Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

+21
Gait
Maeve
Dreamfairy
MoBi
Silk
allanieew
lifae
Mari-chan
Hasel
Pete
sbslink
holyvirus
Wish
tha_queen_of_chaos
Deredere
brigitte
Raouken
Rosered
VelvetBat
maankatje2000
Muisje
25 posters

Page 16 of 17 Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Next

Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2011-12-21, 11:05 am

Leve het dollvirus! Ik ga voor een DC msd lichaampje dus nog eventjes sparen en dan weer een floating head minder lol.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2011-12-21, 11:19 am

@ Raou: Ik ben echt zo benieuwd hoe ze er dan uit komt te zien! Je plannen met haar klinken in elk geval erg leuk! Very Happy

Ik ga morgen denk ik maar eens een hot glue dagje in lassen en gewoon een aantal dolls hot glueën die dat nodig hebben. ^^
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2011-12-21, 11:57 am

Succes met hotgluen! En inderdaad, er is wel een beetje een doll virus..xD Heeft vast iets te maken met al dat pretties van al die companies zo rond kerst(*kuch* en dan koop ik een tweedehands doll XD). Maarre, ik heb een excuus, ze is mijn kerstpakket! (als eigen baas moet ik toch voor mijn eigen kerstpakket zorgen xD) Leuker dan een gourmetset of kaasplankje, toch?

Het komt waarschijnlijk door het boek wat ik net gelezen heb(Dankje Mae! XD)want ik heb eigenlijk niet zo veel met de periode, maar ik zie Sophie en Sugar voor me in pretty Victoriaanse jurken <3 Maar dan wel met alle laagjes en alles, dus dat gaat nog wel even werk zijn! XD Des te leuker <3 en tot die tijd zijn ze naakt ook erg leuk..
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Maeve 2011-12-22, 9:30 am

Ik vind het een geniaal idee, een doll als Kerstpakket Very Happy.

Gefeliciteerd met je nieuwe meisje. Ik ben benieuwd hoe ze gaat worden en hoe je haar gaat kleden uiteindelijk, en hoe dat eruit gaat zien op dat lijfje (perfect geschikt voor lagen en lagen kleding over elkaar lijkt me). Ik vind het hele idee van de muze-meisjes erg tof.

Ik heb vandaag mijn Luv verkocht, daar word ik wel blij van. Het is een beetje gek omdat ze mijn eerste doll was, maar ik heb lang genoeg getwijfeld. En nu kan ik gaan denken aan mijn SuzyQ, een Supia Rosy NS. Als ik geluk heb kan ik haar misschien nog bestellen met het Winter-event, dus geen verzendkosten en een pruikje kado.
Maeve
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2011-12-25, 10:33 am

Ik ga mezelf maar een headback cadeau doen (ja, er is nog wat over van mijn kerstbonus na het spoedbezoek aan de dierenarts XD ), maar ik weet alleen nog niet wat ik met de O face-plate aan moet. Ze is gemod en nu heeft ze de volgende uitdrukking

D
___O
D

(Je hoofd een kwartslag draaien en de witte streep wegdenken als je het niet begrijpt.) Ik zou er een superverveelde vampier van kunnen maken...
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2011-12-27, 11:01 am

Vandaag grote schoonmaak gehad. Bij 5 hoofdjes (Mercédès, Valentijn, Noal, Elfred en Silvana) heb ik de face-up eraf gehaald, Silvana's human Chloe hoofdje heeft nu elven oortjes die ik moet bijschuren, de O face-plate heeft nu vampiertanden en ik heb Distels hoofd ook klaar liggen voor een face-up.
Nu ik een nieuw masker heb, kan ik morgen aan de slag met face-uppen en mods afmaken.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2011-12-27, 11:29 am

Oh! Waarom heb je Mercédès schoongemaakt? Wat voor nieuwe faceup heb je in gedachten? Very Happy
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2011-12-27, 11:43 am

Haar face-up was een tijdelijke face-up. Ik wil haar nu iets rodere lippen geven en minder bruine blush rond haar ogen, maar misschien maak ik het wel heel meisjesachtig. Het ligt er een beetje aan hoe de andere hoofdjes gaan worden, want ik wil niet steeds hetzelfde doen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2011-12-27, 1:30 pm

Ok, ben benieuwd!!

Mijn Blueberry is nog steeds niet onderweg naar mij, hopelijk wordt ze naar me opgestuurd voordat het Chinese Nieuwjaar begint... Weet nog niet wat voor faceup ik haar ga geven, eigenlijk. Ik laat me inspireren zodra ik weet of de geplande pruik en ogen zo goed bij haar passen als ik hoop Smile
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2011-12-28, 1:11 am

Nu ik zo naar mijn hoofdjes op de werktafel zit te kijken, ben ik gaan denken wat ik komend jaar moet doen. Ik zit namelijk met het probleem dat ik heel veel inspiratie en ideeën heb die ik graag allemaal tegelijk wil uitvoeren en niet genoeg tijd voor alles. Het is een structureel probleem die zich niet tot dolls beperkt, want ik ben ook met 4 verschillende brei/haakwerkjes bezig.
Dus ik kan een paar dolls verkopen en daarmee het aantal projectjes verminderen en met het geld gewoon een outfit voor een van mijn overige dolls laten maken, waardoor het aantal projectjes nog meer afneemt. Wat ik ook kan doen is gewoon wachten tot ik tijd en inspiratie heb. Het is niet alsof mijn dolls ergens heen gaan. XD
(Ondertussen hoop ik dat het lichaam en het hoofdje dat ik al te koop heb staan verkopen.)
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Maeve 2011-12-30, 12:55 am

Als je veel haalt uit de creatieve kanten van de hobby lijkt het me niet verkeerd om een aantal lopende projecten te hebben liggen. Als het door tijdgebrek zelf een stress/frustratiefactor wordt daarentegen is het misschien wel het overwegen waard om iets af te stoten of uit te besteden. Ik zou het zelf daarvan laten afhangen.


Ugh. Nu Rosy besteld is zit ik weer ernstig te twijfelen over de naam van mijn ED Vivien, Moira. Moira heeft nooit echt helemaal geklikt voor me maar ik vond het wel een mooie naam met een mooie klank en een mooie mythologische link (ze is gifmengster dus dat past wel). Maar nu SuzyQ, haar vriendinnetje, komt zit ik de hele tijd aan Nena te denken als naam. Veel moderner natuurlijk, en dat past weer beter in de wereld waarin ze leven.
Le sigh. Als ik eerlijk ben vind een naam kiezen nog een van de lastigste dingen in deze hobby.




Maeve
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2011-12-30, 5:23 am

@ Meave: Succes met bedenken van een naam. ^^

--

Ik had woensdag avond mijn nieuwe stoomreiniger binnen en om hem uit te proberen heb ik alvast de dreads gemaakt voor Vlada (doll chateau Alberta).

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Dreads-Vlada-kit

Ik ben er 2 volle dagen mee bezig geweest; 1 met het backcomben en 1 met het sealen (door middel van stoom). Ik ben erg tevreden met het resultaat. De stoomreiniger zelf werkt ook prettig, hij geeft precies genoeg stoom (en niet af en toe een plons kokend water ertussendoor zoals mijn vorige goedkopere modellen deden) en hij is ook wat lichter qua gewicht, wat minder belastend is voor mijn schouder en hand.
Mijn rug vind het alleen niet leuk dat ik twee dagen volop bezig ben geweest, dus dat wordt voorlopig rust houden.

Eind januari ga ik een pruikje bestellen (monique faith in roze) zodat ik de dreads erin kan vlechten.

Het is echt lang geleden dat ik een dreadwig heb gemaakt voor dolls! Mijn laatste was Skittles, en dat was ergens in begin 2009 / eind 2008.. Alweer 3 jaar terug. O_O
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Maeve 2011-12-30, 5:56 am

Wow dat ziet er mooi uit zeg. Ik wist helemaal niet dat je dreads kon maken met een stoomreiniger. Ik had wel gehoord van het dopen in heet water de dreads kon sealen (maar me er verder nog niet echt in verdiept).

Ik zit inmiddels al bijna een jaar te wachten op mijn dreadlockpruikjes van River (DoA), wat best irritant wordt dus ik wilde eigenlijk zelf eens een poging wagen binnenkort, gewoon met een Monique pruikje wat ik nog heb liggen, een tutorial en heet water.

Jouw dreadjes zien er echt superstrak en gelijkmatig uit, en dat lijkt me moeilijk. Mooi hoor!
Maeve
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2011-12-30, 6:01 am

Ziet er inderdaad prachtig uit. Ik vind de kleurencombinatie ook echt supermooi. Het werk dat daar in zit joh... Respect voor jou!
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by VelvetBat 2011-12-30, 6:53 am

@ Meave: Een JAAR? Terwijl zij alleen maar een rand dreads aan de bovenkant van een pruik naait, dat is een flink stuk minder dreads om te maken dan dat ik heb gedaan.. O_O (Voordeel van mijn techniek is dat ondanks dat het veel meer werk is, ik wel daarna ook verschillende haarstijlen kan doen in de pruiken, zoals staartjes, of 1 staart, zonder dat je de wigcap ziet)

Maar zelf dreads maken is erg makkelijk. Er zijn tig tutorials te vinden over hoe je dreads kunt maken (op mensenlengte, maar voor dolls is het principe hetzelfde maar gewoon op kleiner formaat). Je kunt sealen met stoom, met een fohn of door ze te koken. Elk heeft zijn nadelen en voordelen, maar ik prefereer stoom. ^^
En dank je wel! Het gelijkmatig maken is altijd wat lastig in het begin, maar gelukkig heb ik wel wat ervaring ondertussen en gaat dat steeds beter. :p

@ Evelien: Bedankt! Very Happy En ja, er zit behoorlijk wat uurtjes werk in.
VelvetBat
VelvetBat

Aantal berichten : 1425
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 36
Woonplaats : Beverwijk

http://www.velvetbat.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2011-12-30, 10:56 am

die dreads zijn heel erg gaaf geworden velvetbat

Vandaag me nieuwe kledingkast in elkaar gezet en meteen even me kleren voor een deel uitgezocht. Zo vond ik mijn "I want tot do my part to make the word a better place but murder is illigal" shirt terug die ik eigenlijk niet meer met goed fatsoen kan dragen buiten huis. Maar omdat ie nog goed eruit ziet heb ik besloten hem te gebruiken om doll shirt van te maken. En dan de patronen zo te leggen dat ik murder en enzo op het pant krijg.

Binnenkort maar eens weer achter me naai machiene kruipen.

Ook heb ik al een wishlist gemaakt van pruiken en ogen voor me nieuwste 2 msd's. Dus nu lekker centjes appart gaan houden zodat ik ze kan gaan bestellen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2011-12-30, 12:26 pm

Goed, hier is mijn Lati Blue Cara, genaamd Mya:

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 LS59N

In eerste instantie schrok ik een beetje, omdat ze naast mijn spierwitte Ellie (ook tweedehands) toch behoorlijk geel is. Ook is haar hoofdje wat kleiner, maar inmiddels, met faceup en pruik, zie ik het nauwelijks nog.

Ik was ongeduldig en wilde per se haar faceup doen, maar misschien doe ik nog wat touchups, want ik vind haar onderste wimpers niet zo mooi en ik zie volgens mij zelfs een veeg lippenstift naast haar mond, haha!
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by tha_queen_of_chaos 2011-12-30, 12:42 pm

@ Evelien: Ze is heel mooi. Inderdaad zit er een veeg naast haar mond, maar zo kan je wel weer meer tijd met haar doorbrengen.

@ Brigitte: Jij ook al. Ik had vandaag een klerenkast bij de ikea gekocht en die in elkaar gezet. In mijn eentje, ondanks dat er stond dat het voor 2 personen was. Mijn broertje heeft alleen soms geholpen met het rechtop zetten of weer neerleggen.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2011-12-30, 1:10 pm

@chaos. Ik heb er ook een van de ikea met 4 deuren. Lekker veel ruimte voor me kleren die ik wil gaan maken. Ik heb wel met hulp gedaan anders lukte het me helaas niet. Ik ben eergister met 3 kasten van de ikea terug gekomen (een voor me dolls in te zetten 1 voor me kleren en 1 voor me beelden.)

@Evelien. Veeg naast haar mond is best appart.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2011-12-30, 1:37 pm

Haha ja dat was niet de bedoeling! Beetje uitgeschoten met m'n kwastje vrees ik. Het grappige is dat ik het irl helemaal niet zie!! Morgen bij daglicht maar even kijken. Zo zie je maar weer, een camera pikt soms dingen op die je zelf nog niet had gezien... De kleur van haar lippen is op de foto's veel knallender oranje dan in het echt, maar dat helpt me wel om dit soort foutjes te spotten Smile

Enne, Ellie heeft een nieuw pruikje. Hoe mooi ik mohair ook vind - sorry Hasel - ik kan er niet mee omgaan Sad.

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 6603510221_36fb5a2b16
Ellie has a new wig! by Ev's Dolls ♫, on Flickr
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2011-12-30, 2:19 pm

Nu ben ik een liefhebber van ogen met grote irisen, maar zelfs mij gingen de ogen van Mya toch een beetje te ver. TE groot, TE donker. Nieuwe, groene oogjes dus, met ietsje meer oogwit Smile Voila!

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 3rE2Y
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Maeve 2011-12-30, 8:38 pm

Mya is echt een schatje, net als Ellie. Ik vind haar ook echt niet geel trouwens, maar ik weet natuurlijk niet hoe ze er in het echt uitziet. Misschien is het ook het contrast tussen WS-NS?
En het nieuwe pruikje staat Ellie erg goed.

@Brigitte: had jij de DC Alberta nu al besteld of komt dat later?

Ik zag gisteren dat Carol van Angelesque Alberta ook als 'normale' doll aanbiedt, dus ik heb haar een mailtje gestuurd met de vraag of het andersom ook kan en of ik dus de Centaur-parts los kan kopen, en zo ja voor hoeveel. Ik hoop dat ik vandaag een maitje terugkrijg.
Maeve
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2011-12-31, 1:32 am

Het contrast met Ellie is inderdaad megagroot, maar dit zijn mijn eerste twee BJD's, dus ik heb ook gewoon niet echt vergelijkingsmateriaal. Ellie was ook tweedehands en zij is echt nog spier-, spierwit. Misschien is het wel gewoon de normale huidskleur van Lati, maar 't heeft wel echt een gelige ondertoon.

Op foto's is het moeilijk het verschil te laten zien, maar misschien helpt dit:

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 48jGT

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 IFAmv

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Xxnd8
(let niet op de kleine Obitsu zonder ogen XD)

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 3AKox
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Maeve 2011-12-31, 2:31 am

Mijn eerste doll was een Zaoll, en ik was bij vlagen echt een beetje paranoide over haar kleur, tuurde in haar joints en was ervan overtuigd dat de vergeling begon zeg maar Rolling Eyes.
Maar achteraf gezien is Zaoll een perfect-vergelende doll voor mensen die daar gevoelig voor zijn, want ze begint roze en wordt dan dan minder roze, zonder echt te vergelen. Na drie jaar ziet ze er lichter en witter uit dan nieuwere popjes van mij, zoals mijn Unoa.
Unoa is meer een typische klassieke 'Asian' skintone, en mijn eerste pop met die kleur. In het begin moest ik daaraan wennen. Mijn Lusis is roodharig en in het begin vond ik dat bijvoorbeeld eigenlijk niet goed kunnen bij haar gelige skintone. Nu zie ik het niet eens meer.

In het kort: ik zou haar eigenlijk in het echt moeten zien om er iets van te kunnen zeggen maar je pop ziet er zo op het eerste gezicht echt niet geel uit voor mij op deze foto's. Meer als een klassieke Asian skintone.
Maeve
Maeve

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 2011-03-10

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2011-12-31, 10:14 am

Maeve wrote:
@Brigitte: had jij de DC Alberta nu al besteld of komt dat later?
Nee voor nu is de planning om haar met me vakantiegeld te kopen. Ik heb een paar dagen geleden een Dollzone Mo en Luke besteld. 2 lieve stoere jongetjes.

Al hoop ik wel een van me huidige hoofdjes te kunnen ruilen tegen een whiteskin Kimi voor de DC Alberta hybrid. Ik ga het DC Alberta hoofdje niet houden.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2012-01-08, 4:01 am

Ik twijfel me suf over mijn Lati Blue Cara, ik voel niet voor haar wat ik voor Ellie voel, en het lukt me niet om oogcontact te maken en mooie foto's te maken. Er is geen klik Sad. Ik vind het alleen zo lame om haar meteen weer te verkopen. Maar ik ben bang dat het daar toch op uitdraait Sad
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Amaris 2012-01-08, 7:18 am

Waarom zou dat lame zijn? Als het niet lukt dan lukt het niet. Erg jammer maar helaas gebeurt dat. Voel je daar vooral niet rot over Evelien ^^
Amaris
Amaris

Aantal berichten : 29
Registratiedatum : 2011-11-06
Leeftijd : 35

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by tha_queen_of_chaos 2012-01-08, 8:33 am

Soms heb je dat inderdaad Evelien. Wat je zou kunnen doen is een keertje op een meet (of bij TP langsgaan) en verschillende pruikjes, oogjes en kleding aantrekken. Misschien krijg je dan nog wel de klik. Dat had ik tenminste bij Kyonshi wel.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2012-01-08, 8:36 am

Het punt is dat 't al begint bij haar ogen... ik heb alles geprobeerd, andere ogen, ge-herpositioneerd (als dat een woord is), maar het lukt me niet eens om haar aan te kijken, laat staan haar naar de camera te laten kijken. Ik weet niet wat 't is. Ze is mooi, maar ik krijg geen contact...

Haar lichaam vind ik mooi, maar wel erg tenger vergeleken bij het robuuste Angell-Studio-lichaam van Ellie. Da's ook moeilijk om aan te wennen. Ze staat steviger dan Ellie, maar Ellie is zwaarder en dat vind ik prettiger voelen. Maar goed, dat zal ik wel vaker meemaken... het grootste struikelblok is haar koppie Sad
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Wish 2012-01-08, 9:48 am

Heb je al geprobeerd kleinere ogen te gebruiken? Op al de foto's staat ze met hele grote irissen, die kan je veel minder goed positioneren dan een maatje kleiner. Meer oogwit brengt meer realisme en dus levendigheid/emotie. Kan je dr ook laten "wegkijken" door dr ooghoeken.

Had je ook verschillende types ogen gebruikt (glas, acryl etc)? Vaak vangen deze op verschillende manieren licht. Dr ogen zijn heel donker en je kan de pupil amper onderscheiden. Zonder duidelijke pupil is oogcontact moelijk te maken. Er zijn wel pupilloze dolls, maar vaak is het daar ook moeilijk mee.
(Dr zware wimpers helpen ook niet echt, ze houden veel licht tegen.)

Je kan ook altijd nog wat experimenteren met verschillende faceups. Als je dan rekening houd met de huidskleur, haarkleur enz, kan je realistischere gezichten maken, kan ook helpen.


Ik zou ik in elk geval nog wat proberen met dr. Het zou zonde zijn mocht je dr verkopen en achteraf spijt krijgen. Natuurlijk niet eeuwen zonder resultaat proberen ofc, maar in alles moet je moeite steken Smile

Succes in elk geval
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2012-01-08, 9:53 am

Ja, ik heb zowel glas als acryl geprobeerd, in verschillende maten.

Ik stoor me inderdaad aan de wimpers, ik heb er erg mee lopen stuntelen, om de een of andere reden werkten ze totaal niet mee en bleven ze zwaar omlaag hangen.

Iets in haar sculpt staat me gewoon tegen. Ik weet 't niet. Je kunt een doll blijkbaar ook erg mooi vinden, zonder haar zelf te willen houden :-\
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by tha_queen_of_chaos 2012-01-08, 10:08 am

Ik heb heel veel dolls die ik echt heel mooi vind, maar niet zelf zou willen hebben. Deels omdat ik de mold zo-zo vind, maar wat de desbetreffende owner ermee gedaan heeft of omdat ik de mold heel mooi vind, maar er zelf niet zoveel mee zou kunnen,
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2012-01-08, 12:03 pm

Wat zou er gebeuren wanneer je de wimpers weghaalt? Lang niet al mijn meisjes hebben plakwimpers en bij sommigen staat het goed.
Als je haar niet meteen wil verkopen, dan verkoop je haar toch niet meteen? Je bent niets verplicht en je moet vooral niets doen waardoor je je slecht voelt. Laat haar anders een weekje in een doos of kast zitten en probeer je het een keer opnieuw wanneer je je relaxt voelt. Als het dan nog niets wordt, verkoop je haar in ieder geval niet meteen. Wink
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2012-01-08, 12:05 pm

Ik heb de wimpers inderdaad weggehaald en opnieuw al mijn oogjes geprobeerd, maar niks... Ik heb haar inmiddels als een feeler op Flickr gezet, omdat dat lekker makkelijk is... Zodra ik het helemaal zeker weet, neem ik de tijd om een verkooptopic te maken.

Maar als ik helemaal eerlijk ben, had ik meteen twijfel toen ik haar ontving. Met Ellie had ik wel echt direct een klik. En natuurlijk hangt er veel van af wat je daarna zelf nog met een doll doet, maar ik geloof dat Cara gewoon echt niet bij me past.
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Wish 2012-01-08, 8:04 pm

Doet natuurlijk wel veel, geen klik hebben.

Ik heb met Dark ook niet meteen zo'n klik gehad, en dat monster heeft me een fortuin + epische douanekosten gekost xD Nu zou ik niet meer zonder kunnen, hoewel ie waarschijnlijk nooit een eigen karakter zal krijgen zonder dat ik er uren in steek. Nuja, op zich moet ik niet veel zeggen, weinig van mn dolls hebben een echt karakter maar jah xD

Ook achteraf kan je twijfels krijgen hoor. Heb een hele tijd gevloekt op Less' grote ogen. Ze waren absurd leeg en ik kreeg hem niet mooi op de foto. Is gelukkig opgelost met een nieuwe faceup waardoor zn ogen eindelijk iets uitstraalden, en niet de standaard "hallo-ik-ben-een-sapphira-en-ik-ben-zielig- look (maar lekker arrogant) - De meeste owner pics van deze doll zijn btw shivvery xD

Heb je btw al eens in de database op DoA gekeken naar andere dolls van deze mold? Kan je ideeën geven en helpt op voorhand echt om te weten of ze in het echt ook de moeite waard zijn. (companies en photoshop yaddayadda)
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2012-01-08, 11:00 pm

Na 5 jaar maak ik me niet meer zo druk om die klik. Nu moet ik zeggen dat ik het persoonlijk te ver vind gaan om een uitgebreide verbinding aan te gaan met 25+ plastic voorwerpen. Dat trek ik emotioneel niet. Als het er nou 2 of 3 waren geweest, maar dat is niet de situatie met mijn doll-verzameling.
Dus als een doll mij niet bevalt, dan gaat ie weg. Dat neemt niet weg dat ik wel kijk of ik datgene wat me niet bevalt weg kan nemen, want ik houd niet zo van verkopen. Ik weet nog goed dat ik problemen had met mijn tweede doll Lucciola. Mijn eerste doll Elfred is een jongen, veel zwaarder en van urethane resin. Lucciola is een meisje, veel fijner, French resin en kraakt en piept aan alle kanten. Ik was in het begin heel bang dat ik haar zou breken en dat was een drempel waar ik overheen moest. Pas toen ik merkte hoe stevig ze kon staan had ik het idee dat ze een blijvertje was.
Soms kan het zoiets simpels zijn als de juiste pruik of outfit vinden en soms werkt het gewoon echt niet. Wanneer een doll na twee jaar in de kast nog niet eens zijn eigen onderbroek heeft, dan ik weet wel genoeg. XD Je bent niet slecht ofzo wanneer je een doll weer snel verkoopt. Het zou een beetje raar zijn wanneer je doll een verplicht aantal dagen moet hebben voordat je die zou mogen verkopen.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Raouken 2012-01-09, 4:43 am

Het is helemaal niet gek hoor Evelien! Tenslotte, we kopen deze popjes gebaseerd op plaatjes op internet, we zien ze niet in het echt(tenzij je mazzel hebt en er een op een meet ziet), je kunt er niet uitgebreid mee spelen voor je er een koopt en dus is het helemaal niet gek dat een pop toch niet helemaal is wat je verwacht had als ie er eenmaal is. Als de klik er niet is en als je het idee hebt dat je andere doll gewoon leuker is, is er niks mis mee om haar te verkopen! Alle popjes die ik tot nu toe verkocht heb kwamen terecht bij mensen die er veel meer plezier van hebben dan ik ooit gehad heb Smile
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2012-01-09, 5:38 am

Ik heb ook een aantal dollsverkocht die ik uiteindelijk geen klik mee heb. Soms gebeurt dat gewoon. Maar als je er niet fijn bij voelt om haar meteen al te verkopen. Probeer dan gewoon nog wat andere dingen met haar tot je echt het gevoel heb. Nee ze is echt niks voor mij.



Oh dit is echt zo oneerlijk ik was helemaal van plan om een Doll Chateau Alberta te gaan kopen. Ze kost 400 dollar en wat ik aan haar wil veranderen is:
staart laten sculpen
hoeven laten sculpten
hoorns laten sculpen
hoofd ruilen tegen een dollzone hoofd of verkopen en dollzone hoofd er voor terug laten komen.
Vandaag komt impl doll aan met een hert ook een niet limited. Namelijk Trista
Het enige dat me niet aan haar bevalt is het hoofd en ze kost 360 dollar.

qua prijs liggen ze ongeveer gelijk maar qua mods hoef ik minder te doen aan Trista. Ik weet dat impl dolls flexibel is dus ik zou een mail kunne sturen met het verzoek of ik een Trista kan kopen met een hoofd dat me beter bevalt zoals bevoorbeeld Xiaowei. Van hoe het op de doll chateau site staat zijn ze niet al te flexibel en kan je dus geen hoofd wissel aanvragen. Maar ja dan moet ik eerst gaan uitzoeken of een van hun skinkleuren matched met dat van een ander bedrijf dat ik mooi vind en van doll chateau is het bekend dat ze matchen met mijn favoriete bedrijf dollzone. Dit word even goed nadenken wat ik wil. Een voordeel ik heb nooit voor juni geld maar de keuze word me nu wel even lastig gemaakt.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2012-01-09, 7:49 am

Okee, als ik héél héééél eerlijk ben - ook naar mezelf toe, en dat is nog het moeilijkste - ben ik bang dat mijn Cara een beetje een impulsaankoop was. Ze was me wel degelijk eerder opgevallen als een mooie scuplt, maar zag ik echt zoveel potentie als ik in mijn Leira, Blueberry en RuoDie zag/zie..? Nee... Ik ben bang dat ik ongeduldig was tijdens het wachten op mijn nieuwe twee dolls, snel een 'foto-partner' wilde voor Ellie, en dacht "Hee, deze is betaalbaar EN binnen Europa" XD. Ik weet 't, heel heel stom en ik schaam me ervoor. Goed puntje is wel dat ik ervan leer en het nooooooit weer doe XD
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2012-01-10, 10:29 pm

Soms werken impulsaankopen wel, hoewel ik ook de ervaring heb dat impulspopjes moeizaam of helemaal niet wennen wanneer de prijs me het meeste aansprak. XD
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2012-01-10, 11:05 pm

@brigitte: Impldoll was erg makkelijk met het omruilen van hoofden toen ik mijn Ziv op een vrouwenlichaam wilde. Gewoon even mailen met ze.

In 2010 ging het erg hard met mijn doll aankopen en hoewel ik een aantal van mijn dolls erg mooi vind zijn er toch een paar naar anderen gegaan omdat ik weer een nieuwe wilde.

Een limiet instellen helpt niet omdat de huidige dolls die ik nu heb niet meer kwijt wil. Maar ik ben het wel rustiger aan gaan doen met mijn aankopen sinds 2011.

Na Dasha en Yuri heb ik maar twee keer een echte klik gehad met mijn dolls en dat zijn Josh en Asuma. De rest is op mij gaan groeien xD.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2012-01-10, 11:44 pm

Ok mooi. Ik wist dat ze flexibel waren want toen ik mailde of hun grey skin veranderd was omdat ie volgens forums moesten matchen met soom en het verschil echt huge was stuurden ze me een free head om de pijn te verzachten.

Ik wil ze sowieso gaan mailen want ergens lijkt het me gaaf als het mensen gedeelte normalskin of whiteskin is en de hert gedeelte tan dus dat ga ik aan ze navragen of ze dat willen doen.

Ik heb inmiddels 4 hoofden gevonden die ik wel zou willen als hybrid mocht ik echt een ander hoofd willen hebben. Daarnaast heeft iemand me op bjd cafe er aan herrinerd dat ze iedere maand een hoofd weg geven bij bestellingen. Dus ik kan ook in de gaten houden of ze een mooi hoofd uit brengen voor msd. En een vriendin heeft mee gekeken naar de foto's en die denkt dat als ik de lippen iets laat modden het hoofd veel meer potentie heeft. Dus het is haast wel zeker dat ik nu voor impl doll ga al vind ik het bovenlijf van doll chateau iets mooier.


Maankatje ik ken het probleem van een limiet instellen daarom heb ik me nu voorgenomen eerst hert dan pas verder kijken. Dit komt dat ik al heel lang een 'centaur' wil maar ze waren allemaal limiteds en dan tweedehands meteen te duur. Daarom wil ik een niet limited waar ik rustig over na kan denken wat ik er mee wil doen. Gelukkig heb ik nu dus 2 opties om uit te kiezen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2012-01-11, 12:56 am

Ja het is tof al die limiteds maar het is een ontzettende grote aankoop binnen een beperkte tijd. Niet iedereen heeft er de middelen voor of zin om het op layaway te doen. Gelukkig heb ik mij in 2011 in kunnen houden wat betreft dolls. Heb wel een LE ge-preordered maar dat kwam omdat ik echt een Dollfie Dream wilde hebben (al 3 jaar lang xD), dus dat is zeker geen slechte impulsaankoop.

Voor het nieuwe jaar zullen het veel lichamen worden en gezien ik de zomer in Amerika wil zijn gaat daar mijn meeste geld naartoe.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2012-01-11, 1:29 am

Naar Amerika is ook leuk. Tja ik hoef gelukkig geen lichamen te regelen. Ik vond losse hoofden niks dus ik heb mezelf de regel op gelegt alleen hele dolls. En ja idd niet iedereen wil een layaway. Zo ben ik bang dat er onverwachtse rekeningen tussen komen en dat ik het niet op tijd af kan betalen enzo. Daarom ben ik maar wat blij dat er bedrijven zijn die de ideeën van limiteds af kijken en ze als niet limiteds uitbrengen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2012-01-11, 2:37 am

Normaal zou ik ook niet echt voor losse hoofdjes gaan maar toen kwam LLT en AS met een paar hoofjdes die ik moest hebben en toen had ik ze xD. Toen werd ik nog eens verliefd op het DC msd lichaam en had ik weer een oplossing voor mijn twee msd hoofden die ik extra had. Dus stiekem heb ik straks meer dolls dan ik gepland had. Niet dat ik de lichamen in een keer ga kopen hoor maar ik probeer een DL jongenslichaam te scoren volgende maand.

Soms luisteren de bedrijven wel naar de schreeuw om aparte non-limiteds. Dan krijgen we weer wat tijd om het allemaal op te sparen.

Mijn doll-brainstorm voor 2012 zijn iig een Laia hoofjde op DC lichaam en LLT Roderich hoofd op DL lichaam.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by brigitte 2012-01-11, 5:08 am

Ja soms zie je inderdaad dingen die je niet aan je neus voorbij kan laten gaan. Succes met het scoren van de 2 lichamen.
brigitte
brigitte

Aantal berichten : 915
Registratiedatum : 2009-11-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Tilburg

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2012-01-18, 4:02 am

Vandaag heb ik gemaild met Doll Leaves en kreeg een uur later antwoord.

Helaas past hun Noir event head dus niet op het mannenlichaam die ze aanbieden dus moet ik voor dat hoofd een andere jongenslichaam gaan zoeken of een borstreductie laten ondergaan xD.

Ik ga toch voor hun mannenlichaam voor mijn LTT Roderich hoofd met jointed hands (die kon ik ook apart bestellen, ik was een beetje verward door die 2011 christmas gift header erboven).

En aangezien mijn reis naar Madrid niet doorgaat omdat studenten die Letteren studeren niet kunnen lezen (terwijl er duidelijk op het formulier stond hoe duur het ging kosten en dat in januari al een aanbetaling gemaakt moest worden) en zich uiteindelijk terugtrokken waardoor de hele reis niet door ging =/, bestel ik waarschijnlijk ook mijn DC msd lichaam voor mijn Laia.

Dus mijn twee geplande dolls komen er snel aan.

Ik ben trouwens erg te spreken over de communicatie van Doll Leaves, ze hebben mijn waslijst aanvragen netjes afgehandeld en ze zijn erg duidelijk is alles. Jammer past het Baileys ook niet op het mannenlichaam. Waarom moet ik nou van alles mannen maken xD.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Evelien 2012-01-18, 4:05 am

Over Doll Leaves gesproken: daar direct bestellen is erg verleidelijk... ze zijn zeer betaalbaar en ze hebben dolls op voorraad..!
Evelien
Evelien

Aantal berichten : 278
Registratiedatum : 2011-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Deventer

http://evsdolls.livejournal.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Muisje 2012-01-18, 4:10 am

Mooi dat je twee lichamen er sneller dan gepland aan komen. Ik zit ook al een tijdje naar Doll Leaves te lijken. Leuke kopjes voor een zacht prijsje, maar de tijd dat ik alles wat leuk was kon kopen is voor mij voorbij. XD

Je kan trouwens proberen om het nekgat en/of de nek te modden zodat het hoofd wel op een mannenlichaam past. Elfdoll Sooah past ook niet op een Delf jongens lichaam, maar na een afspraak met Mr. Dremel wel. Wink
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by maankatje2000 2012-01-18, 4:29 am

@Evelien: Daarom wilde ik daar bestellen maar ik vind de face-up van Noir/Bailey zo geweldig en dat zou weer 30 dagen duren D=, was ik ook maar zo goed in face-uppen xd.

@muis: nou ik heb amper iets uitgegeven aan dolls in 2011 en was juist aan het sparen voor lichamen en nu dat reisje niet doorgaat kan het sneller. Doll Leaves is trouwens goed opweg met hun sculpts, ik vind de laatste paar erg mooi. Jij bent op weg naar de mooiste dag van je leven, misschien daarna kan het weer Wink?

Ik denk dat ik het nekgat groter ga modden of de nek aan ga passen maar dat kan ik pas zien als ik beiden in handen heb lol. Dan moet ik mijn dremel eens gaan afstoffen.
maankatje2000
maankatje2000

Aantal berichten : 1506
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://mk2000scrap.blogspot.com/

Back to top Go down

Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen - Page 16 Empty Re: Nieuwe popjes thread/doll-brainstormen

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 16 of 17 Previous  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum