Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TK: Oogjes(Enchanted Doll,Customhouse,Souldoll)

Go down

TK: Oogjes(Enchanted Doll,Customhouse,Souldoll) Empty TK: Oogjes(Enchanted Doll,Customhouse,Souldoll)

Post by Raouken 2011-06-12, 4:41 am

Ik heb wat oogjes te koop die hier nooit meer gedragen worden, pm maar als je interesse hebt ^_^

Eerst de belangrijke zut:

Betaling kan via Paypal of bankoverschrijving, verzending gebeurt binnen 1-3 werkdagen en kost een euro. Ruilen wil ik wel voor 18 mm urethane ogen in geel(merk maakt niet uit), of peapod ballet voetjes in SD, in white skin, of voor mooie SD meisjes schoenen.

Dan de oogjes:


Custom Enchanted Doll 16 mm Oranjebruine urethane ogen


TK: Oogjes(Enchanted Doll,Customhouse,Souldoll) _DSC0084-5

Deze ogen heb ik een hele tijd geleden gekocht, ze zijn custom made bij Enchanted doll. Ze zijn oranjebruin met een bruine pupil en geelbruine rim(dat randje om de ogen heen). Ze zijn heel pretty en fotograferen erg mooi, maar ik heb de doll niet meer die ze draagt, dus ik moet ze nu toch eens weg doen. Ik wil er graag 32 euro voor(een stuk minder dan wanneer je zoiets bij ED besteld!)

Customhouse 18 mm rode glas ogen

TK: Oogjes(Enchanted Doll,Customhouse,Souldoll) _DSC0089-9

Deze heb ik tweedehands gekocht, ze zijn uit de tijd dat Customhouse nog kwaliteit spul maakte xD Hele mooie glas ogen, ze pakken het licht echt heel mooi, als je ze in de zon houd komt er een oranjegouden gloed omheen. Ze zijn behoorlijk high dome(zie foto), dus niet geschikt voor dreaming hoofdjes. Ik wil er graag 25 euro voor.

Souldoll Acryl ogen 18 mm


TK: Oogjes(Enchanted Doll,Customhouse,Souldoll) _DSC0087-8

Deze zijn nog nooit gedragen, ze zijn een erg mooie diepe kleur blauw met een mooie tekening. Ik wil er graag 10 euro voor.

Dat was 'm, pm maar als je vragen hebt of iets wil kopen ^__^
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum