Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

+5
Muisje
Silk
Hasel
Raouken
tha_queen_of_chaos
9 posters

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by tha_queen_of_chaos 2011-02-01, 4:46 am

Kami keek met een wit gezicht naar de druppels bloed op Luther's voorhoofd. ,, Blo-bloed." stamelde hij terwijl het laatste restje kleur uit zijn lippen vertrok. Hij ondersteunde zich tegen het aanrecht en keek gauw weg. ,, Ik...Ik ga even..." Hij wankelde eventje terwijl hij met een diepe, dramatische zucht een hand over zijn voorhoofd wreef terwijl zijn andere hand om de rand van het aanrecht greep.
Maar hij zweette niet. Iemand van zijn stand had wel geleerd om zijn zweetporien onder controle te houden en het bloed in zijn gezicht.

Lokatie: Keuken
Praat met iedereen
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-01, 5:02 am

Dilly probeerde te verbergen dat hij het een beetje grappig vond dat de Markies niet tegen bloed kon

'Heeft u geen EHBO mensen hier? Dan kan iemand er een pleister op plakken, want na z'n laatste uitbarsting toen iemand probeerde te helpen denk ik niet dat veel mensen hier zin hebben in Luthertje verzorgen'

Lokatie: keuken
Praat met: Kami
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Wish 2011-02-01, 5:20 am

Lynxx grabbelde een keukenhanddoek uit een kast en dopte hem in water. Ze liep naar Luther toe en begon de wonde schoon te deppen. Zo te zien was het bloeden al grotendeels gestopt maar er zat wel een venijnige snee onder de smurrie.

Ze richte zich naar Dilly. "Nou, zo dramaqueen vind ik een mep krijgen en een best grote hoeveelheid bloed verliezen niet hoor... Ik zou jou wel eens willen zien als hetzelfde gebeurde..." Ze was pissed... "en concurentie of niet, het is en blijft een spel, als er iemand gewond is zou je volwassen genoeg moeten zijn om te helpen..."
"En jij..." Ze draaide zich om naar Raku, en liet haar halt houden. "mensen die in een discussie zitten bluffen wel een keer om elkaar tegen te werken... dat is nog geen reden om je als een klein kind aan te stellen en iemand zomaar tegen de grond te laten gaan."

Ze keek even rond op zoek naar een camera en vond er toen een in de hoek van de keuken. "Ik stem tegen Raku, misschien was de sabotage een uit de hand gelopen discussie die we niet gezien hebben, net zoals hij nu Luther in een opwelling sloeg... Gepland of niet... en oja, kan iemand me vertellen waar de pleisters of verband ligt?"

Ze stond op en liep terug naar het kookvuur, waar haar curry stond te koken.

Locatie: keuken
praat tegen; eerst dilly, dan Raku en dan iedereen en de camera (nu even niemand)
Stemt op/tegen Raku
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-01, 5:40 am

Xandria liep de keuken weer in en hoorde nog net de laatste woorden van Raku. Ze was nogal vol van zichzelf. Xandria mocht misschien ook niet de meest slimme zijn, maar Luther's woorden geloofde ze voor geen meter. Het enige wat die gast gedaan had van het moment dat hij de mansion in gekomen was, was drama creeëren. Misschien zat ze er wel compleet naast, maar ook dit leek meer een roep om aandacht dan een openbare bekentenis. Was dat namelijk niet net zo stom als iemand in het openbaar voor zijn gezicht slaan? Xandria vond ze allebei nog gigantisch verdacht, maar tot nu toe leek het van allebei vooral een hoop lucht zonder inhoud.

Lokatie: Keuken.
Praat tegen: Niemand.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Hasel 2011-02-01, 5:55 am

Lynx, je zegt nu wel dat het misschien een uit de hand gelopen discussie was, maar zelfs als die hypothese klopt is Luther nog steeds schuldig, terwijl je nu met jouw stem Raku veroordeelt tot het verlaten van het huis. Ik begrijp waarom je zo denkt, alleen niet waarom je zo stemt.''
Jonan zette Raku op een stoel en keek haar streng aan, ze moest zich maar even rustig houden, benieuwd naar haar reactie keek hij haar aan.

Lokatie: keuken
Praat tegen Xandria
Hasel
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19
Woonplaats : H'veen

http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by tha_queen_of_chaos 2011-02-01, 6:35 am

Kami pakte Dilly en leunde vlak bij zijn oor. ,, Tuurlijk wel, maar dit is goede televisie. Het is geen ernstige wond." fluisterde Kami. Dilly was een mooie vrouw en zo kon hij even goed tegen haar aanleunen.
Kami kon tegen bloed, maar niet zo goed tegen het niet krijgen van aandacht.
Helemaal niet als de mooie dames hem negeerde.

Lokatie: Om Dilly's nek
Fluisterd met Dilly
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Silk 2011-02-01, 6:45 am

Langzaam gingen de gordijntjes open door het water op z'n gezicht. Luther knorde wat chagrijnig. Hij was net zo fijn met een paar vogels en sterretjes een rondedans te maken. Hij had helemaal geen zin om op te staan.

"Ma-am, la-me-me'-rust," mompelde hij. "'k Wil nog niet uit bed".

't Was ook nog veel te vroeg in de ochtend. De zon was nog niet eens op. Toch knipperde hij even met z'n ogen om te zien wie aan hem zat te sjorren en zag een meisjes gezicht. Een lief meisjesgezicht. Mooi.
"Ben jij een fee?" Lispelde hij tussen een paar losse tanden door. "Dag fee-mevrouwtje, ik ben Luther. Niet bang zijn, hoor, ik doe helemaal niemand kwaad. Zeker geen elfjes. Heb je toevallig wat sterren en vogeltjes gezien? Ik geloof dat ik ze kwijt ben..."

Vervolgens werd zijn aandacht getrokken naar een paar vingers die kennelijk aan zijn hand vast zaten. Vreemde dingen. Vingers. Nog nooit gezien ook. Luther deed verwoedde pogingen om te zien of ze eetbaar waren.

locatie: keukenvloer
praat tegen: Lynxx
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-01, 7:04 am

Opeens had Dilly een Markies om z'n nek hangen die in zijn oor fluisterde over dat het goede televisie was en dat Luther zich maar aanstelde. Hij grijnsde, hij mocht de Markies wel. Hij legde z'n arm om diens taille en zei met een zoete stem:

'Ach Markies..ik kan me voorstellen dat de spanning u even te veel werd, leunt u maar tegen tegen mij aan hoor..'

Hij fluisterde verder in Kami's oor '...dat men hier nu zo'n drama maakt wil natuurlijk niet zeggen dat we niet het beste uit de situatie mogen halen..'

Lokatie: tegen Kami aan
Praat met: Kami

Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Wish 2011-02-01, 7:25 am

Lynxx keerde zich naar Jonan, terwijl ze Luther en zijn gebrabbel negeerde. "Het spijt me dat ik de persoon moet zijn die je vriendinnetje eruit zou sturen... Maar iemand moet het zijn. Had je tegen iedereen zo gereageerd, nou bedankt...
Mijn redenering zit zo... Raku heeft nu een uitspraak misschien fout ingeschat en ging direct iemand te lijf. Als je zo explosief bent, is de kans groot dat het nog al eens gebeurd is en nog vaker kan gebeuren.
Trouwens, Luther mag niet al de slimste zijn, " Ze keek naar de grond en schudde dr hoofd, "niemand is zo stom om zichzelf even gezellig te gaan veroordelen. Welk voordeel haalt ie eruit om zichzelf verdacht te maken en zich eruit te laten stemmen?"

Praat tegen Jonan
In de keuken
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Muisje 2011-02-01, 8:16 am

Lucciola zat nog steeds beschermend naast Luther, maar liet het wel toe dat hij geholpen werd door Lynxx. Dat was dan weer minder bloed- en pleisterwerk voor haar. Raku, dat was wel een appeltje dat ze zelf wilde schillen.

“Zeg, bitch.” Zei ze tegen het kleine Aziatische meisje. “Jij bent degene die als een lompe holbewoner het meest belangrijkste onderdeel van een mede-model schaadt: het gezicht. We hebben allemaal een stem gekregen om de valsspelers eruit te werken en jij verlaagt je tot het niveau van de saboteurs. Ik wil niet dit huis delen met iemand die openlijk gewelddadig is naar anderen.
Dat je het niet kan hebben dat ik volgens de spelregels speel, betekent nog niet dat ik ben zoals jij, namelijk een agressieve keffer die mensen naar de keel vliegt.”
Lucciola moest zich inhouden om niet een grote fluim spuug richting Raku te sturen, maar ze herinnerde zich eraan dat er camera’s waren. Ze wilde als een nette dame overkomen om zo te winnen.
Ze richtte zich daarom tot Luther en vroeg: “Gaat het weer een beetje? Lynxx, misschien heeft hij een paracetamol nodig.”

Lucciola’s locatie: keuken
Praat met: Raku, Lynxx en Luther.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Silk 2011-02-01, 9:00 am

Het knabbelen aan de vingers beviel hem toch een stuk minder dan hij verwacht had. Ten eerste smaakte het wat sponzig, ten tweede deed iets hem flink pijn. Wat verdwaasd keek hij om zich heen om te zien wat dat kon wezen. Toen zijn ogen echter langs de soeplepel gleed die boven hem hing, vergat hij prompt deze queeste en zwaaide er enthousiast naar. Vriendelijk zijn was belangrijk, had 'ie altijd geleerd. Je kon niet beleefd genoeg zijn.

"Gaat het een beetje? Lynxx, misschien heeft hij een paracetamol nodig."

Luther's hoofd draaide zich in de richting van de stem. Hé, verrek. Daar was er nog een fee. Goh, zo zie je ze nooit, zo raakt de omgeving vergeven van die dingen.
"'Tuurlijk! Alles is pico bello," lispelde hij en om zijn woorden kracht bij te zetten zwaaide hij achteloos met zijn hand het probleem weg. "Hé, een duim."

Zijn schele ogen stelden zich scherp op zijn linkerhand, terwijl hij met zijn rechterhand het ding probeerde vast te pakken dat nu zijn aandacht weer getrokken had. Best moeilijk, toch nog. Duimen waren behendige wezens en deze bleek erg goed te zijn in rondjes rennen.
"Wacht maar af... 'k krijg je wel..! Je kan niet altijd de snelste zijn."

locatie: de keukenvloer[b]
[b]praat met: Lucciola, duim
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-01, 12:18 pm

Terwijl ze vragend naar de mensen in de keuken keek opende ze haar mond. "Vertel me dan eens waarom jij weet dat hij bluft? En wat schiet hij met bluffen op?" "Het is geen eens bluffen, met liegen dat het gedaan heeft schiet hij nog minder op. Maar als de helft liever iemand wegstemt die weliswaar niet correct maar wel in het openbaar iemand een tik verkoopt. In plaats van iemand die bekend het gedaan te hebben. Zegt dat meer over jullie dan over mij. Sorry dat ik slechter met onrecht om kan gaan dan de meeste anderen." En ze richtte zich tot Lucciola. "Mooi gesproken. Maar hoe weet jij dat er meer dan één saboteur was, dat kan alleen als jij er ook bij was. Hoe heet dit ook alweer een 'Freudian slip' ofzo misschien moet je meer de baas over jezelf worden als je boos bent." Ze lachte en keek vervolgens naar de andere modellen. "Nou ik ga me spullen inpakken. Jullie weten wie de saboteurs (met de nadruk op de 2e s) zijn. Het troost me dat ik in ieder geval weet dat hun twee niet gaan winnen. Lynxx succes, Xandria succes, Dilly met zo'n lichaam als jij redt je het wel en Jonan je kan het. Moge de schoonste winnen, Beauty may be skin deep but ugly goes clear to the bone" Ze deed stilletjes de deur achter haar dicht en liep naar haar kamer.

Locatie: Keuken
Tegen: Lucciola en later de rest.
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-01, 8:38 pm

"Pff, dat is een mooie manier om je eigen fouten goed te praten." zei Xandria zachtjes.. "En ik persoonlijk geloof tot nu toe geen enkel woord dat Luther tot nu toe uit zijn mond heeft laten komen.." ze zuchtte.. Xandria kon er niet goed tegen dat de woorden van Raku een beetje onder haar vel gingen zitten. 'Sorry dat ik slechter met onrecht om kan gaan dan de meeste anderen.' zei ze nog eens na in haar hoofd. "Hmmpf.. Ik hou ook niet van onrecht.. alleen in deze situatie weet ik nog zo net niet wie dat aangedaan word.. behalve Samuel dan."

En ze zuchtte nog eens om van haar eigen onrust af te komen. "Nog hulp nodig met de Curry?" vroeg ze nog maar een keer aan Lynxx

Lokatie: Keuken.
Praat tegen: Eerst niemand specifiek, daarna Lynxx.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Muisje 2011-02-01, 9:00 pm

"Tsk, ze is wel erg snel met anderen zwart maken. Dat is het enige waarmee ze bezig is geweest nadat ze Luther heeft uitgeschakeld." Zie Lucciola hardop nadat Raku de keuken uit liep. "Maar ze zit er mooi naast."
Dat laatste wist de elf zeker, want zij had Samuel niet gesaboteerd en wist ook niet wie het wel gedaan had. Ze maakte zich wel zorgen om de dreigementen die Raku naar Luthers hoofd had geslingerd.

Een andere zorg was Luthers huidige toestand. Die jongen had wat sterkers nodig dan een paracetamolletje. Lucciola stond op en ging opzoek naar een fles sterke drank. Dit was een keuken en zoiets kon niet ontbreken in een keuken die zichzelf een beetje keuken durfde te noemen. Daarnaast stond drank garant voor "interessante" scenes, dus zat dit huis naast camera's vast ook vol met drank.

Niet veel later had ze een fles brandewijn gevonden. Goed merk en goed voor boerenjongens, maar nu ging het in een koffiemok die binnen handbereik stond. Lucciola knielde naast Luther en hield de mok tegen zijn lippen. Met de andere hand hield ze zijn achterhoofd vast. Nu ze zo dichtbij zat, kon ze de snee in Luthers hoofd goed zien. Wat dacht dat kreng wel niet? Dat ze met zoiets zomaar weg kon komen?
"Nu even braaf een grote slok nemen."

Lucciola's locatie: keuken
Praat met: Luther en iedereen die in de buurt is.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Wish 2011-02-02, 5:16 am

Lynxx keerde zich naar Xandria. "Er moet alleen nog maar rijst gekookt worden om bij de curry te serveren. Dan is alles klaar. Maar ik heb eigenlijk geen idee waar die staat..."

Ze draaide zich even om en zag Lucciola brandewijn voeren aan Luther. Ze hield haar hart vast om wat er zou gebeuren ...

Locatie: keuken
Babbelt tegen Xandria
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-02, 5:35 am

"Er moet alleen nog maar rijst gekookt worden om bij de curry te serveren. Dan is alles klaar. Maar ik heb eigenlijk geen idee waar die staat..."

"Ohh, dan ga ik die wel zoeken." zei ze vrolijk, blij dat ze eindelijk iets nuttigs kon doen. Snel ging ze op zoek en vond de rijst uiteindelijk achteraf in in klein kastje met nog meer soorten drooge noodles zoals diverse soorten pastas.

"Ik heb het gevonden!" riep ze en ging snel weer naast Lynxx staan om een pan te zoeken.

Lokatie: In keuken zoekend naar pan.
Praat met: Lynxx
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Silk 2011-02-02, 5:48 am

Luther keek Raku een beetje bevreemd aan terwijl zij zo aan het tieren was. Mond ging open, mond ging dicht, hier en daar volgde hij wat druppeltjes spuug die rondvlogen, maar wat ze nu allemaal aan het zeggen was, daar had hij niets van meegekregen.

"Boos."
Hij draaide terug naar Lucciola en zei verbaasd: "Mevrouw is boos."
Terwijl hij wachtte op het antwoord werd hem wat brandewijn in zijn mond gegoten.

"Nu even braaf een grote slok nemen."
Het moment dat hij dat gedaan had, viel hij in een diepe, luidruchtige slaap.

locatie: keuken
praat tegen: Lucciola
snurkt tegen: iedereen
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-02, 7:56 am

Het moment om haar troef uit te spelen kwam eerder dan ze had gehoopt. Eenmaal bij haar kamer aan gekomen trok ze haar pak weer aan. Ze moest er natuurlijk wel bitchy uitzien als ze Lucciola de enveloppe overhandigde. 'Als mevrouw een bitch wilt dan kan ze een bitch krijgen'. Zei ze inzichzelf. Ze pakte de gouden enveloppe die ze van de Markies had gekregen. Deed haar deur weer open en liep richting de keuken. Ze hoorde dat ze nog bezig waren met koken. Ze veranderde haar gezichts uitdrukking van een lach naar een pokerface. Voorzichtig deed ze de deur naar de keuken open en liep naar Lucciola toe. "Hier alsjeblieft, post van de markies" zei ze met een venijnige lach op haar gezicht. Toen Lucciola de brief open maakte stond er "your dismissed, hier houd het voor jou op! Vaarwel Markies de Pompadour." Raku keek haar aan en zei "Zal je aan deze bitch denken als je zo opgerold onder de douche ligt te huilen?" Ze richtte haar aandacht naar de camera "Oh btw stemt deze bitch op Luther, kunnen ze elkaar troosten."

Lokatie: keuken
Praat met: Lucciola en tegen de camera
Maakt onschadelijk met haar beulkrachten: Lucciola
Stemt op: Luther
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Muisje 2011-02-02, 9:27 am

De gouden envelop. Dat was... onverwacht.

Er was nog maar één manier om haar gezicht te redden en dat was door haar hoofd hoog te houden.
"Het gaat jullie goed, dames en heren." Zei de elf en ze negeerde Raku totaal. "Jullie moeten het nu zonder mijn schoonheid en eerlijkheid doen. Moge de beste winnen."
Daarna richtte ze zich tot de persoon die het dichts bij haar stond en die wel bij bewustzijn was.
"Gefeliciteerd, Lynxx. Jij krijgt van mij de bullseye."

Daarna liep ze met opgeheven hoofd de keuken uit om haar spullen te pakken. Zij zou zonder smet of blaam het huis verlaten.

Locatie: richting de ondergaande zon
Lynxx krijgt de leiderspositie.
Muisje
Muisje

Aantal berichten : 3208
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 41
Woonplaats : Naast Utrecht

http://www.microwavedcoffee.com

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by tha_queen_of_chaos 2011-02-02, 10:23 am

Kami keek door de ruimte terwijl de deelnemers naar binnen liepen. Daarna keken ze hem allemaal hoopvol aan. ,, 6 mensen staan voor mij, waar er 8 horen te staan.” Zei hij ,, Er is veel gebeurd op de eerste dag. Dingen die niet gepland waren, maar de competitie gaat door. Er zullen na vandaag nog maar 5 van jullie kans maken om D’Etoilles Next Top Model te worden.”
,, Jonan, De gewone jongen die een groot publiek aanspreekt, maar de jury vreest of je wel jezelf genoeg boven de rest kan spelen. Dilly, je schoonheid is duidelijk, maar is het wellicht over the top? Luther, schoonheid en sluwheid werken samen, maar dit levert je wellicht te weinig populariteitspunten op. Xandria, je kalmte en beheerstheid is op en buiten de set erg verfrissend, maar hou je het vol onder stress. Raku, je vrouwlijkheid en schoonheid maken je erg fotogeniek, maar opvliegendheid vind niemand mooi. Lynxx, je bezorgdheid om je medespelers kan je leven redden, maar je leiderspositie geeft je een doelwit.”
Kami keek iedereen aan. De reactie van iedereen peilend die in stilte de toespraak onderging. ,, Ik heb hier 5 foto’s van degene die doorgaan naar de volgende ronde.”
Kami keek ze allemaal aan en draaide toen de eerste foto. Een prachtige foto van Dilly met zijn rufflebut werd zichtbaar. ,, Dilly.” Met een kreetje liep Dilly naar voren. ,, Gefeliciteerd, je maakt nog steeds kans.” Zei Kami terwijl hij Dilly de foto overhandigde. Met zwierende heupen liep Dilly naar het andere platform. Kami keek weer naar de overgebleven kandidaten. Hij draaide een foto om een vuurrode bos haar met daaronder een meisje was zichtbaar. ,, Xandria.” Xandria liep met een duidelijke blik van opluchting naar hem toe. ,, Gefeliciteerd, je maakt nog steeds een kans.” Kami hoorde Xandria een zucht geven terwijl ze wegliep en zich bij Dilly voegde.
,, Lynxx.” Zei Kami terwijl hij de volgende erg roze foto omdraaide. Lynxx liep in een waas van roze naar hem toe en nam ook haar foto in ontvangst. ,, Jonan.” Zei Kami terwijl hij de foto van een half naakte Jonan omdraaide. Jonan liep met een glimlach en een knipoog naar de camera (ongetwijfeld voor Praline) naar Kami toe en nam zijn foto in ontvangst.
,, Willen Raku en Luther naar voren stappen?” zei Kami. ,, Jullie hebben beide een groot deel van het huis tegen zichzelf in het harnas gedreven. Luther door geestelijke spelletjes, Raku door geweld. 1 van jullie zal nog een kans maken om D’Etoilles Next Top Model te worden. En diegene is… Raku.”
Hij draaide de foto van Raku om. Raku stapte naar voren. ,, Je zult je moeten bewijzen voor de anderen in het huis en de jury. Lucciola heb je naar huis gestuurd, iets wat je niet geliefd zal maken, aangezien Lucciola geen vlieg kwaad had gedaan.” Raku liep naar de rest en Kami draaide zich naar Luther. ,, Helaas zit jou kans erop. Pak je spullen en verlaat het huis.”

VOLGENDE OCHTEND
Op de balustrade van de trap ligt een blauwe enveloppe met het wapen van De Pompadour erop. In de enveloppe zit een briefje met de tekst. ,, In de showbizz is er een gezegde. Werk niet met kinderen en met beesten.” Degene die de enveloppe vind moet iedereen bij elkaar roepen (en mag dus ietsjes godmodden om hiervoor te zorgen en dan de enveloppe voorlezen)

Lucciola was een Model (burger), Luther was de Fashionsavior(beschermengel)
De opdracht zal donderdag 10 februari 20:00 zijn. Het is een shoot met Tenshi in historische kleding met eenhoorns. Je mag zelf setting kiezen (picknick, rijden in het bos) zolang zowel Tenshi als een eenhoorn erin voorkomt. De fotograaf heeft het alleen nu zogenaamd gekozen.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Silk 2011-02-02, 10:37 am

Met een luide geeuw werd Luther wakker. Het was alsof 'ie jarenlang geslapen had, maar nu voelde hij zich weer fris en fruitig... op een gigantische hoofdpijn na die hem al meteen behoorlijk chagrijnig maakte.

Dat stuk onbenul had het gewaagd hem met een pan te slaan. Toegegeven, zijn superieure aanwezigheid had bij andere, minder zekere mensen, vaker voor drastische reacties geleid, maar een PAN? Dat had absoluut geen klasse. Hij had haar graag een lesje willen leren hoe je WEL met stijl en finesse dingen tegemoet trad, maar voor hij daar goed en wel de tijd voor kreeg veranderde een hele boel. Lucciola werd de laan uitgestuurd, hij kreeg hierdoor alsnog de meeste stemmen op zijn bordje en het kwam - wederom - allemaal door Raku.

Terwijl Lucciola haar waardigheid behield door uit zichzelf het huis te verlaten, moest Luther een keer goed tot tien tellen voor hij hetzelfde kon doen. Eigenlijk wilde hij het meisje de huid volschelden. Dat had wellicht zijn hoofdpijn verergerd, maar ook gigantisch opgelucht. In plaats daarvan liep hij naar de kraan, maakte de handdoek nog eens nat en hield hem tegen zijn hoofd. Een uitbarsting zou veel te voorspelbaar zijn en - dat moest hij Lucciola nageven - zijn reputatie meer kwaad dan goed doen. Daarom wachtte hij in plaats daarvan het vonnis af. Met opgeheven hoofd. Hij had niets te verbergen.

Dus toen Kami hem en Raku naar voren riep, deed hij dit trots, zij het een beetje misselijk. Naast Raku staan, degene die hem op zo'n lafhartige manier het spel uitgewerkt had, dat kon hij nog wel verkroppen. Dat hij alleen met een litteken verder zou moeten... zijn mooie gezicht! Wat een verlies voor de wereld.

,, Helaas zit jou kans erop. Pak je spullen en verlaat het huis.”

Luther slikte even, draaide zich toen naar de camera om met de stralendste glimlach die je je kon voorstellen en zei: "Ik vind het jammer om te moeten gaan, maar het was me een waar genoegen. Ik wens de overige finalisten alle geluk toe!"

Toen keerde hij zich weer om naar de overige mensen in het huis: "Is er toevallig iemand die me wil helpen met de koffers? Nee? Hmmm.... dacht ik al."
En hij vertrok.
Silk
Silk

Aantal berichten : 757
Registratiedatum : 2010-05-07
Leeftijd : 40
Woonplaats : Doetinchem

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-02, 11:03 am

Dilly moest z'n best doen om niet vrolijk op en neer te hupsen met z'n foto in z'n hand-wat een geweldige eerste dag! Niet alleen waren er zomaar al 3 concurrenten weg, hij had ook nog eens eerste foto, hij had de kamer voor zich alleen, lekker kunnen flirten met de Markies, en dat aandachtstrekkende jochie was weg! De anderen konden zo zielig en teneergeslagen doen over alle drama als ze wilden, hij was blij met de uitkomst. En hij had eerste foto! Nu was het tijd voor een slaapmutsje voor ze naar bed zouden gaan. Hij richtte zich tot de overgebleven kandidaten en de Markies:

'Hebben jullie zin in een glaasje whisky of iets anders lekkers in de woonkamer? Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar het was te spannend om nu al te gaan slapen!'

Een beetje leven in het huis in de vorm van een feestje in plaats van alle drama was wel welkom!

Lokatie: ..eliminatiekamer?
Praat met: Iedereen
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-02, 11:14 am

Raku keek naar de rest: "Het spijt me dat ik jullie heb laten schrikken met mijn agressie maar hij haalde het bloed onder mijn nagels vandaan. Misschien had ik hem niet moeten slaan, ik had kunnen weten dat hij weinig kan hebben. Ik wil jullie in ieder geval zeggen dat ik van nature niet zo ben. Vanaf nu zweer ik geweld af." Ze pakte de fles whiskey en schonk voor iedereen een glas in. De whiskey draaide nog in haar glas terwijl ze het boven haar hoofd uitstak. "Op vrede en schoonheid."

Locatie: Eliminatiekamer
Praat met: Iedereen
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-02, 11:44 am

Xandria was blij toen ze een foto in haar hand gestopt kreeg en liep nerveus naar Dilly, die ook door was. Xandria, je kalmte en beheerstheid is op en buiten de set erg verfrissend, maar hou je het vol onder stress. De woorden galmde door in haar hoofd. Ze moest zichzelf echt leren onder controle te houden op de momenten dat het er echt toe deed. In ieder geval had ze nog een ronde de kans gekregen om zichzelf te bewijzen.

Dilly begon over whisky en Raku schonk een glas voor iedereen in. Xandria pakte het wel aan maar dronk er niet van. Zij en sterke drank gingen niet goed samen, ze hield het liever op lichte drankjes.

Lokatie: Eliminatiekamer.
Praat met: in zichzelf.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-02, 12:06 pm

Dilly tooste met Raku 'Ach, zelfs de beste schiet wel eens uit z'n slof en hij ging er niet dood aan, dus het zal wel goed komen!' Hij nam een flinke slok van de whisky, het was goeie, niet van die goedkope maar goede kwaliteit-zoals te verwachten was van de whisky van de Markies. Het viel hem op dat dat roodharige meisje die ook door was niet ervan dronk, waarschijnlijk was het haar soort drankje niet. Hij was in een goeie bui, goed genoeg dat ie allang weer vergeten was dat Xandria op hem gestemd had

'Zullen we naar de woonkamer gaan? Het is daar vast een stuk gezelliger dan in de eliminatiekamer en de Markies heeft vast ook wel andere drankjes dan whisky..' hij glimlachte naar Xandria '..voor de mensen die daar niet zo van houden..' Hij nam de fles whisky over van Raku-1 glas was zeker niet genoeg!-en ging de rest voor naar de woonkamer...


...De volgende ochtend...

Dilly werd wakker in z'n bed en rekte zich eens goed uit, het naborrelen van de avond daarvoor was wel even doorgegaan en erg gezellig geweest, maar toch was iedereen vrij snel naar bed gegaan-tenslotte was er vandaag weer een nieuwe opdracht! Hij stond op en liep slaapdronken naar de douche. Eerst zichzelf maar eens opfrissen...

Lokatie: z'n badkamer
Praat met: z'n goddelijke reflectie in de badkamertegeltjes
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Hasel 2011-02-02, 10:44 pm

Jonan was blij dat hij door ging, jammer dat hij niet eerste foto had maar Dilly was natuurlijk ook een prof dus het was enigszins te verwachten. Sowieso bleek de concurrentie sterker dan gedacht. Hij dronk met de anderen mee en viel vervolgens in een diepe droomloze slaap.

De volgende ochtend keek hij slaperig opzij en zag dat Raku nog in dromenland was, sloom stapte hij uit bed en zwalkte naar de douce.

Lokatie: Douce
Praat met niemand
Hasel
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19
Woonplaats : H'veen

http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Wish 2011-02-03, 5:14 am

Lynxx ging tevreden slapen en stond ook zo op. Hoewel ze een lichte hoofdpijn overhield aan de avond voordien, ze dronk zelden dus het kwam ietsje harder aan dan verwacht. Gelukkig had ze aspirine bij.

In een van de aangrenzende kamers hoorde ze een douche lopen. Ze was dus niet de eerste die wakker was.
Stil stond ze op, nam haar kleren en trok ze zich terug in de badkamer voor een bad. Ze moest er goed uitzien voor de opdracht van vandaag.


Locatie: bad, wekend
Murmeld tegen zichzelf over vanalles en nogwat, totaal onverstaanbaar
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-03, 8:38 am

Ze werd wakker van het geluid van de douche, nog aardig aangeschoten van de vorige nacht. Raku kon goed tegen alcohol, ze had geen kwade of irritante dronk. Het grootste minpunt was dat de volgende ochtend haar hersenen werkte als een oude DOS computer. Onder invloed van de alcohol dat nog door haar bloed heen stroomde, dacht ze dat de galante Jonan alvast voor haar de douche had warm laten worden. Met haar ogen half open en nog steeds in de sleeping modus zag ze Jonan's opgerolde deken voor Jonan aan. Ach wat lief, hij is weer gaan slapen schoot er met de snelheid van een invalide oma door haar hoofd heen. Bij de douche aan gekomen kon ze door de stoom van het hete water geen hand voor haar oog zien. Terwijl ze zich met een hand van wat stabiliteit voorzag, ontdeed ze zich met haar andere van haar pyjama. Ze besloot om maar op de tast op zoek te gaan naar de douche knop zodat ze het water wat kouder kon zetten. Ze stak haar hand door de regen straal heen, maar i.p.v. van een harde knop stuitte ze op een zachte warme ronding. De ronding zat ongeveer op de zelfde hoogte als haar navel. De DOS computer in haar hoofd analyseerde het als een zachte douche knop waar ze geheid op moest drukken.

Locatie: Badkamer van Jonan en Raku
Praat tegen: Niemand
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-03, 11:01 am

Dilly kwam opgefrist en wel weer uit de douche en liep naar de kledingkast om een geschikt ensemble voor vandaag uit te zoeken. Na het aankleden was het tijd voor ontbijt, dus hij liep de kamer uit, richting de keuken. Op de weg kwam hij langs de trap, waar een briefje lag. Het zag er officieel uit. Kami Mail? Hij maakte het open en las het berichtje. Hmm..een shoot met een eenhoorn en de Markies zijn dochtertje..hij was niet zo goed met kinderen, maar hij kon wel doen alsof. Hij keek om zich heen, het was erg stil in het huis, waarschijnlijk sliep de rest nog, en om nu als een hyperactieve kleuter door het huis te gaan rennen omdat de Markies een berichtje had gestuurd..hij zette het briefje terug, als de rest naar beneden kwam voor het ontbijt zou hij hen er wel op attent maken dat ze een bericht van de Markies hadden. Nu eerst eten!

Lokatie: bij de trap
Praat met: niemand
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-03, 11:14 am

Jonan stond zich rustig in te zepen toen hij plots iets in zijn bil voelde knijpen, een schreeuw die oversloeg tot een vreemd hoog gilletje ontsnapte aan zijn keel. Geschrokken draaide hij zich glibberend om met zijn vuisten in de lucht 'Raku?!' bracht hij verschrikt uit 'wat doe je!!!' vervolgde hij verontwaardigt, zijn mannelijkheid beschermend met zijn handen.

Lokatie: douche
Praat met: Raku


Dit is Hasel perongeluk op Nicks acount maar ben te lui om uit en weer in te loggen.
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-04, 12:52 am

Door de uiting van Jonan, werd Raku terug in de realiteit getrokken. Waar ze net nog slaapdronken waggelde was ze nu plots nuchter. Geschrokken vouwde ze snel een handdoek om haar heen. 'Het spijt me, ik dacht dat je nog sliep' zei ze met het schaamrood op haar wangen. Met haar ogen gefocust op de grond liep ze snel de badkamer uit. Ze greep snel wat kleding en ging op weg naar de keuken. Eenmaal bij de keuken aangekomen besloot ze om voor iedereen ontbijt te maken. Ze begon met sinaasappels te persen voor jus d'orange en het bakken van ei voor scrammbled eggs.

Locatie: Douche -> Keuken
Praat tegen: Jonan
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Hasel 2011-02-05, 3:59 am

Nadat Raku weggegaan was zakte Jonan op de grond, zijn zenuwen waren duidelijk aangetast door de achterbakse wedstrijd en pruilend mokte hij dat hij zich nooit door Praline had moeten laten overhalen... en nu was hij nog aangerand ook, als Saar dat zou horen zou ze niets heel laten van Raku... en ook niet van hem... puuuh 'slecht rolmodel voor Praline' zag hij al voor zich op een post-it staan. Nog steeds pruilend stond hij op, spoelde het sop van zich af en stapte de douce-cabine uit. Nadat hij zich had aangekleed ging hij naar beneden.

Lokatie: op de trap, op weg naar de benedenverdieping.
Praat met niemand.
Hasel
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19
Woonplaats : H'veen

http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-06, 5:39 am

Zo alles is klaar, nu alleen nog even alles op de bordjes neerleggen en we kunnen eten. Dacht Raku terwijl ze de pan van het vuur haalde en het over de 5 bordjes verspreidde. Alles stond klaar Jus, Melk, bacon, worstjes en Scrambled eggs. Ze liep naar de trap en schreeuwde naar boven: "Hey het eten is klaar, ik zou maar opschieten anders wordt het koud".

Locatie: Keuken
Tegen: Iedereen
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-07, 6:01 am

Het rook opeens erg lekker en Dilly hoorde Raku roepen dat het ontbijt klaar was. Dat was nog eens aardig! Hij pakte de Kami Mail en hupste vrolijk naar beneden. Hij liep de keuken binnen, dat zag er goed uit!

'Heb je ontbijt gemaakt? Lekker!' Hij liet het envelopje van Kami zien 'We hebben trouwens post, van de Markies..een opdracht met een eenhoorn en z'n dochtertje.' Hij grijnsde '..werken met kinderen, ik denk dat Jonan nu een voorsprong op ons gaat krijgen..'

Lokatie: keuken
Praat met: Raku
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-07, 6:31 am

"Hey het eten is klaar, ik zou maar opschieten anders wordt het koud".

Xandria schoot wakker. Ze was nooit goed geweest in opstaan en wreef in haar ogen. 'Tijd om op te staan dacht ze.' ze greep snel wat kleding bij elkaar en kleede zich snel aan. Ondertussen zag ze dat het bed van Lynxx leeg was, die was dus wel al wakker.

"Ik ga ontbijten." zei ze toen maar tegen de gesloten badkamer deur, waar ze verwachtte dat Lynxx zich achter bevond. Ze zou haar gezicht wel wassen als de badkamer leeg was. Nog wat moe liep ze de trap af en in de richting van de keuken, het begon al lekker te ruiken, blijkbaar had iemand erg zijn best gedaan op het ontbijt.

"Hmm, dat ruikt lekker." zei Xandria toen ze de deur van de keuken open deed."

Lokatie: Deur naar de keuken.
Praat tegen: Degene die het ontbijt gemaakt heeft.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Hasel 2011-02-07, 9:13 am

Jonan stuiterde de trap af met een grote sprong en met de vaart die hij gemaakt hij stoof hij de keuken binnen 'ETENNNNN' schreeuwde hij enthousiast (insert 8D uitdrukking op zijn gezicht). 'Oooh Raku, wat tof, dat had je niet hoeven doen maar wel erg awsome' blaatte hij terwijl hij ging zitten bij een bordje. Het duurde even maar toen kwam hij weer bij zinnen 'Oh sorry Xandria, liep ik je haast omver? ik heb honger als een paard! Kom anders naast me zitten' en hij klopte enthousiast op de stoel naast hem.

Lokatie: keuken
Praat tegen: Rake en Xandria
Hasel
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19
Woonplaats : H'veen

http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-07, 9:37 pm

Xandria was net van plan de keuken binnen te lopen toen ze haast over werd gewandeld en liep half struikelend de keuken binnen.

'Oh sorry Xandria, liep ik je haast omver? ik heb honger als een paard! Kom anders naast me zitten'

Jonan keek blij haar kant op. Eten moest echt een van zijn favoriete dingen zijn. Xandria glimlachte. "Ok is goed." zei ze en ging op de stoel zitten die Jonan aangaf.

"Het ruikt niet alleen lekker, het ziet er ook nog goed uit" zei ze vrolijk.

Lokatie: aan de keukentafel.
Praat tegen: Jonan en de rest.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Wish 2011-02-08, 6:17 am

Lynxx stapte uit bad, droogde zich vluchtig af en kleedde zich aan. Ze hupte de gang op richting de keuken. Het rook er lekker en ze had best trek na de drama van vorige avond.

Ze liep de keuken in en zag dat het Raku was die het ontbijt bereid had. Ze zou zich wat ongemakkelijk voelen om ervan mee te eten, aangezien het gisteren tot zo'n ruzie gelopen is. Ze besloot om niet nog wat water op de hete plaat te gooien en ging zelf op zoek naar de cornfakes.

"Goedemorgen iedereen"

Praat tegen iedereen in de keuken
locatie: keuken
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Hasel 2011-02-08, 7:58 am

'Ja je hebt gelijk, het ziet er heerlijk uit!' en hij begon gretig op te scheppen. Met volle mond keek hij naar Dilly 'veer een vouden envevlop?' murmelde hij terwijl hij naar de envelop wees.

Lokatie: Keuken
Praat tegen: Xandria en Dilly
Hasel
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19
Woonplaats : H'veen

http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-08, 9:02 pm

Xandria begon te eten terwijl Lynxx de keuken binnen kwam wandelen. Blijkbaar had die geen zin om mee te eten want ze begon zelf iets anders te zoeken. "Goede morgen" zei ze vrolijk tegen Lynxx

'veer een vouden envevlop?'

Xandria keek geintresseerd de kant van Dilly op. "Ohh, wat staat er in?" vroeg ze nieuwsgierig.

Lokatie: Keuken.
Praat tegen: Lynxx en daarna Dilly.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-08, 9:32 pm

Toen iedereen zat ging Raku ook zitten. Duidelijk geërgerd bij het feit dat Lynxx geen eten van haar wou hebben. "Lust je geen Bacon, ei en toast Lynxx?" Vroeg ze terwijl ze wat van haar ei op een boterham schoof. "Volgens mij vindt de rest het wel lekker?" Vervolgens keek ze Dilly aan en zei: "Een opdracht met een kind, hoe leuk. Zit er ook een foto bij?"

Locatie: Keuken
Tegen: Lynxx en Dilly
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Hasel 2011-02-08, 11:06 pm

Jonan slikte een grote hap door 'kinderen?!' zei hij enthousiast en zijn ogen begonnen te glimmen. 'We moeten met kinderen werken, met wiens kinderen?' In zijn hoofd begon hij na te gaan wie van de andere kandidaten ervaring hadden met kinderen, eigenlijk wist hij het alleen van Dilly, maar die kon niet echt goed met kinderen overweg, tenminste, als hij hem met Puppy of Praline zag was het altijd enigszins awkward en ongeïnteresseerd. Hopelijk had hij een voorsprong op de rest hierdoor.

Lokatie: keuken
Praat tegen: iedereen die het wil horen XD
Hasel
Hasel

Aantal berichten : 384
Registratiedatum : 2009-11-19
Woonplaats : H'veen

http://www.annevanstormbroek.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-08, 11:36 pm

Dilly liet het briefje zien, waar verder niet heel veel info op stond 'Nope, er zit geen foto bij, maar ik gok zo dat het om de dochter van de Markies gaat, hij heeft een meisje van een jaar of 7..' natuurlijk had hij info over Kami opgezocht voor hij hier kwam, een goede meid..uh..man..uh..nouja, persoon, was voorbereid!

Hij ging zitten en schepte wat op z'n bordje. Hij grijnsde naar Jonan 'dit is een goede opdracht voor jou, of niet?'

lokatie: keuken
Praat met: Jonan
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-09, 4:01 am

Xandria glimlachte, een opdracht met kinderen.. Misschien kwam nu het feit dat ze vaak op haar jongere zusje paste goed van pas.. al twijfelde ze of er veel meiden zo eigenwijs waren als Raven. "Een opdracht met kinderen, dat is ook weer eens wat anders" en ze at verder.

Lokatie: Keuken.
Praat tegen: zichzelf en iedereen die het kan horen.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by tha_queen_of_chaos 2011-02-10, 8:41 am

Een grote koets van ebbenhout met een zwarte lak getrokken door 2 statige eenhoorns kwam het terrein oprijden en stopte voor het huis, waar de deelnemers uiteraard vol bewondering toekeken.
Een lakei klapte het trapje uit en opende de deur. Kami kwam statig uit de koets stappen. ,, Vandaag zullen jullie leren hoe het is om met andere op een foto te staan. Niet alleen moet je jezelf op de foto sterk naar voren laten komen, maar ook nog rekening houden met de veeleisendheid van een ander model die hetzelfde doet. En niemand is veeleisender dan een kind. Helemaal niet als ze zo schattig is als mijn eigen dochter. Mag ik jullie voorstellen aan mijn dochter, Mademoiselle Tenshi de Pompadour.” Tenshi kwam aan de hand van haar vader uit de koets stappen en maakte een buiging. Waar Kami een blauw ensemble met paarse accenten droeg, droeg Tenshi een paarse jurk met blauwe ensemble. Hun outfits matchten perfect bij elkaar.

Lynxx
Aangezien ze veronderstelde dat de foto's vooral hen moesten bevatten, had ze al een idee hoe ze het aan zou pakken en begon het uit te leggen aan de fotograaf.
Tenshi zou buiten het huisje de eenhoorn verzorgen en voeren terwijl Lynxx van binnenuit toekijkt. Het zou een sprookjesachtig-opgesloten-gevoel moeten geven, alsof alles beter is buiten.
Dan hupte ze voort in de richting van Tenshi en de eenhoorn en vroeg de fotograaf om ze alledrie samen op de foto te zetten, al was het maar eentje ter herinnering.
Lynxx huppelde terug naar Tenshi die haar verschrikt aankeek. ,, Wat is er?” vroeg Lynxx. ,, Je gezicht.”zei Tenshi. Geschrokken draaide Lynxx zich het raam. Op haar gezicht groeide grote, dikke, rode puisten. ,, Wie heeft dit? Dit was niet de afspraak. We zouden elkaar dan niet saboteren! Daarom kozen we Samuël.”
Een producer gaf met een stalen gezicht de koffers van Lynxx. ,, Ik denk dat het beter is als je het huis verlaat.”

Jonan
Jonan liep na het ontbijt naar buiten, hij had al een goed idee, hij vroeg een van de lakeien of die even met hem mee wou lopen om hem een handje te helpen, toen hij de lakei had waar hij hem wou hebben zei hij; 'ik heb je kleren nodig, hier zijn een spijkerbroek en een t-shirt' en keek hem streng aan, na wat overredende woorden ging de man akkoord. De photoshoot zelf ging goed, het meisje zat als een prinses op de Eenhoorn terwijl Jonan het dier door het bos leidde, ze keken elkaar aan, lachten naar elkaar en het leek allemaal heel vrolijk en natuurlijk. Zijn idee erachter was dat hij op deze manier kon laten zien dat iedereen, van hoge en van lage rang, door de pracht van de Eenhoorns dichter bij elkaar kwam.
Jonan en Tenshi waren net bezig in een beschut deel van het bos. Jonan poseerde even terwijl hij Tenshi van de eenhoorn afhielp. Tenshi glimlachte en bedankte hem even en huppelde naar de bomen. Jonan had de teugels van de eenhoorn nog vast en begon achter haar aan te lopen. Een keiharde klap klonk over het terrein en de eenhoorn steigerde. De hoeven van de eenhoorn sloegen door de lucht en Jonan werd geraakt in zijn gezicht. Een groot blauw oog was het resultaat. Ook Jonan werd afgevoerd naar het ziekenhuis om te onderzoeken of hij een hersenschudding had.

Dilly
Na het ontbijt ging Dilly zich voorbereiden op de opdracht. Hij deed een lieve meisjesachtige outfit aan in rozige kleurtjes met schattige kousjes en schoenen met hartjes. Zo zag hij er in ieder geval iets kindvriendelijker uit. Hij besloot met Tenshi te gaan picknicken en had chocolademuffins gemaakt en een hoop versiersel meegenomen zodat ze samen taartjes konden versieren. Tijdens de photoshoot zaten ze gezellig op een kleedje taartjes te maken terwijl de eenhoorn er naast stond. Een gedachte erachter had hij niet echt maar het maakte in ieder geval een suikerzoet plaatje.

De overgebleven deelnemers, Raku, Dilly en Xandria stonden in de woonkamer. Kami kwam samen met Tenshi binnenlopen. ,, Jonan en Lynxx zijn allebei uit de race." zei Kami. ,, Lynxx was degene die Samuel heeft gesaboteerd, maar ze was niet de enige. Jonan heeft haar eruit gespeeld." Tenshi keek vrolijk rond naar de mensen en hield haar vaders hand vast terwijl ze er statig en schattig uit probeerde te zien.

Jonan is gesaboteerd door de Creeps. Jonan was de Designer(heks) Lynxx is gesaboteerd door de Designer (heks) Lynxx was een creep.
Deadline voor het stemmen: Dinsdag 21.00
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-11, 5:57 am

Raku begon met Jonan's spullen in te pakken, hij was onderweg naar het ziekenhuis. Het was zo'n zorgzame jongen, hoe kan iemand hem nou er uit werken? Raku keek in de camera, "Hoi, Saar en Praline. Ik ken jullie niet maar Jonan heeft wel wat over jullie verteld. Hij is onderweg naar het ziekenhuis met een blauw oog en misschien een hersenschudding. Maar ik denk dat het allemaal wel goed komt." Ze draaide zich om en ging weer verder. Nu waren alleen Dilly, Xandria en zij zelf over, wat een chaos. "Hoezo moest Luther zonodig zeggen dat hij de sabotteur was? Als hij dat niet had gedaan dan was alles heel anders gelopen. Lynxx, de heks, een beetje stilletjes doen en met een vinger naar mij wijzen. Maar ondertussen wel lekker mensen sabotteren. Gelukkig heeft ze niet van mijn eten gegeten." Zei ze terwijl ze aan het bedenken was wie de andere creep kon zijn. Dilly was zo vrolijk en maakte eten klaar voor iedereen. Terwijl Xandria zo ingetogen was, stil en juist geen partij koos tijdens het stemmen.
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-11, 9:04 am

Dilly liep naar zijn kamer, Lynxx en Jonan lagen eruit. Hij zou Jonan wel een beetje missen, het was een toffe gast. Hij hoorde gepraat uit de kamer van Jonan en Raku komen en bleef even staan. Ach, zij zou hem vast ook missen. Hij liep naar binnen en gaf haar een schouderklopje

'Kop op, Jonan heeft een hard hoofd, die komt er wel weer bovenop. Bovendien, nu heb je een goed excuus om hem na het spel nog eens op te gaan zoeken, of niet?'

Ze waren nog maar met z'n drieen, de winst kwam steeds dichterbij..1 saboteur eruit, en nog 1 te gaan.

Lokatie: kamer van Jonan en Raku
Praat met: Raku
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-11, 10:34 pm

Xandria was geschokt.. ze was nog niet aan haar opdracht toe gekomen.. En nu lag Jonan er uit.. en nog wel door haar kamergenote.. ze had totaal de verkeerde vertrouwd. Ze zakte op de grond en ging met haar vingers door haar haar.. "Ohh nee.." meer kwam er nu niet uit. Ze dacht even niet na over hoe dit op camera over zou komen.. "Wist niet dat ik zo slecht was in het uitkiezen van de mensen die ik vertrouw."

Ze stond maar weer op en probeerde zichzelf bij elkaar te rapen. Ze had zichzelf een beetje aan de kant gehouden om zich niet in de drama te mengen.. maar ze moest nu wel wat actiever gaan nadenken over het verder moest. Ze was alleen nog over met Dilly en Raku.. Raku die openlijk Luther, die onschuldig bleek te wezen, had aangevallen.. en Dilly die, als zij zelf ook, zich een beetje zijdig had gehouden van alles. Ze zuchtte..

Lokatie: Keuken.
Praat tegen: zichzelf.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-14, 8:34 pm

Xandria stond op en beet op de binnenkant van haar lip. "Ik heb hier geen verklaring voor. En ik heb misschien ook niet de meest onderbouwde mening hier.. Maar ik denk nog steeds dat een Saboteur niet zo openlijk geweld zou plegen." Xandria twijfelde.. ze wou niet nog eens een domme keuze maken. "Maar ehh.. Ik stem voor Dilly." en liep naar haar kamer.

Lokatie: Keuken.
Praat tegen: De cameras
Stemt op Dilly
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Wish 2011-02-15, 4:08 am

Lynxx nam haar bagage en verliet het huis.
Ze vergat bijna om het leiderschap door te geven.

Ze bleirde door de gang: "XANDRIAAAAAH!!! Jij bent nu leider!"

Locatie: weg
Wish
Wish

Aantal berichten : 976
Registratiedatum : 2009-11-05
Leeftijd : 35
Woonplaats : Edegem - Belgie

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 4 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum