij hij houd er niet van als mensen hem helpen. Hij is een "grote" jongen die voor zichzelf kan zorgen.
Geslacht: Man
Leeftijd: 14
Persoonlijkheid: Hide kan soms wat afstandelijk zijn maar hij probeerd iedereen een kans te geven te bewijzen dat ze hem geen pijn willen doen. Hij heeft een hekel aan vampiers dit omdat zijn vader een vampier is en hij daardoor zelf een halfvampier. Hij draagt ook contactlenzen om zijn rode katogen te verbergen. Zijn hoektanden zijn iets langer en scherper dan een normaal mens maar ze zijn nog niet volgroeit. Hij kan overigens ook tegen zonlicht en leeft niet van bloed maar normaal eten. Hide is overigens dol op de kleur roze. Hij heeft roze haar, roze oogschaduw, deels roze kleding. Hij is nogal een opvallend persoon. Hij zal soms over komen als een bediende omdat Serpanta niet gewend is dingen voor zichzelf te doen.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Na heel lang zeuren mocht Hide op vakantie met Serpanta. Hij wou graag wat verder weg van huis zodat niet iedereen hem kende en hem meteen als dat zielige jochie van Bloedwaardig zou behandelen. Hij wil bewijzen dat hij een grote jongen is en dat hij voor zichzelf kan zorgen. Omdat Serpanta perce naar een plaatsje wou waar mensen van haar stand waren, hebben ze dit als vakantiebestemming gekozen.
Uiterlijk: meest resentelijke foto
(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Hidevoor
Hij heeft nu een iets langere pruik maar daar moet ik nog een foto van maken. Maar een paar belangrijke uiterlijke kenmerken zijn.
roze haren
licht gebruinde huid
een blind wit oog en een roze oog
Hij draagt 1 gouden en 1 roze glitterschoen.
Hij zal qua kleding bijna altijd een zwart roze combinatie dragen.


Naam: Serpanta Alanala Curalium Dissolutio
Groep: Uitzondering ze is een dochter van een rijke landheer en is altijd gewend dat er iemand is die voor haar zorgt maar sinds ze met Hide is probeerd Hide haar zo ver te krijgen dat ze meer voor zichzelf gaat zorgen en minder afhankelijk is van haar bedienden. vandaar dat ze ook weg is zonder bedienden.
Geslacht: vrouw
Leeftijd: 13
Persoonlijkheid: Ze kan soms heel commandeerderig overkomen maar is over het algemeen vriendelijk. Ze heeft last van een koopverslaving. Er kan toch immers niet een dag voorbij gaan zonder dat je flink wat geld uit heb gegeven aan kleding, sieraden, schoenen of iets anders wat je niet perce nodig hebt maar wel wilt hebben. Je moet er immers bijlopen zoals je geacht word. ze zal dus ook altijd in nette jurken rondlopen en als het kan haar haren laten doen door een kapper.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Ze wouden graag samen weg en Hide wou ergens heen waar ze hun niet kenden omdat hij het vervelend vind dat iedereen hem bemoederd vanwege zijn vervelende verleden. Zij wou echter onder haar soortgenoten zijn. het liefst met bediendes en al maar Hide wou dat echt niet dus als compromie mocht zij de lokatie uitzoeken maar dan mochten er geen bediendes mee.
Uiterlijk: foto komt nog ze is nu bij de face up artist. Ze is een changeling en kan daarom als ze wil van uiterlijk veranderen maar het liefste loopt ze rond als een elf met paarse haren en mooie jurken of schattige jurken. Mensen moeten immers een reden hebben om je een compliment te geven.

Ik hoop dat ik mijn twee scheetjes zo goed in de rpg heb kunnen passen.


Last edited by brigitte on 2010-01-11, 3:21 am; edited 1 time in total (Reason for editing : Serpanta's volledige naam even toegevoegd.)
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by VelvetBat 2010-01-08, 10:06 pm

Ik heb besloten om Irina in de strijd te gooien. Dan kan ik haar personage iets verder uitdiepen, hopelijk.

Naam: Irina
Groep: Moderner
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: Eh... omgerekend een jaar of 24 denk ik.
Persoonlijkheid: Irina is flirterig en sensueel. Ze staat sterk in haar vrouwtje en is erg nieuwsgierig. Ze heeft veel zelfvertrouwen en is ook vaak rebels. Als regels haar niet aan staan, dan maakt ze haar eigen regels wel.
Irina houdt van dansen en aandacht. Maar ze is geen makkelijk meisje - ze zal niet snel met iemand meegaan naar zijn huis (noch bed). Daarnaast is ze ook lesbisch ook overigens.

Achtergrond waarom hij/zij hier is: In de stad waar zij vandaan kwam, was geen werk meer te vinden. Dus nu de Aristocraten weer richting de hoofdstad gaat, is Irina ook naar de hoofdstad gekomen in de hoop om hier werk te vinden als danseres. Want bij de Aristocraten is geld te vinden natuurlijk.

Uiterlijk:
(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) 002

Irina draagt buikdanskleding. Dit is een voorbeeldje van wat ze zou dragen:
(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Lichtblauw
(foto gejat van www.dahlal.com)
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by VelvetBat 2010-01-08, 10:41 pm

Oh, ik heb besloten om ook Milehva erbij te gooien, aangezien zij de vriendin is van Irina, en ik haar personage zelfs nog minder heb uitgewerkt. *ziet kansen*

Naam: Milehva
Groep: Moderner
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: Omgerekend ongeveer 23
Persoonlijkheid: Milehva is een feestbeest. Vrolijk, en altijd op zoek naar spanning en avontuur. Ze is een heel extravert persoon, en inspireert hiermee vele kunstenaars.

Achtergrond waarom hij/zij hier is:
Milehva is de vriendin van Irina. Aangezien Irina naar de hoofdstad wilde vanwege het gebrek aan werk in hun oude stad, is Milehva meegegaan. Milehva zelf dans ook, maar nog niet op het hoge niveau van Irina. Milehva dans daarom vaak op straat, met een bakje voor muntjes voor haar.

Uiterlijk:
Aangezien ik nog steeds moet beginnen met Milehva, heb ik even een foto van Rachel Brice gejat. Zo ziet Milehva er ongeveer ook uit, maar dan met haar haren los:
(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Rachelbrice
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-09, 1:57 am

Blij dat iedereen meedoet!
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-09, 2:46 am

Dubbelpost maar...

Ik heb het spel topic geopend!
Ik gooi mijn karakters er later in. Mijn vader moet eigenlijk op de laptop, dus ik kan er even niet achter.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-09, 3:12 am

Ik ga morgen denk ik meespelen, maar ik wil Duck er nog bij in gooien.

Naam: Duck (maar dat is een bijnaam. Zijn echte naam is blijkbaar jonkheer Donald d’Anethan.)
Groep: Aristocraat (zie achtergrond)
Geslacht: Man
Leeftijd: Hij beweert 18 en zijn paspoort krijg je niet te zien
Persoonlijkheid: Hij komt een beetje leeghoofdig en oppervlakkig over, maar verder is hij een gewone jongen die van eye-liner en glitternagellak houdt. Verder is hij dol op technische snufjes.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Ducks moeder is een aristocraat (barones) en zijn vader (een nouveau riche) is met haar getrouwd vanwege haar titel. Duck zelf brengt zijn meeste tijd door op een kostschool, maar deze zomer zou hij samen met zijn vader en moeder naar de stad gaan. Helaas werd zijn moeder een week eerder geadviseerd om bij te komen in een rustoord en moest Duck met zijn vader mee. Zijn vader houdt overigens niet van dat "onzinnige middeleeuwse gedoe" en dus zit Duck een beetje tussen wal en schip, omdat hij nu alle bezoekjes en verplichtingen van zijn moeder moet opvangen.
Duck zelf heeft geen titel en dient aangesproken te worden met "jonkheer" (waar hij overigens moeilijk over doet, want dat is niet "cool".)
Uiterlijk: Klik. Klik. Klik.

En bedankt voor het compliment, Chaos.


Last edited by Muisje on 2010-01-13, 5:20 am; edited 5 times in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-09, 3:40 am

Ik heb al gepost. hopenlijk mocht dat maar had even zin om die twee te laten kibbelen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-09, 3:54 am

Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-09, 6:55 am

Thanks, muisje.
Is inderdaad handig.

Brigitte. Het mag gewoon hoor.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-09, 6:59 am

even een vraagje posten wel op een volgorde of wanneer je zin/tijd hebt en ergens op kan reageren.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-09, 7:08 am

gewoon wanneer je tijd/zin hebt en ergens op kan reageren.

We spelen met een grote locatie (een hele stad) dus om dan in een volgorde te gaan is niet echt handig.

Wel zou het eerlijk zijn om te wachten op mensen die in dezelfde ruimte/locatie zijn.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-09, 7:35 am

Mooi zo die manier speel ik het liefste.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by sbslink 2010-01-10, 1:47 am

Ik doe ook mee ^^ Ik begin met eentje er in te gooien Smile Heb zin om met Quam te spelen dus heb nog geen foto want hij moet nog besteld worden. Zal wel een tekening toevoegen Smile

Naam: Quam Liam Koukon
Groep: Moderner
Geslacht: Man
Leeftijd: 20
Persoonlijkheid: Hij is een wat rare liefhebber van Alice in Wonderland. Hij kan fantastisch piano spelen, maar kan hier soms echt van doordraaien omdat hij in zijn jeugd door zijn vader tegen de piano is geslagen met zijn hoofd. Voor de rest is hij meestal vrolijk en behulpzaam. Hij ziet het liefst het vrolijke in zaken en houd van maf doen en plezier hebben. Hij is ook gek op zilver, zo erg dat hij soms zelfs dingen 'ongevraagd' mee neemt. Maar meestal heeft hij dit onder controle.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Quam is op vakantie en heeft besloten naar de hoofdstad te komen om eens te zien wat dit allemaal inhoud en het spektakel te bekijken.
Uiterlijk:
Tekening een, voor de kleuren
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by lifae 2010-01-10, 9:29 am

Ik doe ook mee met Cara en Naomi.

Naam: Cara de Rosen
Groep: Aristocraat; familie heeft niet heel veel macht, wel groot huis, groot stuk land en een aardig aantal bedienden.
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 18
Persoonlijkheid: Cara vertrouwt mannen voor geen meter. Haar broer Rhys Vincent is daar een uitzondering op. Ze zal mannen niet negeren en ze zal ook niet onvriendelijk zijn, maar ze probeert zoveel mogelijk uit hun buurt te blijven.
Cara is vriendelijk, ze is niet te beroerd om te helpen (haar moeder moet haar er ook steeds aan helpen herinneren dat de bedienden wel opruimen). Als je haar boos krijgt, zal ze ook lang boos blijven.
Ze is een betje naief en erg onschuldig.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Cara's moeder heeft Cara, gevolg en beste vriendin meegesleept naar de hoofdstad om culturele dingen te doen, want daar vind je de beste mannen. Moeder vindt namelijk dat Cara de leeftijd heeft dat ze zich zou moeten gaan verloven en daar doet ze erg haar best voor. Cara doet minder haar best.
Uiterlijk: Cara heeft rood haar en groene ogen. Ze draagt meestal roze of witte jurken.
Foto

Naam: Naomi Kahn
Groep: Uitzondering; beste vriendin van Cara
Geslacht: Vrouwelijk
Leeftijd: 18
Persoonlijkheid: Naomi doet liever jongensdingen dan meisjesdingen en draagt daarom ook veel jongenskleding. Ze is erg direct, heeft alles door en is niet zo onschuldig als sommige mensen denken. Ze is verliefd op Cara, maar dat heeft ze nog niemand verteld.
Achtergrond waarom hij/zij hier is: Naomi is uitgenodigd om mee te komen door Cara's moeder, en daar was ze natuurlijk erg blij mee.
Uiterlijk: Naomi heeft blind/roze lang haar en roze ogen. Haar echte haar is altijd verstopt onder een pruik, en de ogen zijn contactlenzen. Normaal heeft ze donkerbruine ogen en zwart haar. Ze draagt veel zwart gecombineerd met felle kleuren, meestal jongensachtig.
Foto
lifae
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-12, 10:04 am

Yay voor wikipedia en de namenlijst voor Franse (of in dit geval Belgische) adel. XD
Weten we ook hoe Duck echt heet. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-12, 10:35 am

Chaos heb je serpanta's bericht over het hoofd gezien of is Kami opgehouden met praten?
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-12, 9:11 pm

nee, ik wilde even wachten om gewoon 1 post te schrijven, maar ben toen Kamis reactie vergeten. Ik dacht er in mijn bed pas aan.
Ik zal zo reactie schrijven.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-12, 9:35 pm

ok geen probleem kan gebeuren.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by lifae 2010-01-12, 10:53 pm

@muisje: dat heb ik inderdaad ook gedaan, maar dan met Nederlandse adel.

Ik moet alleen nog even een naam voor Cara's moeder hebben. Maar dat komt nog wel.
lifae
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-12, 11:15 pm

Ik ook!

Nog een linkje. Courtesy titles gaat over zonen en dochters als hun ouders nog leven. Kon helaas geen titels vinden voor nederlands. Maar alles is wel gewoon te vertalen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Courtesy_titles_in_the_United_Kingdom
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-13, 1:06 am

Interessante wiki link. ^_^ Ik heb voor Duck besloten dat hij aangesproken kan worden met "jonkheer" ( jonk·heer de; m -heren predicaat vóór de voornaam ve niet-getitelde edele. Voor vrouwen "jonkvrouw") en dan zijn voornaam, wat leuk gaat worden gezien zijn bijnaam. XD
Ducks vader heeft om het makkelijk te houden allleen de titel (baron) van zijn vrouw overgenomen, dus er zijn geen titels over die Duck kan overnemen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-13, 3:33 am

Geen idee hoe Hide aangesproken zou moeten worden als je hem netjes aan moet spreken maar gezien hij een bloedhekel aan zijn vaders hebt zal hij het toch meer als een belediging zien dus ik ga het helaas ff niet opzoeken. Engels is al lastig genoeg.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-13, 11:54 am

Dan heb ik het met mijn dame en gewoon titelhoudende vent wel makkelijker.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-13, 12:35 pm

voor degene die graag Hide's vader willen kennen.
Graaf Farno Bloedwaardig is een man die geprezen word door zijn onderdanen. Hij zorgt goed voor ze en betaald ze ook erg goed. Hij komt graag naar formele bijeenkomsten en ondanks dat hij van respectable leeftijd moet zijn ziet hij er uit als een man van 25. Zijn vrouw is een paar jaar geleden omgekomen door een ongelukt toen hij op zakenreis was.
voor mensen die luisteren naar roddels
overigens is Farno nog nooit overdag waargenomen. hij lijkt in de avonden te leven.
edit
o ja voor ik het vergeet. (heel slim Brigitte) er gaan berichten dat hij kinderen heeft maar niemand heeft ze ooit gezien.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-14, 1:50 am

Hmmm... Ik heb even verkeerd gelezen en dacht dat Kami om een kaartje vroeg. Laten we het er maar op houden dat Duck slinkse verkooptechnieken kent en zaken onbeschaamd op kan dringen. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-14, 3:27 am

Brigitte. Kami heeft niks gezegd over die macht. Hij denkt het alleen maar.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-14, 3:29 am

sorry dan heb ik iets verkeerd gelezen. ben dyslecties. Misschien dat ik ook een andere rpg schrijfstijl gewend ben. ik ben gewend dat denken cursief is. Ik zal me post ff aanpassen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-14, 3:30 am

ja, maar het was niet echt een letterlijke gedachte. Gewoon een opmerking.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-14, 3:41 am

Ok. ik heb me post aangepast. heb even goed moet zoeken waar de gesproken tekst ophield. het spijt me vast als ik vaker zulke fouten maak maar mijn hersens verplaatsen wel eens leestekens en ik besef dat zelf niet.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-14, 3:48 am

Ach, het was eenvoudig opgelost, toch?
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-14, 3:59 am

Jep als ik gepoked word dan weet ik waar ik op moet letten en kan ik me hersens forseren het goed te lezen en een goed post te maken.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-14, 4:11 am

ach, we poken je wel.
Tot nu toe gaat het goed toch?

Ook mensen zonder dyslexie kan het gebeuren. Heb ik ook weleens gehad.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-14, 4:16 am

ja naarmate ik meer rpg's deed hoe beter ik mijn hersens er op kon trainen beter te lezen. Al moet ik toe geven namen moet ik blijven kopieren want die blijven fout gaan als ik ze zelf typ.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-14, 10:25 am

Ik heb het vermoeden dat wanneer je de manen van een eenhoorn zou afscheren, die weer aangegroeid zijn op het moment dat je even wegkijkt. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by VelvetBat 2010-01-16, 2:39 am

Ik trek me voor onbepaalde tijd terug uit de rp met Irina en Milehva. Het valt me te zwaar om elke keer alles bij te blijven lezen en nieuwe dingen te verzinnen om te typen. :/
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-17, 2:01 am

Jammer. Maar het is te begrijpen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-17, 2:48 am

jammer dat je eruit stapt Velvetbat.

Ikzelf post even niks. Heb last van hoofdpijn en ben gewoon niet lekker wat mijn inspifee niet echt ten goede komt. Ik zal kijken of ik vanavond even er wat uit krijg.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Muisje 2010-01-17, 2:49 am

Inderdaad jammer, maar het gaat wat snel en het is lastig om wanneer er niet tegen je characters gepraat wordt om dan actie te verzinnen.

Ik merk wel dat de tweedeling tussen aristocraten en de rest lastig is, maar ik ga er vanuit dat er op een gegeven moment de scheiding vervaagt. Hoogmoed hangt er trouwens ook maar als een aanhangsel bij, maar als mensen een aristocraat niet direct willen aanspreken, kan je altijd hem aangspreken aangezien een bediende volgens mij een soort van brug is tussen twee werelden en Hoogmoed is ook maar een gewoon iemand. Wink

Beterschap, Chaos.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-17, 2:59 am

Ik heb trouwens meer het idee dat mijn bloedwaardigs niet echt geschikte rpg chars zijn.
Tevens zit ik met mijn hoofd heel even kleding maken. Om de een of andere reden zit ik bijna de hele tijd in mijn inspiratie map om mooie grootse jurken te maken voor me meisjes waardoor het geschreven woord lastiger word.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by brigitte 2010-01-31, 7:58 am

bumpetiebump
lifae ga je nog posten? Ik zit vast namelijk omdat ik met jou char aan het kletsen ben.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by lifae 2010-02-01, 2:27 am

Oh, sorry. Was een beetje inspiratieloos, maar ik zal even wat proberen te schrijven.
lifae
lifae

Aantal berichten : 253
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

(Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic) Empty Re: (Jacht)Seizoen is geopend! (RP- Chattopic)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum