Freedom (Camila - Soom Mixi)
+2
Muisje
VelvetBat
6 posters
Page 1 of 1
Freedom (Camila - Soom Mixi)
Long time no post... Nog steeds vecht ik tegen mijn depressie en daarom had ik de bewuste keuze gemaakt even helemaal niet bezig te zijn met mijn dolls en dollforums.
Maar nu wil ik langzaamaan de draad weer oppakken en ben ik begonnen vandaag met een shoot die ik al een paar maanden in mijn hoofd had. Eigenlijk wilde ik de shoot pas doen als ik de doll af had, maar uiteindelijk heb ik besloten dat de shoot ook kon zonder face-up en kleding. :p
Anyways, de shoot:
Freedom is not living outside a cage.
Freedom is having the choice to leave the cage only if you want to.
En nog een bonus foto:
Bedankt voor het kijken!
Maar nu wil ik langzaamaan de draad weer oppakken en ben ik begonnen vandaag met een shoot die ik al een paar maanden in mijn hoofd had. Eigenlijk wilde ik de shoot pas doen als ik de doll af had, maar uiteindelijk heb ik besloten dat de shoot ook kon zonder face-up en kleding. :p
Anyways, de shoot:
Freedom is not living outside a cage.
Freedom is having the choice to leave the cage only if you want to.
En nog een bonus foto:
Bedankt voor het kijken!
Re: Freedom (Camila - Soom Mixi)
Deze shoot kan inderdaad ook zonder kleren en face-up. Leuk gedaan.
Ik wil wel meer foto's zien wanneer je haar hebt zoals je haar wilt hebben.
Ik wil wel meer foto's zien wanneer je haar hebt zoals je haar wilt hebben.
Mooie gedachte is dat inderdaad. Ze is mooi <3
sbslink- Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 40
Mooi meisje zo en mooie kleur gebruikt. Net als Muisje wil ik haar ook graag zien als ze af is.
Erg mooie shoot, en ook de tekst erbij. Ze is nu al een mooi meisje, ben benieuwd hoe ze uiteindelijk gaat worden als ze af is.
Pete- Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Bedankt!
Als ze af is zal ze heel anders zijn. Veel zoetzappig lichtroze ligt er in de planning voor haar. :p (maar voor haar outfit heb ik nog totaal geen inspiratie of ideeen)
Als ze af is zal ze heel anders zijn. Veel zoetzappig lichtroze ligt er in de planning voor haar. :p (maar voor haar outfit heb ik nog totaal geen inspiratie of ideeen)
Bedankt!
En ja, voor elfjes zou het wel goed passen ook, naakt zijn. Maar evengoed hoort ze dan nog wel een face-up te krijgen vind ik. :p En haar vleugels moeten nog lichtroze geblushed worden.
En ja, voor elfjes zou het wel goed passen ook, naakt zijn. Maar evengoed hoort ze dan nog wel een face-up te krijgen vind ik. :p En haar vleugels moeten nog lichtroze geblushed worden.
Similar topics
» De aankomst van Lena en Mira (Soom Ai & Soom Ai/Glot hybrid) Pic heavy!
» Freedom Teller - Oxford Shoes
» Here I am - Andreiana || Soom Amber
» Soom Syen at home!
» Galena [SOOM MD]
» Freedom Teller - Oxford Shoes
» Here I am - Andreiana || Soom Amber
» Soom Syen at home!
» Galena [SOOM MD]
Page 1 of 1