Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wat voor dingen doen je dolls met jou?

+3
Muisje
Rosered
Wish
7 posters

Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by Wish 2010-02-02, 5:24 am

Beetje geript van Muisjes topic, maar het sprong in mn kop en kreeg het er niet uit!

Wat doen jullie dolls met jullie?
Aangezien de meeste mensen dolls op een of andere manier als een persoon beschouwen is het dus redelijk logisch dat ze ons beinvloeden en hun mening wat opdringen. Doen gewone mensen ook :p


Op sommige momenten dat ik dollmore of andere sites aan het bekijken ben voel ik ze echt zeggen wat ze willen kopen. Lynxx is hier enorm sterk in. Ook al heeft ze nog geen eigen lichaam, toch is ze erin geslaagd om een dikke 60€ aan spullen te krijgen, terwijl ik alleen voor wat standaard kleertjes aan het kijken was... Loki had het in het begin ook, maar het was dus een ramp, niets dat ze wilde was op haar maat... waren dus vooral spullen die ik kocht als ze niet bij me was.

Voor de rest zijn ze het enige dat me heimwee kan geven. Ik had vroeger nooit problemen met wegzijn van huis, omdat ik buiten mn kamer niet echt iets had dat ik miste. Nu voel ik me altijd echt schuldig als ik ze een paar dagen niet zie of moet opbergen om op vakantie te gaan. Meenemen is niet direct een optie voor me aangezien mn vriend mn nek zou omwringen xD

en dan het meer voor de hand liggende, ze inspireren me en zorgen ervoor dat mn creativiteit af en toe geuit kan worden xD
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Re: Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by Rosered 2010-02-02, 6:10 am

Hehe mijn popjes zijn ook heel goed in mij dingen voor hun laten kopen. Niet dat ze dit tegen me 'zeggen'. Maar wanneer ik bepaalde kleertjes zie of een pruikje denk ik: 'Oh dat is zo leuk voor [naam doll]!!!' Sommige dingen passen dan te perfect bij één van mijn poppen. Vooral Melodi is hier goed in, er is dan ook redelijk wat leuks in haar maat te krijgen en haar stijl staat niet erg vast. Ze heeft ook de meeste schoenen.

Mijn poppen laten mij kleertjes maken, ik voel me wel schuldig als ze maar 1 outfitje hebben voor langer dan een half jaar.
Maar ze maken me ook helemaal blij als ze er weer een beetje 'nieuw' uitzien. (af en toe face-up vernieuwen en nieuwe kleding)
En Madeline is mijn grootste inspiratiebron. Heb teveel ideeën voor haar maar die zijn ook het moeilijkst uit te werken.

En ik kan ze ook wel missen, ik denk dat ze mij een gevoel van thuis geven. Razz Mijn kamer zou leeg zijn zonder hun.
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Re: Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by Muisje 2010-02-02, 6:11 am

Nou, als ik na mijn werk thuis kom, zetten ze me in een kamer met een rood lampje en moet ik voor de webcam geld verdienen voor nieuwe spullen voor ze.

Eigenlijk heb ik de laatste tijd niet meer zo het gevoel dat ik iets zie en dan het gevoel heb dat ik iets voor een bepaalde doll moet kopen. (Behalve als het gaat om leren broeken en jasjes. Ik heb hier een zeurpiet die leer wil hebben.) Nu koop ik vooral dingen die ik zie en leuk vind en dan is er vast wel een doll bij wie ik het kan opdringen.

Ik probeer gevoelens van frustratie zo veel mogelijk te vermijden, dus ik leer wel geduld te hebben door en met mijn dolls. Een mislukte face-up? Op nieuw beginnen, desnoods op een andere dag. Lukt het niet om de juiste pruik of zelfs een hele look te krijgen? Laten liggen en het later nog een keer proberen.

Verder word ik gewoon erg blij van ze en probeer ik me daar zoveel op te richten. (Nadat ik duidelijk heb gemaakt dat ik na 5 paar schoenen die ik de afgelopen maand voor ze heb gekocht echt niet nog meer schoenen ga kopen. (Voorlopig.))
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Re: Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by tha_queen_of_chaos 2010-02-02, 8:40 am

Ik kijk naar mensen en ik denk: Oeh, Megami zou zulk haar hebben.
Of: Omg, Kami zou *dit* gezicht trekken als hij het zag.

Maar ook dat ik de overloop (waar mijn odlls) sta en denk: Damn, ik moet opruimen want Kami kan hier echt niet resideren. Dit is zó beneden zijn stand.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Re: Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by VelvetBat 2010-02-02, 8:54 am

Mijn dolls doen niet zo veel met mij. Of ik luister niet goed genoeg. Laughing
Hoewel het altijd lijkt alsof Yulia heel chagerijnig kijkt wanneer Zorana op haar lichaam zit, in plaats van zij.

Ik voel me wel soms schuldig als het al enkele maanden is en een doll nog geen outfit heeft. Zoals Sergei had en Irina nu. (irina heeft nu ook tijdelijk maar even het soom amber outfit aan)

Ja en ze maken me blij en tot rust komen. Vooral Skittles maakt me blij, haha! Very Happy

Maar ze leveren me ook veel stress tijdens het hun reis hiernaartoe. En ik heb ook regelmatig dat de angst me bekruipt dat er brand kan uitbreken en dat ik ze niet zou kunnen redden bijvoorbeeld. Heel af en toe heb ik daar zelfs een nachtmerrie over.
Dat is ook een van de redenen waarom ik een hele grote ikea tas in hun kamer heb, zodat als er brand zou zijn, ik ze snel in de tas kan 'gooien' en desnoods van mijn balkon kan gooien (mijn balkon is een halve verdieping hoog) Echt zachthandig zal het niet gaan tijdens paniek, maar heb liever een paar beschadigingen die nog eventueel te restaureren zijn dan dat ik ze helemaal kwijt ben.

En ze geven me slaaptekort. Op een een of andere manier als het tijd is dat Soom een nieuwe teaser post, of als de doll in de verkoop moet gaan, of als er een pakketje in de douane ligt en ik hoop dat die die dag wordt afgeleverd, dan slaap ik slecht. Heel onrustig, met onrustige dromen over de doll en ook dat ik veel vroeger wakker ben.
Misschien ben ik op sommige punten toch iets te obsessief met mijn popjes.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Re: Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by Pete 2010-02-04, 9:00 am

Eh, soms geven ze blikken die zeggen: 'maak nieuwe kleren voor mij, NU! D<' Vooral Kiahn is daar erg goed in, op de een of andere manier heeft hij een hele sterke 'stem'.
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Re: Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by Lizzerd 2010-02-06, 8:28 am

Lili kijkt me soms heel beledigd aan als ik een dag of twee geen tijd voor haar heb.. en dan ga ik me schuldig voelen dat ik geen geld heb om haar te erg te verwennen met spulletjes en bijna geen tijd om dingen te doen met/voor haar..
Lizzerd
Lizzerd

Aantal berichten : 32
Registratiedatum : 2010-01-25
Leeftijd : 32
Woonplaats : Almere

Back to top Go down

Wat voor dingen doen je dolls met jou? Empty Re: Wat voor dingen doen je dolls met jou?

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum