Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Idee: feedback voor bedrijven?

3 posters

Go down

Idee: feedback voor bedrijven? Empty Idee: feedback voor bedrijven?

Post by Wish 2009-11-22, 12:27 am

Op DoA hebben ze een groot subforum waar je per jaar feedback kan lezen/geven voor de verschillende bedrijven waar je besteld hebt.
Misschien is het handig om dit hier ook te doen, om een duidelijker beeld te krijgen van de service van de bedrijven en de eventuele extra kosten die erbij komen naar nederland/belgie?

vb van lijstje:
- Company (+ land van oorsprong)
- Wat besteld
- Wanneer besteld
- wanneer verzonden/aangekomen
- kwaliteit
- communicatie (taal, duidelijkheid, snelheid)
- andere opmerkingen
Indien van buitenland:
- waarde op de doos
- eventuele douanekosten op dit bedrag
- verzendkosten (+ evt verzendbedrijf)
- duur van reistijd


Het zijn maar ideetjes enz, kan naar believen aangepast worden Wink
Ik kwam een hele tijd terug eig op het idee toen mn Dollmoredoos aankwam en deze naar mijn idee als voetbal gediend heeft op verschillende plaatsen (viel bijna uit elkaar als er geen douanetape was geweest) Ik had geen idee of andere mensen hetzelfde hadden want die dame van het postkantoor zei dat het wel vaker voorkwam...
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Idee: feedback voor bedrijven? Empty Re: Idee: feedback voor bedrijven?

Post by Muisje 2009-11-22, 1:15 am

Ik zou dan eerder meer willen weten over verzendkosten naar NL/BE en verzendervaringen, want DoA zelf is een grote bron voor ervaringen van mensen met bedrijven, maar het schiet een beetje te kort als het om specifieke informatie voor Nederlanders en Belgen gaat.

Of een bedrijf betrouwbaar is en problemen snel oplost, kan ik het beste op DoA vinden, maar omdat een klein percentage van de DoA leden in Nederland en in BelgiĆ« woont is het daar lastig om informatie en advies over het postsysteem te vinden. Als een bedrijf een bestelling fatsoenlijk inpakt, maar er tijdens de verzending onvoorzichtig mee om gesprongen wordt is dat alleen de schuld van het bedrijf als ze voor een onbetrouwbare verzendmethode hebben gekozen. Dus voor company feedback zou ik eerder naar DoA gaan, want daar valt veel informatie te vinden, maar ik denk dat we hier wel wat hebben aan een hulpthread over postvragen en –problemen en vragen over de douane zijn er altijd wel. ^_^;
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Idee: feedback voor bedrijven? Empty Re: Idee: feedback voor bedrijven?

Post by tha_queen_of_chaos 2009-11-22, 5:34 am

Ik ben het wel eens met Muisje, maar het zou wel samengevoegd kunnen worden met Wish.
Dus nietzozeer de algemene feedback als: Snelle versturing, goede communicatie, mooie dolls (of juist niet) maar meer over hoe ze met specifieke wensen omgaan, of ze lagere waarde op de doos zetten (gevraagd of ongevraagd) en inderdaad hoeveel de verzendkosten waren.

Ook douane indicaties zou handig wezen. Dus als mensen douane kosten krijgen, dat ze het ergens kunnen posten, zodat mensen weten hoeveel ze kunnen verwachten. Er zit weinig logica in het systeem van de douane, dus een klein beetje een steekproef zou wel fijn zijn.

Suggesties zijn altijd welkom
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Idee: feedback voor bedrijven? Empty Re: Idee: feedback voor bedrijven?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum