Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hyperwolfy's bunch of dolls

Go down

Hyperwolfy's bunch of dolls Empty Hyperwolfy's bunch of dolls

Post by hyperwolfy 2009-11-10, 12:43 am

Nou hier is mijn verzameling van dolls. Ik heb een paar verhaal lijnen die ik een beetje zou omschrijven. De profielen van iedereen zal ik niet in 1 keer allemaal hier opzetten mar zal zo snelmogelijk iedereen hier opzetten. (zal er een sterretje achter de naam zetten als ze een profiel hebben hier)


Mijn lijst


DOC Wi - Akira
MNF elf Shiwoo - Suya
MNF vampire Shiwoo - Saburo
MW Junior Leila - Sino
Volks Kun - Torhu
Crobi yeon ho/SSDF Hybrid - Lucheni
SDF Bliss/SD13 Hybrid - Christian
SDF Dion - Jun
Puki Cupid - Juju
DM SWM Torrie - Amisy
SSDF Cloud/SD13 Hyrid - Pout/Ethan
CP dreaming Shiwoo - Kyrosh
SD Chiron human Greyskin - Kharon
MNF Shiwoo scar girl - Lyall
Soom MD Iv - Myde


Dolls die nog gekocht moeten worden

MNF luka - Ladon
Musedoll Ciel - Kyra
Crobi Ys girl - Acicia
Crobi Nia - Jade


Dolls die in twijfel zijn om te houden

CP BW luwen
hyperwolfy
hyperwolfy

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Hyperwolfy's bunch of dolls Empty Re: Hyperwolfy's bunch of dolls

Post by hyperwolfy 2009-11-10, 1:25 am

Ik heb 1 verhaallijn die ik redelijk ver heb uitgewerkt en die ook een beetje belangrijk is om te weten als je een paar van mijn dolls wilt snappen. Hopelijk is het te begrijpen. Anders kan je altijd pmen voor vragen.


The order of the elements


Om te beginnen moet je weten dat er meerdere demensich zijn dan alleen deze en dat sommige erg verschillend kunnen zijn. Ook hebben alle elementen in welke dimensie dan ook een bron nodig waar ze hun krachten vandaan halen. Door de werelden heen zijn er een paar mensen die een bepaalde vorm van energie hebben. Deze energie kunnen bepaalde elementen voeden. Om te zorgen dat alle elementen eerlijk en verdeeld gevoed worden is er een order bijeen geroepen. Alle elementen zijn in 5 groepen verdeeld, waarvan 5 de hoofd elementen zijn. Deze elementen zijn; Energrie, Water, Lucht, Aarde en Vuur. Voor elk Hoofd element is er 1 order lid (de order bestaat dus uit 5 mensen), deze worden aan het element gekoppeld die zei het beste met hun soort energie kunnen voeden. Er zijn ook een paar mensen die andere elementen dan de hoofd elementen kunnen voeden maar die worden niet snel bij de order betrokken. Het is namelijk van belang dat niemand weet dat deze order bestaat.

Aangezien de elementen voeden van de leden van de order worden de leden langzaam leeg gezogen. Om te verkomen dat ze te snel door hun eigen energie raken moet ze dit bij vullen. Als normale mensen heftige emoties tonen laten ze een grote hoeveelheid energie los (vandaar dat je zo moe bent na een flinke huilbui of woede aanval) normaal gesproken vervliegt deze energie gewoon, maar leden van de order hebben een manier gevonden om deze energie van andere op te nemen en hun eigen energie weer bij te vullen. Hierdoor komt het dat order leden vaak mensen gaan uitlokken tot loslating van grote emoties. En deze moderne wereld is de perfecte plek daarvoor. Vandaar dat de huidige order in deze dimensie voornamelijk te vinden zijn. Ieder lid ontwikkeld de mogelijkheid om te kunnen reizen tussen de dimensies door.

Ondanks het bijvullen van de energie voorraden raken ze na een lange tijd toch op. Als dit gebeurt word het lid letterlijk helemaal leeggezogen totdat ze er aan overlijden. Hoelang dit duurt ligt meestal aan de leden zelf. Hoe ze met het bijvullen omgaan en hoeveel ze vanzichzelf hebben. Om te zorgen dat het maximale uit de leden word gehaald, word het ouder worden als ware voor hun stil gezet. Hierdoor kunnen ze langer in de order blijven en blijft het energie level hoger. Ongevere tijd dat iemand in de order kan blijven voor ze overlijden is 100 jaar. Er uitstappen is niet mogelijk, zodra je lid bent zit je er voor de rest van je leven aan vast.

Aangezien er dus soms leden overlijden, moet er voor gezorgd worden dat er een vervanger is. Een lange tijd een bepaalde elementen groep niet kunnen voeden kan lijden tot vreselijk gevolgen. Ieder lid word geacht zijn eigen vervanger te vinden en te trainen op de manier dij hij/zij het prettigst vind. Maar een vervanger vinden is niet makkelijk, want de mensen met de juiste soort energie vinden is erg lastig, want ze zijn zeldzaam. Een vervanger/leerling word wel de veroudering van stopgezet maar nog geen energie van afgetapt.

De order bepaald ook wanneer welk element energie krijgt en hoeveel. En zoals bij iedere andere soort order er ook altijd een leider is, is het ook het geval bij de order. De leider is altijd het lid die het element Energie onder zijn/haar hoede heeft.

Naast het onderhouden van de elementen probeert ieder lid ook een leven te lijden in de wereld waar ze voornamelijk zich bevinden. Zoals een baan, school enz. Hierdoor kunnen ze makkelijker in contact komen met mensen om hun energie te kunnen bijvullen. En het helpt de vele lange jaren die ze hebben door te komen.
hyperwolfy
hyperwolfy

Aantal berichten : 80
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 36
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum