Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Handige foto's van een sculpt en cast workshop

3 posters

Go down

Handige foto's van een sculpt en cast workshop Empty Handige foto's van een sculpt en cast workshop

Post by Muisje 2009-11-07, 11:19 pm

Deze workshop is gehouden op Dollfair (just outside Cleveland, on October 3-5, 2008 volgens de poster) en hier op flickr (klik) vind je een reeks foto's gemaakt door een deelnemer. Alles van het begin tot het eind (kleiƫn tot gieten) staat erop. Een paar deelnemers zijn "bekende" BJD makers zoals Don van Bishounen House en Batchix (van de Machina robotmeisjes). Het zijn wel veel foto's, maar ik vind het leerzaam om ze te bekijken.


Last edited by Muisje on 2009-11-09, 2:09 am; edited 2 times in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Handige foto's van een sculpt en cast workshop Empty Re: Handige foto's van een sculpt en cast workshop

Post by VelvetBat 2009-11-09, 1:18 am

Oh dat ziet er superhandig uit! Bedankt voor het delen, hier zal ik ongetwijfeld wat aan hebben als ik aan de slag ga met Irina's hoeven.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Handige foto's van een sculpt en cast workshop Empty Re: Handige foto's van een sculpt en cast workshop

Post by ADR 2009-11-10, 8:51 am

Super coole foto reeks! Heel erg bedankt voor het delen! Heb nu erg zin om dit eens zelf te proberen.
ADR
ADR

Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 39
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Handige foto's van een sculpt en cast workshop Empty Re: Handige foto's van een sculpt en cast workshop

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum