Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

+21
Gait
Maeve
Dreamfairy
MoBi
Silk
allanieew
lifae
Mari-chan
Hasel
Pete
sbslink
holyvirus
Wish
tha_queen_of_chaos
Deredere
brigitte
Raouken
Rosered
VelvetBat
maankatje2000
Muisje
25 posters

Page 2 of 17 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2010-01-17, 1:26 am

Nice maankatje, en jah hotglue kan echt pijnlijk zijn! *cosplay prop memories* @_@

gister Vasy gerestringed met Hasel 8D Hij is nog steeds lekker floppy, maar niet zo uber uber floppy meer als eerst en hij heeft nu mooi nieuw elastiek ^_^ Ben ook een nieuwe jurk aan het maken voor hem, ik hoop dat ik het op tijd af krijg voor bleiswijk..
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-17, 2:04 am

Nice maankatje. Help dat hot gleu echt tegen die schopbeentjes. Misschien Kira ook eens een hot gleu beurt geven. Word soms Kriegel van dat getrap van hem.

Succes met het op tijd afkrijgen van de jurk Raouken. Ben ik hoop er veel foto's van terug te kunnen zien. Je maakt hele mooie jurken.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-17, 7:33 am

Beetje pijnlijke vingertoppen, dat is alles. Ik had meer pijn toen ik met mijn arm aan mijn brommeruitlaat bleef hangen lol.

Hotglue helpt echt bij het poseren vind ik. Ze beweegt nu echt veel natuurlijker. Een soort kraakbeen laagje lol. Ik ben blij dat ik het toch gedaan heb.

Succes met de jurk Raouken!
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-18, 12:45 am

Succes met de jurk, Raouken!

~
Soom heeft al 2 maanden dat ze hun mecha angels in alleen normal skin aanbieden. Ik begin er een beetje zenuwachtig van te worden, want ik hoop niet dat ze hun white skin productie compleet hebben gestopt. In de Q&A board word ik ook niet echt veel duidelijker, meeste berichten zijn op slot en er was 1 bericht en daaruit maakte ik op dat Soom helemaal geen white skin ging produceren.
Met een tijdelijke stop kan ik wel leven - ik heb toch geen geld nu.
Maar als ze echt compleet gaan stoppen met hun white skin.... dan moet ik naar de 70cm dolls zoeken voor godinnen. Crying or Very sad Op zich zou ik wel alternatieven weten qua dolls, maar dat ze dan 10cm korter zijn daar baal ik dan wel van. Of ik zou het verhaal compleet moeten omgooien en net zoals de Griekse en Romeinse mythologie elke 70cm een God/Godin laten zijn voor een bepaald thema. (zit ik namelijk ook al een poosje mee in mijn hoofd, lijkt me ook een leuk idee namelijk).
Dus ik heb zelf maar een bericht bij Soom Q&A board achtergelaten en ik ben benieuwd wat het antwoord zal zijn. Want 2e hands mecha angels in white skin van DoA plukken lijkt me onmogelijk. Ik kom alleen normal skin tegen. En mecha angels zijn sowieso vrij zeldzaam omdat veel mensen ze te groot vinden. -_-
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-18, 1:16 am

Hopenlijk gaan ze dan als je weer geld hebt in white skin casten.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-19, 7:01 am

Ik hoop het ook.
Maar Soom heeft nog niet gereageerd op mijn bericht. >_> Sowieso op geen van de recente Q&A berichten.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Deredere 2010-01-19, 7:04 am

Nee echt heel irri. Geen idee wat Soom nou aan het doen is. Hoopt ook op een antwoord voor oogjes.

*Valt langzaam voor het Chase hoofd EID maar niet op het lichaam*
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-19, 9:09 pm

Ik heb bericht gehad van Soom. Maar niet het antwoord waar ik op hoopte. White skin mecha angels zullen niet meer gemaakt worden.

Ik had me gister al afgevraagd wat ik dan zou doen als dat zou gebeuren. Op zich vind ik de Iplehouse EID lichamen erg mooi en die zouden wel passen bij de ubergodin, maar die is 5 cm korter dan mijn Soomies. :/ En dat kan niet, gevoelsmatig.
Dus ik denk dat ik dan voor Kirilovskaia, Mirozlava en Shelovlevaya ga sparen en wachten op ook een Soom MD. Of ik dan voor Kirilovskaia en Mirozlava dezelfde mold wil, weet ik nog niet. Ergens vind ik dat wel toepasselijk, maar variatie is ook leuk natuurlijk. En misschien hebben ze in de toekomst wel net zoals bij Galena dat ze een whiteskin en greyskin versie hebben, dan zou dat ook wel een mooie oplossing zijn.

En ik heb ook nog het idee om misschien een WTB post te maken op DOA, voor een ws siaph, en dan die voor Shelovlevaya te gebruiken. Want mijn plan B met dat alle 70cm's goden en godinnen worden, dan zouden Kirilovskaia en Mirozlava ook zonder problemen die lengte te kunnen hebben. Maar UberGodin.. die moet toch echt wel groot zijn eigenlijk. En normal skin is gewoon te menselijk... :/

Maar goh, hier baal ik echt van. Zeker omdat ik eigenlijk vorige zomer geld had, en ze eerst van plan was te bestellen, maar daarna besloot lolita kleding te kopen, die ik nog maar heel weinig heb gedragen. :/
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-19, 9:36 pm

@velvetbat, dat is balen dat ze geen ws mecha angels gaan maken T__T
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by tha_queen_of_chaos 2010-01-19, 9:57 pm

Balen velvetbat.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-19, 11:16 pm

Inderdaad balen. Ik hoop dat dit niet een voorbode is voor de MA lijn, want anders zal George mogelijk voor altijd vrijgezel blijven.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-20, 1:15 am

Dat is balen velvetbat.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-20, 5:44 am

Dank jullie wel allemaal.

@ muisje: Ik geloof dat hun normal skin wel aardig loopt, dus ik verwacht niet dat ze die voorlopig eruit zullen gooien.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-21, 5:06 am

Ondertussen heb ik meer en meer het nieuwe verhaal ingevuld. Eigenlijk was het meer aanpassen, bijna al mijn dolls blijven verder hetzelfde.
In het kort:
Mijn 70cm dolls (op Sergei en Yulia na) worden God(en) en Godinnen. Ze krijgen in de toekomst allemaal hun eigen tiny onder hun hoede, die hun rechterhand is.
Voor Shelovlevaya wil ik toch een Mecha Angel Saiph dan. Ik ga voor haar sparen, misschien dat Soom eens in een gekke bui is en haar ooit eens geschikbaar stelt, en ander hoop ik dat ik mazzel heb op DoA.

Yeva wordt een feniks (aangezien ze toch al rood moest worden en vleugels heeft :p), want zij is Godin van Vuur.
Zoya wordt Godin van Lucht.

De rest is wel te vinden in mijn Familie database, die ik nu aan het updaten ben met het nieuwe verhaal, en lijst van goden met hun taken.

De enige bijkomstigheid van dit nieuwe idee is dat ik dus nu een hele lijst tinies erbij wil. XD Maar een groot aantal wilde ik eigenlijk toch al ooit bestellen. Ik geloof dat ik een 2e dolltafel mag aanschaffen in mijn Dollkamer. XD
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-21, 11:09 pm

Ik heb net twee nieuwe pruikjes voor George besteld. Twee keer hetzelfde model in twee verschillende kleuren rood. De ene kleur rood was perfect voor George, maar het was van gewoon haar en ik ben bang dat het te plastic eruit gaat zien (de kleur is namelijk al erg nep). Dus ik heb hetzelfde pruikje in heat resisting fibre gekocht, maar daarvan hadden ze niet de perfecte kleur rood en heb ik een wijnrood besteld. Het voordeel van heat resisting is dat ik het eventueel meer kan krullen.
Nu betaal ik maar één keer shipping, want ik was bang dat wanneer ik maar één pruikje zo bestellen, die dan niet goed zou zijn. George is moeilijk. T_T

Het is best lastig om een mooi, krullend pruikje te vinden in de kleur rood en dat niet te meisjesachtig is. Vervelend wanneer je een mold hebt die in alle haarkleuren er prachtig uit ziet, tenzij het jouw doll is. Ik ben blij dat niet al mijn dolls zo eenkennig zijn voor haarkleur, want pruikjes wisselen is best leuk.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-22, 1:28 am

Succes met de pruikjes, Muisje! Hopelijk past ten minste 1 van de twee goed bij George!
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-22, 1:58 am

Ik hoop het ook. George heb ik al zo lang en het zijn vooral de pruikjes die het lastig maken. Kleding is een uitdaging omdat hij lang is, maar ik vind eigenlijk alles wel bij hem staan. Voor pruikjes is om een of andere reden juist heel weinig speling.
Maar deze pruikjes zijn rood en krullerig. Daarnaast zat ik al een tijd te spelen met de gedachte dat een "halve paardenstaart" hem wel zou staan (zo'n staart waarbij het bovenste deel van de haren samen gebonden is en het onderste deel gewoon los zit. Ik weet even niet hoe dat heet.), maar zoiets is lastig te maken bij een pruikje zonder dat je de wefts ziet en het model van de pruikjes die ik heb besteld heeft zo'n staart.
Ik heb dus goede hoop dat het wat wordt. ^_^
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-22, 3:13 am

Ja ik snap wat je bedoelt met die halve paardenstaart. (heb ook geen idee hoe het officieel heet) Inderdaad lastig om zoiets te doen zonder dat je de wefts ziet. Ik heb het eens in het verleden geprobeerd met mijn zwarte monique paris pruikje, en daar lukte het wel. (maar uiteindelijk stond het niet bij degene waarvoor de pruik was :p)

Maar ik ben erg benieuwd! ^_^
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-24, 10:55 pm

Ik vond de default blushing op Bygg's hoeven niet erg mijn ding dus ben ik zelf gaan proberen, maar in het begin vind ik het er niet uitzien wat ik heb gedaan T___T. Ik ben nog lang niet klaar maar ik ben er verdrietig om.

Ik heb vaker resin geschilderd maar dit valt niet mee *sob*. Maar ik heb 's avonds geschilderd dus is het kwaliteit van het licht niet geweldig. Ik ga pas vrijdag weer verder met daglicht of een goed lampje. Ik zag overdag duidelijk dat ik dingen heb gemist die ik 's avonds niet zag.

Ik moet wel lachen als ik naar mijn hand kijk, ik doe namelijk het teveel aan verf op mijn hand afvegen, nu heb ik paarse swirls op mijn hand lol. Brengt me weer terug naar mijn warhammer tijd maar toen deed ik dat op de nagel van mijn duim lol.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-24, 11:42 pm

Een daglichtlamp kan ook helpen. Dat helpt me eraan herinneren dat de fotowinkel me nog terug moet bellen, want ze zouden mij nog informatie geven over welke lampen ik bij hen kan bestellen. Aangezien ik al een week niets heb gehoord, denk ik niet echt meer dat ik nog een reactie krijg. Misschien maar via internet bestellen.

Vandaag keek ik eens naar mijn losse hoofdjes en lijfjes:

Floating heads:
-Engelbert (Dream of Doll T. Lahoo mod head)
-Bobbie (Migidoll Ryu horror mod head)
-two original art Minimee heads
-Little Monica Dyuke head
-Little Monica Kliff head
-Luts juri A head 2007

Headless bodies:
-Asleep Eidolon A body
-Camellia Dynasty body

Op zich is het vreemd om losse hoofden en hoofdloze lichamen te hebben. In het verleden heb ik Kristers hoofd dat geen lichaam had op het lichaam gezet van Silvana dat nog geen hoofd had, wat erg vermakelijk was, maar het AE lichaam heeft een heel dun nekje waar geen van mijn losse hoofden echt goed op past (het zijn ook vooral jongens en mannen hoofden). Voor het AE lichaam wil ik een Elfdoll Sooah of Wu hoofd. Ik weet dat een Sooah hoofd goed op de nek past, maar ik hoop dat een Wu een niet veel groter nekgat heeft. Wu lijkt me erg schattig als meisje.
Op het CD lichaam passen verschillende hoofden, maar ik weet nog niet welk hoofd dat lichaam krijgt. Daar moet ik nog een keuze voor maken.

Voor Engelbert wil ik het nieuwe gespierde DoT lichaam, maar voorlopig kan hij nog het lichaam van Elfred lenen. Het Ryu hoofd zou op het CD lichaam kunnen, maar eigenlijk heeft dat hoofd te veel spunk voor het character Bobbie. Voor Bobbie zou ik een Volks Kanata willen en voor het Ryu hoofd iets nieuws.
Voor de Minimee hoofden denk ik aan een IP model EID lichaam en iets van 70 cm, omdat door de vorm van de hoofden ze er al snel clownesk uitzien op een 60 cm lichaam. Hoewel het ene hoofd dreaming eyes heeft gekregen, wil ik die nog verder modden om te kijken wat er nog meer van te maken valt en ik wil er eigenlijk twee dolls van maken. Het wordt dan wel een duur grapje en ik heb ook geen onbeperkte ruimte. Mogelijk dat het maar bij één lichaam voor deze twee hoofden blijft.

Voor het Juri hoofd heb ik nog niets besloten, maar behalve dan dat ik het een mooi hoofd vind en dat ik het voor een redelijke prijs op de market place vond (ongemod, wat ook zeldzaam is), denk ik er niet veel aan. Van de twee Little Monica hoofden wil ik broer en zus maken en dan het liefst de lichamen tegelijk kopen, zodat ze een beetje tegelijk af zijn. Ik heb al een deel van hun outfit (vleugels, schouderkatten en maskers), maar aangezien ik niet verwacht dat ze binnenkort compleet zijn, denk ik er over om die spullen voorlopig onder de rest van mijn dolls te verdelen. Het zou zonde zijn om die spullen niet te gebruiken. XD

Dan komt er nog een Ark hoofd aan en daarvoor heb ik een SSDF lichaam in gedachte. Voor het Chesi hoofd heb ik het concept van een viool die tot leven is gekomen, dus daarvoor wil ik een lichaam met dezelfde vorm als een viool: curvy en plat. XD Mogelijk een Limhwa of Idoll lichaam, maar ik sta open voor niet limited curvy lichaam suggesties.

Poeh, lang verhaal zeg, maar het helpt om je gedachten op deze manier te ordenen.


Last edited by Muisje on 2010-01-24, 11:47 pm; edited 2 times in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Deredere 2010-01-24, 11:46 pm

Het gaat je vast lukken Maankatje!
Goed licht is zeker belangrijk met blushen.

Doet happy dansje.
Voor The Master heb ik 2 modellen witte pruiken uitgezocht en ik heb te horen gekregen dat ze ze ook voor me willen maken. Kleur stond niet direkt te koop maar wel in hun kleuren lijst.
Echt grappig dat ik eerst de ogen en de pruiken zal hebben en de hele doll moet nog voor gespaard worden.

Hij wordt een EID Chase hoofd met een Dollmore glamor model doll body. Grijzig geblusht met gele ogen en witte pruiken.
Hopelijk staat het hem straks ook...
Deredere
Deredere

Aantal berichten : 607
Registratiedatum : 2009-11-06
Woonplaats : Nieuw Zeeland

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Wish 2010-01-25, 7:44 am

@ maankatje:
heb je al geprobeerd met gewoon pastels en een watje of toiletpapier te blushen? Ik heb het geprobeerd met mijn eerste keer en het resultaat valt best goed mee Smile

Ik heb voor de rest een nog knallendereroze pruik gekocht voor Lynxx xD eergister de krul er al uit gedaan, nu nog een manier bedenken hoe ik het kan stylen zonder op het hoofd zelf mini bekjes te houden >.< en misschien terug proberen een pony erin te zetten.
Hij is in elk geval extreem lang nu :p maar het staat wel ^^
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by holyvirus 2010-01-25, 8:30 am

@muisje: Ik had mijn daglichtlampen van deze shop vandaan http://www.veltropshop.nl/store/index.php

Verder op mijn doll gebied...heb ik helemaal niks meer gedaan. Te druk met school en met mijn commissies.
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2010-01-25, 8:52 am

Ik ben vandaag lekker bezig geweest met de blush van Ardat. De truuk met het watje werkt erg goed. Verder heb ik nog een leuk koopje gedaan voor op doll gebied. 200 meter kant voor 20 euro. gezien ik flink wat prinsessenjurken wil gaan maken voor mijn meisjes is veel kant wel handig.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-25, 9:04 am

holyvirus wrote:@muisje: Ik had mijn daglichtlampen van deze shop vandaan http://www.veltropshop.nl/store/index.php

Zijn deze ook een beetje fijn voor bij het fotograferen of is het licht te zwak om ver te schijnen? (Zo rond een meter?)
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by holyvirus 2010-01-25, 9:13 am

Muisje wrote:
holyvirus wrote:@muisje: Ik had mijn daglichtlampen van deze shop vandaan http://www.veltropshop.nl/store/index.php

Zijn deze ook een beetje fijn voor bij het fotograferen of is het licht te zwak om ver te schijnen? (Zo rond een meter?)

Ze zijn al fel genoeg voor een meter afstand. Ik heb wattages 11 en 13 genomen. Daarnaast heb ik nog de kleine portal lampje van 35 euro. Daar komt ook best veel licht vandaan. Voor grotere afstanden zijn hoge wattages wel handiger. Anders kan je ook hier kijken http://www.fotocube.nl/10--daglichtlampen die shop heeft hogere watt.
holyvirus
holyvirus

Aantal berichten : 693
Registratiedatum : 2009-11-06
Leeftijd : 44
Woonplaats : Deventerror

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2010-01-25, 8:11 pm

Ik ben eindelijk weer eens bezig geweest met Davy, m'n piraten puki..heb op de bleiswijk beurs echt te veel leuke accesoires voor 'm gehaald en hij heeft nu een broek en een geborduurd lang shirt, en nu ga ik nog een vest voor 'm maken(..en een jas, en riemen, etc...)en binnenkort gaat ie eindelijk op weg voor z'n face-up en tattoo's ^___^ ..en dan nog een pruikje en piraty boots! XD
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-25, 8:59 pm

Leuk een piraten puki Very Happy

Ik gebruik een sponsje voor de pastel om te blushen. Maar het is grijs resin dus moest ik echt meerdere laagjes aanbrengen om het duidelijk te zien. Het gaat nu veel beter Very Happy!
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-25, 9:07 pm

Jullie hebben echt allemaal leuke plannen! Very Happy

Ondertussen ben ik een paar daagjes terug begonnen met het blushen van de glot hoefjes en horentjes. Naja de horens en het voetgedeeltje van de hoefjes die verf ik altijd. Aangezien been hard materiaal is bij een dier, vind ik dat mooier geverfd dan geblushed, naar mijn mening. Blush is zachter, dus meer geschikt voor de haartjes. ^^
Nadeel is dat ik altijd als ik met pastelkrijt blush, vooral hoeven omdat ik daar veel meer krijt voor gebruik in vergelijking tot een face-up, is dat ik het inadem in mijn neus.
En ik ben een beetje verkouden, dus telkens als ik mijn neus snuit, is mijn snot zwart. XD En bij Andreiana paars, bij Yasha blauw, etc etc.
Maar nog 1 laagje verf erop en dan coaten en dan zijn ze klaar! Very Happy

En ondertussen heb ik ook mijn dollkamer onder handen genomen. De 2 meter tafel van Ikea werd te klein. Dus nu komen alle Goden en tinies op die twee meter tafel, en heb ik al mijn "gewone volk" popjes op mijn ex-face-up tafeltje gezet. Face-ups doe ik nu in de woonkamer: beter licht en lekker warm.
Aan Sereshka ben ik voorlopig even van plan om niks te doen. En aan Sashana ook. Die staat helemaal onderaan mijn prioriteitenlijstje.

En hopelijk is het snel mei (vakantiegeld) want er staat al een hele tijd een Cuprit fullset op Doa te koop die ik wil.
Vreemd genoeg is Cuprit de enige doll van Soom die ik eigenlijk met orginele face-up wil. :p
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2010-01-25, 9:18 pm

Cuprit is sexy! Ik heb haar ook gezien.

Mijn moeder werkt in het ziekenhuis dus als ik met pastel krijt bezig ben heb ik van haar die mondkapjes gekregen die de artsen gebruiken, erg handig.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-25, 9:37 pm

Dollmore verkoopt die mondkapjes ook en ik heb er twee gekregen bij mijn laatste twee Dollmore aankopen. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-25, 11:28 pm

Oja, dat is wel een handig idee. Misschien toch maar eens bij dollmore bestellen dan als ik daar een order ga plaatsen ergens komende maanden.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2010-01-29, 10:49 am

*squee* morgen komt Vasy terug van Hasel met een gloedjenieuwe face-up en ik ben zo benieuwd hoe het geworden is ^___^ Dilly en Cecile gaan dan ook meteen weer mee met haar voor face-ups(fan, wie, ik? XD)dus straks heb ik 3 hele 'nieuwe' popjes <3
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-29, 10:53 am

Spam foto's, Raou. XD

Soooom! Waarom al die geruchten, zoals dat Meisa niet in deze FFD te koop zal zijn. Sad
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-29, 10:55 am

Oh ik ben zo benieuwd!

@ Muisje: Was je van plan een Meisa te kopen dan?
Ik ben echt zo benieuwd van wat er van die geruchten waar zijn. Met name of ze dus een nieuwe vernieuwde mecha angel van plan zijn.. hopelijk wel met white skin.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-29, 11:22 am

Van plan is een groot woord, maar misschien wil ik haar op layaway, omdat het onzeker is wat Soom nou met de MAs gaat doen. Ik wil aan George werken en als vent met prins op het witte paard complex vind ik dat daar wel een passende dame bij mag. Al mijn andere meisjes zijn gewoon net kinderen naast hem. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-29, 8:51 pm

Aha ok. Ja dan kan ik me dat voorstellen. :p Ik ben in elk geval heel benieuwd naar haar als je het plan toch doorzet. Smile
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-30, 4:18 am

Ik weet niet of ik doorzet, want ik was eigenlijk van plan om pas met mijn verjaardag een nieuwe doll te kopen en het Ark hoofd kwam er ook al onverwacht tussen. (Het Chesi hoofd telt, niet want die zou in december uitgebracht worden en dat werd januari. XD )

Voor Barry heb ik trouwens een miniatuur gitaar van de Rolling Stones gekocht. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-30, 5:07 am

Gaaf! XD (van die gitaar)

Hmm ok.. Naja ik weet niet of je white skin wil of normal skin, maar ik dacht dat alle normal skin mecha angels wel gewoon door zouden gaan...?

Ik heb besloten om voor Shelovlevaya af te wachten op wat Soom gaat doen. Ik richt me (en mijn geld) dan voorlopig op de Soom MD's en eventueel hun tinies, en tegen die tijd ben ik ook wel weer 2 jaar verder ofzo. Dan hoop ik dat Soom toch wel wat (leuke!) nieuwe plannen heeft. XD
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-30, 5:59 am

Ik wil graag normal skin, dus er is voor mij nog hoop. ^_^
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-30, 7:47 am

Mazzel dan. ^^
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-30, 9:01 am

Hmmm... het wordt lastig beslissen, want ik wil een Elfdoll hoofd voor het Asleep Eidolon hoofd alleen kan ik niet kiezen tussen Wu en Sooah. Ik heb al een Sooah hoofd (Derrick) en ik weet niet of het Wu hoofd op de nek past. Van een Sooah hoofd weet ik het wel en het past. Het moet het zusje van Derrick worden en ik denk wel dat ik een meisje kan maken van Wu, maar ik ben bang dat Derrick er zo meisjesachtig van gaat lijken als zijn zusje zo'n grote neus heeft.

Nu zat ik eraan te denken om een slapend Sooah hoofdje erbij te nemen als back-up, maar als ik straks misschien een Meisa wil kopen... Mijn geld is niet eindeloos.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-30, 10:34 pm

Lastige keuze, Muisje! Kun je niet op DoA wat vinden of het Wu hoofd zou passen of niet?

En geld is inderdaad helaas niet eindeloos... :/
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-01-30, 11:48 pm

Ik heb maar de gok genomen en een Wu hoofd en een slapend Sooah hoofd gekocht. Als het Wu hoofd niet past, dan heb ik in ieder geval een Sooah hoofd en is de doll compleet. Als het Wu hoofd wel past heb ik eventueel een slapend hoofd voor Derrick en anders denk ik wel dat ik de hoofdjes op de market place van DoA kwijt kan.


Last edited by Muisje on 2010-01-31, 10:28 pm; edited 1 time in total
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-01-31, 8:54 pm

Gefeliciteerd dan! ^^
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2010-02-03, 12:15 pm

Pff, ik wil nog steeds een nieuw(meisjes)lichaam voor Sumiya(dat dan natuurlijk geen meisjeslijf blijft XD), maar eigenlijk wil ik graag dat ie kleiner word want ik vind het tussen de 50 en 60 cm in maatje zo leuk..(plus dan kan ik zijn vriendje ook wat kleiner maken want ik wil eigenlijk geen hele grote dolls)maar dat is erg lastig te vinden, gezien de hugeness van z'n hoofd.

Everpurple ziet er erg leuk uit en heeft een hoofd dat dezelfde grootte is, maar wel een smalle nek en smalle schouders..Volks SD13 en SD16 kunnen sowieso, maar zijn beiden eigenlijk te groot/breed voor wat ik wil(en SD16 is freaking duur). Het is lastig in te schatten of het nou wel of niet zou werken bij bepaalde lijfjes =.=

..en om nou wat te bestellen en weer te verkopen mocht het niet werken is ook zo wat..
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-02-03, 8:23 pm

Hmm ik kan me voorstellen dat zo'n lichaam dan moeilijk te vinden is ja.
Er is zeker toevallig niemand in Nederland die zo'n lichaam heeft waarbij je bij een meet zou kunnen passen? :/
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2010-02-03, 10:08 pm

Helaas niet D: SD16 heb ik geprobeerd en dat kon, maar die zijn aardig groot(groter dan Sumi nu is)en momenteel behoorlijk duur in de marketplace(als in, $700+ voor alleen een lijf)dus jah..en everpurple is net uit en volgens mij heeft niemand in NL dat popje besteld
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2010-02-03, 10:27 pm

ThinkPink is volgens mij een EP dealer. Je zou bij hen kunnen vragen of je mag passen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2010-02-03, 10:47 pm

Hmm ja, dan zou ik inderdaad proberen wat Muisje zegt.
(En hopen dat snel iemand een doll bij everpurple bestelt XD)

Ik heb ondertussen weer een nieuwe doll in de plannen. -_-"
Eigenlijk sinds de souldoll chiron centaur uit is, vind ik hem gaaf en heb ik hem in mijn achterhoofd gehouden dat ik hem toch ooit echt wel eens wil kopen.
Maar een paar dagen geleden heb ik de knoop doorgehakt. Ooit ga ik hem doen, ik weet nog niet wanneer. Maar omdat hij niet limited is, heeft hij geen haast.
Ik wil hem de bewaker van de Onderwereld laten zijn. In grijs. Met centaur hoofd. (soort Hades, maar dan anders. Laughing )
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 2 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 2 of 17 Previous  1, 2, 3 ... 9 ... 17  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum