Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Restringen?

3 posters

Go down

Restringen? Empty Restringen?

Post by Angel 2011-04-17, 10:20 am

Nou, ik ben hier nieuw, en ik zag niet echt een voorstel topic staan of zoiets.

Ik zie ook niet een topic staan over restringen (sorry als ik erover heen lees).
Maar ik heb dus een Tiny van 25 cm, en ik wou haar restringen.
Nu heb ik dit al geprobeerd met elaistiek, maar dat was te lang en te dun, dus nu staat ze heel erg floppy.

Van wat soort lengte en 'breedte' moet het elaistiek ongeveer zijn bij een tiny?

Alvast Bedankt!
Angel
Angel

Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 2011-04-17

Back to top Go down

Restringen? Empty Re: Restringen?

Post by Muisje 2011-04-17, 7:14 pm

Het elastiek moet dun genoeg zijn, zodat het door de elastiektunnels past. De lengte van het elastiek gok ik meestal door een lus te maken (voordat ik een knopje vastleg) en dan het elastiek uit te rekken. Als ik het elastiek kan uitrekken tot het van voet tot nek gaat of van pols tot pols (afhankelijk waarvoor ik het elastiek wil gebruiken), dan is het lang genoeg. Kan ik het elastiek verder rekken, dan is het te lang.

Vaak string ik een doll wat losjes, zodat ik een extra knoopje in het elastiek kan leggen als het te los is. Dat is wat makkelijker dan het knoopje eruit halen wanneer het elastiek te kort is.

Het voorsteltopic kan je hier vinden.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Restringen? Empty Re: Restringen?

Post by Silk 2011-04-18, 2:59 am

Wat ik meestal doe is net als Muis een lus maken en deze dan meten aan respectievelijk de armen of de benen. De lus elastiek moet zo groot zijn als de afstand tussen beide ellebogen en de ander van knie, tot S-haak nek, tot andere knie. Soms mag het zelfs iets korter, maar dat ligt eraan hoe strak je het wil hebben.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

Restringen? Empty Re: Restringen?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum