Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

+4
VelvetBat
maankatje2000
tha_queen_of_chaos
Muisje
8 posters

Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by Muisje 2010-02-26, 7:34 am

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:
-Twee weken tijd
-Een budget van €100

We laten even buiten beschouwing hoe je daar aan komt (donatie of zelf gespaard), maar tijd en/of geld zijn vaak dingen die als beperkende factoren worden genoemd om je helemaal uit te leven met je dollhobby. Twee weken en €100 zijn ook nog eens realistische opties, dus wat zou jij met je dolls doen als je niet door tijd en geld gelimiteerd wordt? Kleding maken? Een 10 delige photo story? Een mooie photo shoot op locatie? Al je dolls nieuwe face-ups geven?
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by tha_queen_of_chaos 2010-02-26, 10:28 am

hmm, dit is eigenlijk nog moeilijker dan ik dacht.
Ik heb niet echt meer uitzinnige plannen voor mijn dolls.

Ik denk dat ik het simpel hou en patronen zou kopen en kleding voor ze maken.
Met twee weken kan ik vast wel het geduld en priegelwerk kunnen doen.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by maankatje2000 2010-02-26, 10:56 am

Ik zou heel erg graag met mijn dolls op een mooie locatie een lange foto shoot willen maken. Bij een kasteel of een klooster. Dasha en Yuri hebben namelijk een outfitset die bij elkaar passen en daar zo ik gewoon een hele dag lekker fotos mee willen maken. Dat is maar voor een dagje lol.

Ik zou graag twee tijd willen zodat ik al mijn dolls een nieuwe outfit kan geven die ik zelf gemaakt heb. Meer steampunk voor mijn dollies!
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by Muisje 2010-02-26, 11:41 am

Met twee weken tijd zou ik eens al mijn blanco dolls van een face-up voorzien en een aantal van mijn dolls een nieuwe face-up geven. De €100 zou ik besteden aan twee goede daglichtlampen met houders en een "back drop". Daarna zou ik lekker met alle pruikjes, schoenen, kleding en zwik aan meubels die ik heb allerlei foto's van mijn dolls maken.
Groepsfoto's, familiefoto's, portretfoto's en photo stories. Zo lang ik maar erg veel lol heb en ik weer eens fatsoenlijke up-to-date foto's van mijn dolls kan laten zien.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by VelvetBat 2010-02-26, 8:48 pm

Ik zou denk ik met het geld stof en kraaltjes kopen voor de jurken van Irina en Yeva, en Yeva's face-up + blush doen (en Zoya's blush ook), en daarna met hen en mijn andere Soomies een uitgebreide fotoshoot in het bos of de duinen hier in de buurt.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by Deredere 2010-02-26, 9:11 pm

Ik zou kijken of ik een deel van Quinns lab kon maken.
Of een soort hoek van een kamer die ik eventueel kan veranderen zodat ik het voor foto shoots kan gebruiken voor mijn verhaal en als gave display voor in een kamer.
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by Mari-chan 2010-02-27, 2:37 am

Hmm ik zou kiezen tussen de volgende twee opties:

1. Een nieuwe fotocamera van dat geld kopen om eindelijk weer eens een mooie shoot met Oni te doen.
2. 'n Goede naaimachine kopen, en wat stofjes, en lekker wat gaan klooien om eindelijk eens te leren hoe ik kleertjes voor Oni moet maken.
Mari-chan
Mari-chan

Aantal berichten : 280
Registratiedatum : 2009-11-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Zaandam

http://lei-lei-mitai.deviantart.com

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by holyvirus 2010-02-27, 3:27 am

Ik doe even niks met de dolls die ik heb en ga lekker sculpten aan mijn eigen bjd. Van het geld koop ik materiaal voor het gieten en mallen maken Smile
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by Pete 2010-02-27, 11:54 am

Ik zou een ENORME stapel pip katoen kopen, en leuke kantjes en trims en knopen... en dan Say de allergrootste garderobe ooit geven! Denk dat ik daar wel een weekje zoet mee ben. De andere week zou ik gebruiken om eindelijk eens verder te gaan met de photocomics (heb al bijna een jaar geen nieuwe foto's daarvoor genomen), site updaten, Kiahn's sokken stoppen... Kleine dingen waar je normaal niet aan toe komt.
Pete
Pete

Aantal berichten : 694
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 33
Woonplaats : Leiden

Back to top Go down

Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had: Empty Re: Wat zou jij met je dolls doen als je de volgende twee dingen had:

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum