Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

+5
Muisje
Silk
Hasel
Raouken
tha_queen_of_chaos
9 posters

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Verdes 2011-02-15, 1:22 pm

Stemt op Dilly[i]
Verdes
Verdes

Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 2010-12-24
Leeftijd : 35
Woonplaats : Utrecht

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-16, 5:41 am

"XANDRIAAAAAH!!! Jij bent nu leider!"

Xandria keek raar op toen ze hoorde dat Lynxx haar tot leider benoemde voor ze weg ging.. tegelijk zag ze op het scherm voorbij komen dat ook Raku op Dilly had gestemd.. Nu hoopte ze extra dat ze geen verkeerde keuze had gemaakt. "We zullen het zien.." zei ze stilletjes tegen zichzelf.

Lokatie: gang.
Praat tegen: zichzelf.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Raouken 2011-02-16, 6:26 am

Lynxx' stem galde door het huis en Dil liep not amused richting de dagboekkamer, hij vond het maar niks dat de overgebleven twee op hem hadden gestemd en Xandria de leider was. Lynxx was een saboteur, had ze de rol aan haar vriendinnetje doorgegeven zodat die hem eruit kon stemmen om vervolgens Raku te saboteren? Er was niet veel keus, van Raku wisten ze al dat ze geen saboteur was, dus het was Xandria of hij. Eigenlijk was de keuze simpel.

'Ik stem op Xandria' zei hij simpel tegen de camera

lokatie: stemhokje
praat tegen: de camera
stemt op: Xandria

Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by sbslink 2011-02-16, 8:16 am

Op het scherm zag Xandria dat Dilly op haar gestemd had. Dat was natuurlijk niet zo raar, zij had op Dilly gestemd. "De eerste keer dat iemand op mij gestemd heeft." zei ze. "Maar ja, binnenkort komen we er achter wie de schuldige is.."

Lokatie: gang.
Praat tegen: zichzelf en random camera's.
sbslink
sbslink

Aantal berichten : 711
Registratiedatum : 2009-11-07
Leeftijd : 39
Woonplaats : Maarssen

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by tha_queen_of_chaos 2011-02-16, 7:12 pm

Kami keek naar de 3 overgebleven kandidaten. Het was allemaal sneller gegaan dan hij gedacht had en niet zo eerlijk en glorieus allemaal als hij graag had gezien.
,, Voor mij staan 3 mooie meiden." Begon hij, weer totaal vergetend dat dit Dilly niet echt paste. ,, En achter mij ook eentje." Met een grijns draaide hij zich om en Tenshi zwaaide vrolijk vanachter de jury tafel.
,, Vandaag hadden jullie een shoot met mijn dochter Tenshi. Waren jullie sterk genoeg om overeind te blijven in de foto, terwijl jullie ook rekening houden met haar veeleisendheid? We zullen het zien."
Kami keek hun allemaal aan. ,, Ik heb 2 foto's bij mij die staan voor degene die doorgaan naar de volgende ronde. Als ik je naam roep, mag je naar voren stappen. Raku." Xandria liep naar voren en pakte haar foto. ,, Gefeliciteerd je maakt nog kans om D'Etoilles Next Top Model te worden." Xandria liep van het podium en ging op het andere platform staan.
,, Willen Dilly en Raku naar voren komen?" Zenuwachtig maar galant stapten beide naar voren. ,, Raku. Je bent op gaan leven en bent je gevoelens onder controle gaan houden, maar is het genoeg. Dilly, gisteren eerste foto en nu sta je bij de laatste 2." Totaal negerend dat er nog maar 3 zijn. ,, Je medekandidaten hebben jou voor eliminatie geselecteerd." Kami keek even naar de foto in zijn handen. ,, Degene die doorgaat naar de volgende ronde is.... Raku."
Toen Raku haar foto wilde pakken werd deze door Dilly uit haar handen geglipt. Met een boos gezicht versnipperde deze. ,, Ik heb zo hard gewerkt!" zei hij boos. ,, Weet je wel hoe lastig het was om iemand dat mechanisme in de piano te laten maken?" Kami keek rustig en kalm naar Dilly. ,, Tjah, het jammere is, je had het eerlijk kunnen winnen. Alleen ik wil geen valsspelers die mij representeren." Kami's stem was koel, de luchtige ietswat ditzy toon die het normaal had was volslagen verdwenen. Boos beende Dilly weg, met deuren slaand en spullen omgooiend.
Kami draaide zich naar de kandidaten die al aanstalten maakte om weer terug naar hun kamers te gaan. ,, Wacht even." zei hij en hij keek naar de foto's die nu op een scherm te zien waren. De foto's van de kandidaten met Tenshi. Ik denk dat ik weet wie ik als gezicht voor mijn eenhoorns wil."
Een glimlach kwam op zijn gezicht. ,, Tenshi?" Hij draaide zich naar zijn dochter. ,, Wil jij D'Etoilles Next Top Model worden?" Tenshi knikte heftig en ze stond op. Met kleine haastige pasjes rende ze naar haar papa en sprong in zijn armen. ,, Jullie zijn het ermee eens dat Tenshi perfect is voor de campagne, dat ik daar niet eerder aan had gedacht. Dan had ik niet zoveel moeite hoeven doen."
Producers en stafleden van het programma stroomden binnen met bezwaren waarom Kami dit niet kon maken, maar na een half uur kwamen ze tot de conclusie dat Kami dit wél kon maken en het nog deed ook. Hij betaalde Raku en Xandria een leuk bedrag voor hun mediastilte en beloofde ze een bijrol in de campagne voor Pompadours Eenhoorns. Raku en Xandria waren slim genoeg om ook een eenhoorn te vragen, die ze er ook bij kregen. Hierbij kwam Kami op het idee voor Lease eenhoorns, maar dat idee was niet haalbaar.

Dilly was een saboteur. Het spel is afgelopen.
D'Etoilles next top model is Tenshi, want haar papa is Kami die bewees dat je met wat macht, een grote zak geld en goed monteerwerk een programma kan veranderen zonder dat er een grote rel komt.
tha_queen_of_chaos
tha_queen_of_chaos
Admin

Aantal berichten : 1501
Registratiedatum : 2009-11-03
Leeftijd : 36
Woonplaats : Krommenie

http://jointedlove.nl

Back to top Go down

D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!  - Page 5 Empty Re: D'Etoilles Next Top Model!(Game) Ready!

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Page 5 of 5 Previous  1, 2, 3, 4, 5

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum