Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

+10
sbslink
Muisje
Yami
Wish
lifae
Mari-chan
Hasel
Pete
Raouken
tha_queen_of_chaos
14 posters

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by sbslink 2011-02-18, 5:16 am

Ik denk dat dat de jager is.. het hete hier de blogger Razz
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Wish 2011-02-18, 5:29 am

Wie was dan de ziener? :p Heb het niet zo goed gevolgd denk ik xD
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Silk 2011-02-19, 1:55 am

Jonan was de ziener, geloof ik. Die werd meteen de eerste nacht eruit gewerkt.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by tha_queen_of_chaos 2011-02-19, 3:08 am

Saboteurs: Lynxx en Dilly
Fashionsavior(Beschermengel): Luther
Milieactivist(Beul): Raku
Trendwatcher (ziener): Samuel
Designer(heks): Jonan
Blogger(jager): Xandria
Model (burger): Lucciola

Het lijstje volgens mijn administratie Razz
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Raouken 2011-02-19, 3:22 am

Ow wow Xandria was de jager? Hahahaha dan heb ik for once dood by jager ontweken! XD Elke keer tot nu toe dat ik een creep ben geweest, ben ik gekilled door de jager, en niet altijd omdat ze me verdachten, ook wel eens omdat ik op hun gestemd had bij de lynch xD Haha ik dacht dat je de slaapwandelaar was omdat je zo randomly op Dil stemde. Overigings zou ie als ie geen creep was geweest ook wel zo afzijdig zijn geweest, andere mensen hebben of zijn approval of staan niet op zijn radar XD

Maarree....CD Top Model meet? Anyone? XD Ik vond het een leuke CD! En ik vind dat we het niet eens zo slecht gedaan hebben als creeps Wink *highfived Wish*
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by sbslink 2011-02-19, 8:31 am

^^ hehe dat is wel appart dan. En tsja.. Ik weet niet.. ik had gewoon echt het gevoel dat Luther en Raku er niets mee van doen hadden gewoon omdat ze te veel aandacht op zich vestigden Razz En daarom stemde ik maar op jou, ondanks dat Xandria zich een beetje hetzelfde gedraagde XD van Lynxx had ik het totaal niet verwacht Razz dus had geluk dat Anne die had gepakt Razz
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Wish 2011-02-20, 12:50 am

Moahahahaaaaaaahhh
*Haaifived terug*

Een meet zie ik wel zitten ^^
Wel op tijd afspreken enz :p kwestie dat ik ook werk en met tim moet afspreken wanneer we wegzijn enz :p
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Silk 2011-02-20, 1:31 am

sbslink wrote: Ik had gewoon echt het gevoel dat Luther en Raku er niets mee van doen hadden gewoon omdat ze te veel aandacht op zich vestigden Razz

Dat is niet helemaal iets om vanuit te gaan. Of ik nu creep ben of niet, ik vestig ALTIJD veel aandacht op mezelf tijdens roleplayen. Niet omdat ik een aandachtshoer ben of zo, maar ik hou er gewoon van om conflictsituaties te creƫren/ op te zoeken (beetje een schrijverstic). Het spel blijft zo spannend, maar heeft als nadeel dat je als speler wel altijd in de picture staat ;p.

EDIT: Ik zie een meet ook wel zitten, maar is het de bedoeling je doll van deze CD mee te nemen? (Luther is nog steeds slechts een face-up loos hoofd met een duur uitziende outfit... niet echt meet-material)
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by sbslink 2011-02-20, 2:12 am

Daarom is het ook maar een gevoel Silk :/
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Raouken 2011-02-20, 3:58 am

Als je de doll van het spel nog niet hebt of hij is nog niet compleet, maakt niet uit toch? Meet is altijd leuk! Als we met genoeg mensen zijn kunnen we Weervolven, muwhahaha kan ik proberen alsnog te winnen! XDDD
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Silk 2011-02-20, 5:37 am

sbslink wrote:Daarom is het ook maar een gevoel Silk :/

I knows. Ik realiseerde me dat zelf deze CD, omdat ik ook altijd kijk naar mensen die zich afzijdig hou en mensen die erg in de spotlights staan meteen als 'onschuldig' brandmerk... om er vervolgens achter te komen dat ik zelf ook altijd in de spotlights sta en niet altijd even onschuldig ben, lol.
Dat maakt het spelletje, denk ik, ook zo lastig. Je kan niet echt uitgaan van iemands gedrag en moet echt goed opletten op was hij/zij zegt. En dat is iets waar ik, in een kippenhok als dit spel, heel slecht in ben.

Ben ik trouwens de enige die oude posts heel vaak teruglees en ze met een luizenkammetje napluis om mogelijk een hint te kunnen vinden?

EDIT
Ik moest even mijn quiche redden die in de oven flink begon te verkolen.
@Raou: O dan. Ja, een meet is altijd leuk en als onderdelen van poppen ook zijn toegestaan, dan ben ik helemaal voor! (als ik dan kan tenminste..)
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Raouken 2011-02-20, 8:28 am

Heheh dat doe ik ook, als ik geen creep ben tenminste(dat posts napluizen, in dit geval wist ik al vrij snel wie wie was, behalve Xandria dan XD). Dilly is een aandachtshoer, maar wel een selectieve xD Wie ie irritant vind gaat van z'n radar af, which is why hij meer geinteresseerd was in chocoladetaart, pizza en Kami versieren dan in bitchfights XD Al komt dat natuurlijk snel verdacht over. Het is bij spelletjes als CD altijd moeilijk om een character te kiezen, vind ik! Als je iemand neemt die je al vaker gehad hebt, is het makkelijk om verschillen in gedrag te zien, als je een niet eerder gebruikt character neemt zijn bepaalde persoonlijkheidsdingen makkelijk mis te zien als verdachtheid. Ik denk dat ik nog wel eens met Dil ga spelen XD
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Silk 2011-02-20, 9:20 am

Ah, nu is het ook zo dat chocoladetaart en pizza ook wel echt op het lijstje van meest interessante dingen hoort te staan (dat Kami versieren laat ik wel aan Dil en Sumy over).
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Muisje 2011-02-20, 9:29 am

Lucciola had ook best wel een goede creep kunnen zijn, maar haar heb ik nog niet zo vaak gespeeld. Het was trouwens wel leuk dat er oude rotten, maar ook nieuwe spelers meededen, want dan kan je er niet vanuit gaan dat iedereen vreemde patronen meteen ziet en de oude rotten weten niet hoe nieuwe spelers denken en doen. Razz
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by tha_queen_of_chaos 2011-02-20, 9:54 am

Ik ben ook wel voor een meet.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Mari-chan 2011-02-23, 11:16 am

*late reactie omdat ze de CD niet meer heeft verder gevolgd* Ik ben ook voor een meet!
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat) - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model! (CD Coming Soon) (chat)

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum