Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

+21
Gait
Maeve
Dreamfairy
MoBi
Silk
allanieew
lifae
Mari-chan
Hasel
Pete
sbslink
holyvirus
Wish
tha_queen_of_chaos
Deredere
brigitte
Raouken
Rosered
VelvetBat
maankatje2000
Muisje
25 posters

Page 1 of 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-07, 9:41 pm

Aangezien mensen hopelijk niet eeuwig in de waitingroom blijven hangen, kan je hier verder praten over je net aangekomen doll. Leuke ontdekkingen, face-ups, pruik- en kleding keuze, de zoektocht naar de perfecte ogen, ontwerpschetsen, frustraties, of blijdschap. De lol begint pas als je doll er is. Wink
Iets nieuws over wat oudere dolls is natuurlijk ook leuk om te horen.


Last edited by Muisje on 2010-03-22, 4:50 am; edited 3 times in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Kieran & Kanuka ontwikkeling

Post by maankatje2000 2009-12-07, 10:18 pm

*de kick-off*

Zoals jullie al gezien hebben is Kieran (SAY Vampire) mijn eerste vampire doll. Nu deelt hij nog het lichaam met Yuri, maar in de toekomst krijgt hij zijn eigen lichaam. Ben nog niet uit welke fabrikant omdat ik niet veel vergelijk materiaal heb.

Toen ik de release foto's zag wist ik dat hij donker haar moet hebben. Ik heb gekozen voor een custom made Fur wig zwart en samen met zijn face-up door Korone (van DoA) ben ik nog meer verliefd op hem geworden.
Korone had er gele ogen ingedaan en dat maakte hem extreem sexy, maar ik had een andere kleur in mijn gedachten voor hem. Daardoor heb ik een bestelling geplaatst bij Forbidden voor een aantal Pale Blossom glas ogen. Het zijn meerdere kleuren omdat ik het moeilijk vind van te voren te beslissen. Hopelijk komen ze in januari aan.

Kleding heb ik nog niet veel voor jongens, vergeleken met Dasha (verwend kreng). Ik wilde Kieran casual houden, jeans met shirt, misschien een trainingsjack en vooral een bandana om zijn nek. Sneakers of laarzen zal het ook wel worden.

Of ik de kleding zelf ga maken of koop dat weet ik nog niet, vooral omdat hij nog lichaamloos is. Tijdens de kerst vakantie zal ik er eens hard over na denken xD

Daarnaast heb ik nog mijn Beyla hoofdje zweven. Ik ga tijdens de vakantie proberen om haar een face-up te geven en een mogelijk lichaam te bedenken. Nu kan ze het lichaam van Noa gebruiken, al hoe wel de bodyblushing niet past by Kanuka.
Het is een wit hoofdje dus ik dacht qua kleur combinatie aan blauw of paars. Het zal mijn eerste face-up worden, dus dat word of helemaal naar mijn zin of grijnzen omdat mijn skills zuigen.

Kleding heb ik nog niet gedacht bij haar, maar het moet een beetje passen bij de stijl van het mystieke. Misschien iets moois met nepleer, daar moet ik nog verder over nadenken.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-07, 10:39 pm

Ik ben nog steeds over Irina aan het squeeën. Ik heb ideetjes voor een shoot met haar, maar ik weet niet of ik die vandaag kan doen. Het zal wel een naaktshoot worden, omdat ze nog niet echt passende kleding heeft.

Overigens heb ik wel inspiratie voor een outfit voor haar. Ik wil haar buikdanskleding geven, heb ik besloten, in de kleuren van haar pruik en lippen. Ik wil een bh maken die ik dan ga versieren met van die kleine kraaltjes en glimmertjes enzo, en een lichtblauwe cirkelrok van een licht doorschijnende stof (geen idee hoe die heet, maar ik weet in mijn hoofd precies hoe het eruit ziet XD), met een gordel die ook versierd is met glimmertjes, op dezelfde manier als de bh. Maar ik moet nog even wachten totdat ik weer geld heb voordat ik de materialen voor haar outfit kan bestellen.
En hopelijk lukt het een mooie bh te maken... Dat lijkt mij het moeilijkste.

Verder met Milehva heb ik tot op heden niks gedaan omdat ik van haar eerst dus een NightMare wilde maken, die dan onder andere grijs geschilderd moest worden en met hoeven enzo. Maar nu dat niet meer door gaat, ben ik al opzoek geweest naar een pruik en ogen voor haar.
De ogen ga ik over een weekje ofzo bestellen, bij Captured in glass. Dan bestel ik haar ogen, die van Vanya alvast (toekomstige doll), die van Yeva en Zoya, en alvast die van Kirilovskaia. Mirozlava krijgt dezelfde ogen als Kirilovskaia, maar ik wil eerst de ogen in het echt zien om te kijken of het de goeie kleur is voordat ik een 2e paar bestel.
En hopelijk kan ik ook verderop deze maand de pruik voor Milehva bestellen. Dan kan ik namelijk ook haar tot een personage maken. Want als ik haar niet grijs verf, dan kan ze voorlopig het lichaam van Irina af en toe lenen voor een shoot enzo, tot ze haar eigen lichaam heeft. Die ga ik ooit eens bestellen in een soom MD split denk ik, dan zijn ze echt goedkoop omdat bijna iedereen een hoofd en extra parts wil, maar veel moeten dan echt van het lichaam af. Laughing Ik heb bij Galena splits al lichamen voor $350 voorbij zien gaan. Helaas nu geen geld, anders had ik Milehva wel een lichaam gegeven.

edit: en nog even over mijn oudste doll: Ik heb Sereshka nu volledig geschuurd met schuurpapier, vandaag schuur ik nog even met een wondersponsje alles af en dan ben ik van plan haar deze week te verven als het lukt! Ik vind het erg spannend en ik hoop dat het lukt. Gelukkig heeft ze in haar torso een extra onderdeeltje die je normaal niet ziet. Dat zal het deeltje worden die ik dan als eerst ga verven, om te kijken hoe lang ik hem erin moet dopen ongeveer.
En misschien vandaag even verf halen.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-08, 1:58 am

Ga je eerst met MSC coaten, Velvetbat? Ik heb gelezen dat de verf dan beter pakt, maar ik heb er zelf geen ervaring mee.

Binnenkort komen er twee lichamen aan voor twee zwevende hoofdjes die ik heb en omdat het maar hoofdjes waren, heb ik nog geen moeite genomen om uit te zoeken wat voor pruiken en ogen mooi staan. Gelukkig heb ik een hele krat vol met kleding, dus ze hoeven in ieder geval niet naakt door het leven te gaan. Er zit vast wel iets stijlvols tussen.

Piñata heeft nu gouden ogen in (die waren van Metropolis, maar die heeft de ogen van Hoogmoed in) en hoewel het mooi staat, zijn ze wel een beetje hard van kleur voor zo'n lief jochie. Ik heb mooie 14 mm Soom ogen die als default bij George zaten en die qua kleur erg mooi staan, maar ik krijg het niet voor elkaar om die ogen zo in te zetten dat Piñata ophoudt met scheel kijken. o_@
Maar ik heb ergens Dollmore ogen die ik bij Thunder Child heb gekregen en hopelijk zijn de barsten die daar in zitten van buitenaf niet te zien als ik ze bij Piñata in doe.
Hopelijk worden de Tinybear pruiken die ik heb besteld voor Piñata snel verstuurd. Eentje is perzikkleur met roze puntjes en de ander is custom wit met lichtroze en mintgroene puntjes. Ik ben benieuwd hoe dat gaat staan. Nu heeft hij een roze pruikje op en dat staat hem ook erg goed, maar het pruikje (van Fairyland voor LittleFee) is een beetje te groot.

Hierboven dus een reden dat ik bijna nooit ogen verkoop. Ook niet als ik default ogen krijg die ik niet bij de doll vind passen, want er komt vast wel een andere doll waarbij het wel staat. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2009-12-08, 2:58 am

@muisje: Ik heb thuis ook een bak vol oogjes staan, die ik default gekregen heb of als een kado. Erg handig, ik zit nooit zonder oogjes. Yuri wilde ik eerst groene ogen geven maar die had ik nog niet in huis en toen heb ik hem lichtbruine gegeven zodat hij niet oogloos was en nu vind ik hem veel mooier zo dan ik gepland had met groene oogjes xD.

Erg interessante keuze die pruikjes, ben benieuwd.

@velvetbat: zelf dolls verven durf ik niet, maar ik ben altijd benieuwd hoe het bij de ander gaat Smile .

Ik ben er vandaag achter gekomen wat de achterliggende gedachte is van mijn liefde voor mijn aankomende bambicrony Judy Tan doll. Vroeger gaf mijn moeder mij altijd donkere baby and barbiepoppen. Zij vond die vele malen mooier dan blank. Ik heb een beetje de traditie voort gezet met mijn July (BC Judy). Toch wil ik nog eens een sexy donkere BJD maar ik denk dat Iplehouse er mee gestopt is ze te maken T_T.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-08, 3:13 am

@ Muisje: Ik heb verschillende verhalen gehoord. Inderdaad dat de verf wel egaler pakt met diverse lagen MSC, maar ook dat het daardoor sneller eraf slijt bij de joints enzo. Ik denk dat ik een tussenweg doe. 2 lagen MSC en dan verven.

Overigens ben ik vandaag geen verf wezen halen omdat ik Irina's shoot heb gedaan. Dus die verf komt later deze week wel.

En ik heb ook dat ik alle oogjes bewaar die ik ooit heb of heb gekocht. Het is inderdaad wel zo dat er dan ineens een doll komt waarbij ze wel staan. Ik bedoel, Irina heeft nu de ogen in die ik in de eerste instantie voor Milehva had, omdat die toen nog het zusje van Yasha zou worden.

@ Maankatje: Grappig dat die traditie dan zegmaar voortgezet wordt van donkere popjes. Wie weet begint Iplehouse er na een tijdje weer mee om nieuwe te maken. Smile

Edit: lol, de shoot met Irina bestaat 152 foto's die ik nu mag uitzoeken.
Ik ga het waarschijnlijk opsplitsen in 2 threads straks: een die voor alle leeftijden is en eentje met nudity die naar de 18+ hoek gaat.
Volgens mij wordt mijn bovenbuurman gek van mij. Ik heb vanaf 14:32 uur hetzelfde liedje aan op repeat die ik als inspiratie had voor deze shoot. XD
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Rosered 2009-12-08, 7:27 am

Yay dat is toevallig! Madeline's hoofd kwam vandaag eindelijk aan. En idd nu kan de lol pas beginnen want vond het wachten en de douanekosten niet echt grappig.

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Madalice1

Ze is is zo mooi en matched perfect met het Dollndoll lichaam dat ik al had. <3 Het was echt een gok dus daar heb ik dan wel mazzel mee.
Alice is wel een aardig groot hoofd voor dat lichaam maar dat vind ik niet zo erg. Met pruik en kleding valt het vast wel mee.
Link -> Resinmatch

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Madalice2
Ik kreeg dit pruikje maar net over haar grote bolle hoofd.
Vind beide pruikjes erg leuk.
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2009-12-08, 7:39 am

@rosered: dat is zeker een heel mooi hoofd. Fijn dat de resin match goed is, dat is altijd een gok.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2009-12-08, 7:42 am

Oeh ze is pretty..Alice in Labyrinth <3

Eens zien, ik heb net een weekje m'n Zaoll Luvje Cecile..ze moet nog een face-up(moet even msc bestellen...)maar hier is even een foto van haar met een pruikje dat Hasel gemaakt heeft en Everpurple ogen

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen 4167445346_ba73d29730_o

Nu heeft ze dus nog een face-up nodig, en een hooop kleertjes..en eigenlijk ook wel wat schoenen van zichzelf want ze leent nu Dollheart schoentjes van Vasy en die zijn wat te groot voor haar en Dilly heeft voornamelijk bitchy boots en dat is niet helemaal haar ding xD
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Rosered 2009-12-08, 7:49 am

Mooie ogen en kleren!
Ik vind Luvjes heel mooi. <3
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-08, 7:51 am

@ Rosered: Gefeliciteerd! Ze is echt mooi! En wat fijn dat ze ook goed matcht met het lichaam!

@ Raouken: wauw, ze ziet er prachtig uit!
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-08, 9:52 am

Beide dolls zien er mooi uit. ^_^
@Rosered. Dat roze pruikje is zeker mooi. <3
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Rosered 2009-12-10, 9:02 am

Wow ik ben zo verliefd... <3
Hoe Maddy mij nu hier duister aanstaart met 1 open oog.
Het was al het gedoe en geld dubbel en dwars waard want een perfecter hoofd voor haar bestaat niet! (yay geen nieuwe Maddy's meer kopen)
Wilde eigenlijk wachten en goed over haar oogvorm nadenken maar kon mijzelf niet weerhouden om te gaan boren. Razz
En over het ene open oog ben ik heel tevreden.
Trouwens wat ook lief is van AIL dat ze de wand bij de gesloten ogen dun hebben gemaakt zodat ik nauwelijks de binnenkant van het hoofd hoef bij te werken dus de oogmod is snel gedaan.
Zaterdag ga ik het andere oog doen.
<3 <3 <3
Rosered
Rosered

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 2009-11-12
Leeftijd : 37
Woonplaats : Ouderkerk a/d Amstel

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-10, 9:45 am

Wat fijn dat ze je zo bevalt! Very Happy Ik ben echt heel benieuwd naar hoe ze eruit komt te zien als ze af is. ^^


Ik heb overigens vandaag verf gehaald voor Sereshka. Dus nog even en ik kan beginnen. Ik hoop haar wel nog deze week of volgende week geverfd te hebben.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2009-12-10, 10:10 am

Ben benieuwd hoe Maddy er dan uiteindelijk uit gaat zien Smile
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-14, 1:58 am

@Velvetbat: Heb je RIT dye (zo spel je dat toch?) gehaald of andere verf? I heb ooit Dylon gebruikt, maar dat was geen succes.

Ik ben ook benieuwd hoe Maddy wordt en wat voor oogvorm ze heeft gekregen.

Geen van mijn huidige floating heads past op het Asleep Eidolon lichaam, dus ik ben op zoek naar een hoofdje dat op een 7 cm nek past. Aangezien het resin van mijn Narsha redelijk overeen komt met het AE lichaam ga ik kijken of het Luv hoofd dat met mijn Zaoll lichaam komt erop past. Eigenlijk spreekt het Luv hoofd me niet zo aan, maar ik kan altijd kijken.
Anders heb ik een mooi excuus om op zoek te gaan naar een MSDhoofdje. ^_^
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-14, 2:27 am

@ Muisje: Ik heb dylon verf. Ik heb gehoord dat van dylon, alleen die kleine tinnetjes met verf werken. Dus ik hoop het.. Die rit dye vind ik namelijk vrij prijzig. Als de dylon niet werkt ga ik wel RIT proberen. Maar op ebay kwam ik een webwinkel tegen in de UK die RIT verkocht, voor 9 euro ongeveer per flesje. Exclusief verzendkosten. En grijs hebben ze niet in 1 kleur, die moet je dan mengen met zwart en donkerblauw. Kortom dubbel zo duur dus. En dan probeer ik het toch liever even eerst met een goedkopere verf.

En succes met het vinden van een goed hoofd op het lichaam! Very Happy
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2009-12-14, 2:37 am

Jammer dat de hoofdjes niet passen Sad, maar misschien kun je het Luv hoofd modden ofzo Surprised

Ik hoop dat ik een WS Littlefee lichaam op de kop kan tikken om mijn Beyla hoofd er op te passen. Ik ben meer fan van de Fairyland lichamen dan andere companies. Dan is Kanuka ook niet meer bodyloos xD
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-24, 8:29 am

Ik vind het LittleFee lichaam niet zo mooi met al die joints, maar het poseert wel heel natuurlijk. Ik ben blij met mijn LTF. ^_^
Weet je of het een beetje goed past, zo'n Soom Tiny hoofd op een LTF lichaam?

Nou, het Luv hoofd staat te koop. Ik weet niet of het snel verkoopt, maar als ie naar een nieuwe eigenaar kan gaan, dan ben ik ook weer een stap dichter bij om Barrys hoofd te kopen. Het is in ieder geval iets voor volgend jaar en misschien komt NotdollLab weer met een gratis shipping event en anders kan er misschien een group order gedaan worden. Ik was geloof ik niet de enige die een Bleu Citron hoofd wilde. ^_^

Noal is op het moment even problematisch aangezien alleen Rozenknops pruikjes op haar hoofd passen (wat heeft ze toch een klein hoofd o_O ) en hij heeft maar twee pruikjes. Een licht blauwe en een blond-blauwe en dat zijn niet echt de kleuren die ik voor haar in gedachten had. Heb je een bak vol pruiken en dan passen er maar twee...

Gelukkig ben ik erachter dat Piñata (LittleFee) dezelfde pruikmaat heeft als Thunder Child (Narsha) en Duck (Limho Mono). Die kunnen best delen. ^_^

Hopelijk houdt het volgende week op met vriezen. Dan kan ik nog in mijn vakantie face-ups doen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2009-12-24, 11:20 am

ik weet niet of het past Mad dus misschien dat ik een wit teenie gem bestel via soom maar dan zit ik weer met een extra hoofd *zucht* xDDDD
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-24, 9:27 pm

Ik kwam in een topic tegen dat littlefee en teenie gems hun nekomtrek ongeveer even groot is en dat het op zich wel moet passen.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-24, 11:32 pm

Verkoopt Fairyland dan LittleFee lichamen zonder hoofd? Dat zou ergens wel logisch zijn met al die face-plates die ze steeds weggeven.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-24, 11:37 pm

Hmm, zo op de fairyland website zie ik geen losse littlefee lichamen.
Wat raar eigenlijk. Voor feeple's doen ze het wel, weet ik. En Minifee ook.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-25, 1:52 am

Ik heb de titel van de thread ietsje aangepast, want het lijkt me leuker om ook gewoon meteen over dollplannen en ideeën van wat oudere dolls te kunnen praten als we dan toch bezig zijn. Het lijkt me niet zo gezellig om dat meteen in een andere thread te zetten.

Vaag had ik het plan om voor mijn floating head Engelbert (een Tender Lahoo) een DoT lichaam te kopen, maar dan lijkt het weer te veel op die van Elfred en ik houd wel van variatie. Ik zou het DoI lichaam kunnen kopen, maar dan wordt Engelbert zoveel groter dan Elfred en het zijn broers. Komt DoD met Een nieuw DoT lichaam. Dat is wel anders genoeg voor mijn smaak. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-25, 3:00 am

Wat een mazzel dan dat DoT met een nieuw lichaam komt! Very Happy
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2009-12-25, 4:34 am

Het zijn plannen voor na de zomer, dus er is genoeg tijd om te wachten tot DoD het lichaam ook zonder hoofd gaat verkopen en om owner pics af te wachten. ^_^

Ik krijg het vermoeden dat 2010 voor mij het jaar van de lichamen gaat worden. Dat is niet erg, want ik heb genoeg floating heads.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2009-12-25, 8:32 am

ik vind die nieuwe jongen van DoD erg sexy....maar ik moet sparen xD
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2009-12-26, 10:09 am

Ik merkte afgelopen dagen dat ik een beetje in de knoop zat met Andreiana... Ze was het toch net niet helemaal...
Net heb ik haar horentjes eraf gehaald, en andere ogen ingedaan. Ondanks dat de ogen niet echt ogen zijn die ik voor haar wil, zijn beide veranderingen wel een vooruitgang. Dus ik ga voor haar eens op zoek naar nieuwe ogen, en die horens houdt ze voorlopig af. Oja, en ik heb tijdelijk een andere rok aangetrokken, want die rok zinde me ook niet helemaal.

Ik weet alleen nog niet echt welke kleur ogen ik haar wil geven. Over het algemeen wil ik voor mijn dolls niet dezelfde kleur ogen als de pruik, maar ik heb het idee dat een lichtpaars wel bij haar zou passen.
Nu heb ik voor Kirilovskaia lichtpaarse ogen bij Captured in Glass besteld, dus ik wacht eerst die even af en probeer die bij Andreiana, kijken of het me stoort als de ogen ongeveer in dezelfde kleur als haar pruik zijn. Ik weet dat die ogen ook in een tintje donkerder zijn, en ik zit eraan te denken om die dan eventueel voor Andreiana te doen.

En ik geloof dat als mijn Galena's binnen zijn, ik iedereen opnieuw moet herindelen op mijn dolltafel. Want zo gaat het niet passen. (en dan dacht ik dat een tafel van 2 meter voorlopig groot zat zou zijn - zelfs op de groei. Niet echt dus, zolang ik geen stoelen of banken heb...)

En ik heb voor Mira besloten om haar een roze pruikje te geven. Als ik haar een zwarte pruik zou geven en zwarte glot horentjes, dan komen de horentjes niet echt tot hun recht. En ik zag 2 roze pruiken die ik erg mooi vond en kon daaruit niet kiezen voor Lena, dus nu gaat dan die 2e keus naar Mira. Very Happy
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2009-12-26, 11:55 pm

Ik wilde Kieran's hoofd op Yuri's lichaam zetten voor een shoot maar er zit een neckpiece op dat ik er niet durf af te halen. Dus mijn volgende aankopen zijn hopelijk lichamen. Mits er niks leuks word uitgebracht.

Van de week zag ik iets raars aan mijn Noa toen ik mijn vitrine voorbij liep. Haar ogen waren eruit gevallen lol. De soom putty was uitgedroogd dus heb ik andere putty gebruikt om het te weer goed te maken.

Ben nu meer bezig met yo-sd kleertjes te maken voor haar. Ze moet meer looks hebben dan alleen de glot look voor mijn gevoel. Ik vind het leuk om vaak mijn dolls andere kleren aan te doen.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-03, 1:51 am

Ik vervang meestal meteen de eye putty als ik een nieuwe doll binnen heb, want in veel gevallen vind ik de company putty vies. Het is vaak of hard of heel vettig. Meestal gebruik ik die putty dan als houders voor de epoxy tanden die ik voor mijn horror mods rol. ^_^

Barrys lijf schiet al aardig op. Ik denk eraan om maar ook zijn naden te schuren, aangezien ik dat al bij het torso heb gedaan. Ik heb wat pruikjes voor hem besteld bij Leeke en Luts en aangezien hij ongeveer dezelfde maat heeft als Noal, hoop ik dat die twee pruikjes kunnen delen ook al hebben die twee een verschillende stijl.
Hopelijk schiet Leeke een beetje op, want daar heb ik de leukste pruik besteld (een paars-zwarte pruik in een vlecht), maar ik verwacht het niet. Ik ben wel gewend wat te moeten wachten op Leeke.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-10, 11:21 pm

Ik zit te dubben.

Een aantal jaren geleden stuitte ik op een Japanse rpg met een aantal concept arts daar op. Ik werd helemaal verliefd op een character daaruit.

namelijk deze:

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen 4264914137_748f1cd038_o

ze heeft nog een twin, maar die is in het geheel wit. Na een beetje googlen kwam ik uit dat ze een nekotama zal zijn waarschijnlijk om dat ze een gespleten staart heeft.

Nu wil ik graag een mold voor zo'n karakter vinden maar ik kom er niet uit op dit moment. Ik kan net zoals deze een kind versie maken maar ik wil eigenlijk een volwassen doll voor haar. Vulpes van dollmore was een goed concept, zij heeft alleen meer staarten. Maar ik wil zelf van de basis beginnen en haar helemaal van nul op bouwen. Haar origine verhaal zit al een tijdje in mijn hoofd. Nu nog de perfecte mold vinden.

Mijn nieuw project: Een nekotama!
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-11, 1:19 am

Interessant project. Zoek je een bepaalde gezichtsvorm (Ik moet bij de art denken aan een Kid Delf) of meer een bepaalde uitstraling? Piposdoll verkoopt ook los staarten (denk ik), dus misschien is dat wat voor je project.

Ik had voor Barry een paar prototype tongen gemaakt (even snel van epoxy) en mijn vriends reactie: "Gatver!"
Ik ben blij dat hij het zo sportief opvat. ^_^
Op aanraden van Hasel wil ik mooie tongen gaan maken van fimo-klei in leuke kleurtjes.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-11, 1:19 am

Succes met je nieuwe concept uitwerken, maankatje!
De staarten van mijn white vulpes van dollmore heeft 3 staarten die met een veiligheidsspeld aan haar kimono zitten. En het zijn gewoon staarten van stof. Dus je zou makkelijk kunnen kiezen om 2 staarten te maken, of zelf een gespleten staart te maken en die op dezelfde manier te bevestigen.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-11, 2:05 am

succes met het uitwerken van het concept.

Ik zal mijn plannen voor mijn huidig en toekomstige dolls eens gaan posten.

Ardat: Ze is een weekje geleden binnen gekomen en ik moet als ik weer geld heb voor msc haar lichaam blushen en ik wil haar nog een paar tatoos geven. Ook wil ik een complete lingerielijn voor haar maken. ook moet ik nog een geschikte pruik vinden. Ze heeft inmiddels al een face up gedaan door Amaris en ze is nu al een echte femme fatale. Als ik bij mijn bestelde ringdoll ook een arm krijg dan wil ik kijken of die op haar past. Maar ik hem geen idee hoeverre je die nog bij de dealer krijgt. Hun eventpagina is blank. Dus dat merk ik in maart wel.

Demon: Hij gaat in een nieuwe mold een ringdoll En. Hij is al besteld en betaald bij de dealer. ik ga proberen zijn face up van de floating head na te maken en hij krijgt iets minder piercings want zijn wenkbrauwpiercings vallen eraf vanwege de pruik en de nieuwe mold heeft gewone oren en de oude mold puntoren. Ook gaat hij nu hij een lichaam heeft ook tatoos krijgen.

Snoepje: haar ga ik bestellen als ik mijn vakantiegeld heb. Ze is een draak en haar drakenhoorns heb ik besteld in een soom sphalersplit. Haar klauwen ga ik proberen te modden en ik ga kijken hoe het me bevalt als ik haar blushin met paars doe. Ze is een paars met roze draak maar ik vind de paars van bobobie/resinsoul te grijzig uitvallen. Ook ga ik proberen een staart voor haar te maken en als het even lukt een jointed staart. Maar ik heb nog geen idee welke klei ik moet gebruiken. Ik heb al dieverse soorten poppenklei gebruikt maar geen idee bevallen ze me goed genoeg. sommige breken snel anderen kun je niet mooi bij schuren.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-11, 2:18 am

Ik zoek voor het hoofd een verfijnd gezichtje. Ze hoeft qua uitstraling niet te glimlachen. Op zich past een kid delf er goed bij, en misschien maak ik wel een hele familie nekotamas, ik kan nog alle kanten uit.

Die staarten van pipos zouden ideaal zijn, maar ik wil zelf proberen een prototype te maken zodat ze beweegbaar zijn, misschien iets met ijzerdraad of schakels. Ik heb ooit op een furryblog gezien iemand die een jointed staart had gemaakt, dus dat lijkt me opzich erg leuk om te doen.

Ben benieuwd naar de tongen van Barry. De reactie van je vriend heeft me nieuwschierig gemaakt!
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-11, 2:22 am

Ik heb gewoon een tong gemaakt die er hetzelfde uit ziet als een tong die naar iemand wordt uitgestoken, dus ik heb nog geen spannende dingen gemaakt. Waarschijnlijk was dat al genoeg voor mijn vriend. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-11, 2:38 am

Vind hij dat al gatver @___@, niet veel gewend xD!

Voor mijn nekotama zit ik nu te twijfelen over Kid Delf Aru of Ani. Ik neig meer naar Ani omdat de vorm van de ogen iets katachtigs heeft in mijn mening.
Misschien thuis maar eens een mock-up maken.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-11, 2:41 am

succes met het uitkiezen van de juist mold. kind delfs zijn echt snoezig. Ik wil misschien ooit eens zelf een aru komen.

tongen zijn toch niet gadver. Tongen zijn gewoon een onderdeel van een lichaam.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-11, 2:55 am

Mijn vriend is bang voor poppen, dus ik denk dat een tong uitstekende pop hem net iets te ver gaat. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-11, 3:18 am

O jee arme vriend dan. Zo eng zijn poppen toch niet. Ik vind juist een pop met uitstekende tong humor.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-11, 3:23 am

Ik vind dat mijn vriend er wel sportief mee omgaat. Ik kan namelijk wel gewoon met mijn poppen in de huiskamer zitten als hij er ook is, maar leuk zal hij ze niet vinden.
Ik heb zelf hoogtevrees en mijn vriend kan daar ook weinig bij voorstellen, maar hij heeft een aantal vrienden die erg hoog in een flat wonen (19de verdieping bijvoorbeeld) met ramen die tot aan de vloer komen. Daar word ik best wel naar van, maar ik ga ook gewoon mee op bezoek naar die vrienden en mijn vriend houdt er dan rekening mee dat als ik mee ga, we daar niet al te lang blijven hangen.
Dus ik verwacht ook niet dat mijn vriend helemaal dol op mijn poppen gaat zijn. ^_^
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-11, 3:30 am

iedereen heeft inderdaad zijn angsten. Toch fijn dat hij er goed mee omgaat.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Deredere 2010-01-11, 4:36 am

Op mijn lijstje staat The Master Vampire.
Ras: Dark Elf (tan of Grey skin eventueel zelf kleuren)
Uiterlijk: Volwassen, knap, sexy, mag lichtelijk vrouwelijk, Lange puntoren, tandjes
Ogen: Geel
Haren: nog geen idee mischien grijs/zwart
Lengte: minstends 70cm
Arrogant, sexy, zelfverzekerd, maar met een eng soort vriendelijkheid zonder zacht te worden, hij moet kracht uitstralen.

Ik ben bang dat het een doll gaat worden die gemod zal moeten worden.
Zoals huidskleur, tanden.

Op dit moment zijn er 2 merken die eventueel in aanmerking komen.
Mijn favoriet:
Dollmore glamor model
Voordeel: doll Kasi Dan vind ik wel wat hebben Maar dan bijde hoofden...
Nadeel: 5cm langer dan mijn DZ Quinn.

Angel Studio
Voordeel: Er zijn dolls met punttandjes en puntoortjes. net ietsje over de 70cm komt ook in sunned tan
Nadeel: ze zijn wat iel en wat zachter van uiterlijk.

Wat ik echt gaaf vind is het idee van http://www.bjdcollectasy.com/soom/idealian-the-chosen-one-released.html
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-11, 4:52 am

dat is zeker een gaaf idee van die soom doll. succes met het zoeken naar de juiste doll voor the master vampire.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Deredere 2010-01-11, 11:10 pm

Ben wat aan het fotoshoppen geweest... Echt slecht plan.

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen TheMaster
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-11, 11:19 pm

@ maankatje: Anu en Ari, lastige keuze ja. Beide zijn ze erg leuk. ^^

@ Muisje: Ik ben heel benieuwd naar die tong van Barry. En fijn dat je vriend er zo sportief mee omgaat verder.

@ Brigitte: Je plannen klinken erg leuk!

@ Deredere: Mooie gephotoshopte foto! En, vind je hem nu geschikt voor je plannen?

~~

Ik zit ondertussen nog te denken wat ik met Vlada en Dvora wil. Ik wil namelijk toch hoeven voor hen, maar de precieze plannen veranderen nogal snel.
Nu zit ik er over te denken om van Vlada toch een NightMare te maken. Maar dan zonder de doll grijs te verven. Ik zit dan te denken om een Beryl hoofd te kopen (van vakantiegeld waarschijlijk), en dan een Soom Amber waist en hoeven. Het voordeel is namelijk van die waist dat er een magneet achter zit, waar ik dus een zwarte paardenstaart aan kan maken. Maar ik neem mijn concept nu iets ruimer dan puur een paardje.. Het zal meer een Demonisch paardje worden. Dus wel met horens en dus gespleten hoeven.

En voor Dvora wil ik toch een hele cuprit, ipv alleen het hoofd.

Ik zit nu wel met Mira. Die zou de dochter van de zus van Vlada zijn... Dus ik ben nog aan het bedenken of ik Mira dan ook een paardenstaartje ga geven. Dat zou wel schattig zijn natuurlijk. En zo veel moeite kost dat ook niet. ^_^
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Deredere 2010-01-11, 11:51 pm

Helaas wel ja.
Zit te denken aan een Monique wig
https://secure.wavi.com/monique/cgi-bin/shopper?key=MT456&preadd=action

Een demonisch paard .. ik ben benieuwd klinkt erg leuk
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-12, 12:15 am

Haha. Hij is erg mooi in ieder geval. ^^
En die monique pruik is ook mooi. Ik heb die pruik voor Yulia, en hij is zó ongelofelijk zacht. En mooier in het echt dan op de foto, vind ik.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-17, 12:32 am

Ik heb vandaag voor het eerst een doll gehotglued. Op zich ging het goed, op 2 verbrande vingers na lol.

Lillian poseerd nu veel beter en dus volgende week worden mijn andere dolls onderhanden genomen. Restringen is lastig, tot twee keer toe schoot de elastiek weg xD.

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen 4280773959_b20a66234d_o

Ze schopt mij tenminste niet meer lol.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-17, 1:18 am

Goed gedaan! Very Happy Alleen wat minder van je twee verbrande vingers.. :/ Erg veel last van? (het schijnt dat als je er honing op smeert, en dan eventueel een pleister erbovenop, dat het sneller geneest)

Ja hot glue kan echt zo'n groot verschil geven.. Ik moet ook nog steeds een aantal van de mijne hot gluen.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 17 1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum