Jointed Love
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Raou's Doll Corsetten

Go down

Raou's Doll Corsetten Empty Raou's Doll Corsetten

Post by Raouken 2011-07-07, 6:52 am

Waarom had ik hier nog geen thread? <3 Mijn doll corsetten zijn gemaakt voor SD, MSD en soms tinies, en zijn gemaakt met heel veel aandacht en liefde. Elk corsetje is uniek, dus het is iets heel speciaals voor je doll! <3

Lees onderstaande informatie goed, zodat je geen pm's hoeft te sturen met vragen die hier al beantwoord worden!

Basic Info

Al mijn corsetjes worden gemaakt van kwaliteits stof en zijn gevoerd met wit katoen(dit om afgeven te voorkomen), en hebben echte balijntjes. Als je wilt weten of jouw popje een specifiek corsetje zou passen, pm me dan met haar borstmaten(de hele borstmaat en de voorborst, dat betekent van naad tot naad over het wijdste stuk van haar borst), haar taillemaat en haar heupmaat, dan kan ik het opmeten. Als je deze maten niet hebt, dan gewoon haar merk en model, misschien heb ik al eerder corsetten voor dat merk gemaakt en heb ik de maten al.

Zit er niks van je gading bij? Ik neem ook commissions aan!

Het is ook mogelijk om een bijpassend rokje of bloomers bij de corsetje te bestellen.

Ik heb een kat en een konijn, ze komen niet bij mijn werk maar als je erg allergisch bent, is dit wel iets om in het hoofd te houden.

Betalen&Verzenden

Ik accepteer bankoverschrijving en paypal, en ik verzend met de TNT. Binnen Nederland kost dit 1 euro, naar Belgie kost dit 2 euro. Ik verzend binnen 1-3 dagen nadat de betaling ontvangen is. Ophalen mag ook, ik woon in Heerenveen(Friesland), en kom ook wel eens in Utrecht en Amsterdam. Layaway mag, pm me daar over als je layaway wil.

Niet al mijn corsetten staan in deze thread, kijk voor het volledige aanbod naar mijn Etsy winkeltje!


Dan de corsetten zelf! ^_^


SD maat

Creamy Cupcake voor Zaoll

Raou's Doll Corsetten DSC_0018b

Dit lieve, gedetailleerde corsetje is gemaakt voor Zaoll maat. Het is gemaakt van fijne creme zijde, met een voering en tussenvoering van katoen en veel baleinen. Het is versierd met fijn kant en flossing(borduursels onderaan de balein tunnels)van zijde draad. Je kunt het achterin inrijgen met een lintje. Het heeft ook padding op de heupen voor een meer curvy silhouette.

Dit corset is gemaakt op Zaoll maat, de maten van Zaoll's zijn 23 cm voor de borst, 17 voor de taille en 24 voor de heup. Als je wil weten of dit jouw meisje past, pm me dan met haar maten.

Foto's:

Voor
Zij
Achter

Prijs: 35 euro plus shipping

Rose Garden voor Zaoll

Raou's Doll Corsetten DSC_0017b

Dit lieve romantische corsetje is gemaakt voor Zaoll maat. Het is gemaakt van goede kwaliteit katoen met een lieve roze bloemenprint. Het is gevoerd en tussengevoerd met wit katoen, en versierd met fijn creme en roze kant, en zijde strikjes. Het heeft padding op de heupjes voor een curvier silhouette.

Dit corset is gemaakt op Zaoll maat, de maten van Zaoll's zijn 23 cm voor de borst, 17 voor de taille en 24 voor de heup. Als je wil weten of dit jouw meisje past, pm me dan met haar maten.

Foto's:

Voor
Voor
Zij
Rug
Bovenkant

Prijs: 35 euro plus shipping

Lace Dreams voor Zaoll

Raou's Doll Corsetten DSC_0030b

Dit gedetailleerde, bijzondere corset is gemaakt voor Zaoll maat. Het is gemaakt van zijde, ooit wit maar handgeverfd tot creme(handgeverfd, dus niet helemaal gelijk) en heeft de voorpanden versierd met naaldkant. Deze techniek werd gebruikt om kant te maken voor het kloskant was uitgevonden, en ik heb het naaldkant zelf gemaakt voor dit corsetje. Dit kost vele uren werk, vandaar de hogere prijs. Verder is het corsetje versierd met fijn creme kant, en een creme strikje.

Dit corset is gemaakt op Zaoll maat, de maten van Zaoll's zijn 23 cm voor de borst, 17 voor de taille en 24 voor de heup. Als je wil weten of dit jouw meisje past, pm me dan met haar maten.

Foto's:

Voor
Zij
Rug
Closeup
Closeup

Prijs: 60 euro plus shipping

Victorian White voor Zaoll

Raou's Doll Corsetten DSC_0036-5

Dit elegante corset is gemaakt voor Zaoll maat. Het is gemaakt van witte zijde, met voering en tussenvoering van katoen. De balijnen lopen zo dat er ruimte is voor heup en borst stukken, zoals vroeger bij Victoriaanse corsetten die nog echt ondergoed waren. Het is versierd met creme kant, een creme strikje en zijde flossing, ook bij de borst en heupstukken. Het heeft ook padding op de heupen, voor een curvier silhouette.

Dit corset is gemaakt op Zaoll maat, de maten van Zaoll's zijn 23 cm voor de borst, 17 voor de taille en 24 voor de heup. Als je wil weten of dit jouw meisje past, pm me dan met haar maten.

Foto's:

Voor
Voor
Zij
Achter

Prijs: 35 euro plus shipping

Buttercup voor Zaoll

Raou's Doll Corsetten DSC_0045-1

Dit mooie corsetje is gemaakt van een licht creme zijde, tussengevoerd en gevoerd met katoen. Het is versied met fijn katoen kant, zijde strikjes en Xvormige borduursels met zijde garen. Het heeft padding op de heupjes voor een meer curvy silhouette.

Dit corset is gemaakt op Zaoll maat, de maten van Zaoll's zijn 23 cm voor de borst, 17 voor de taille en 24 voor de heup. Als je wil weten of dit jouw meisje past, pm me dan met haar maten.

Foto's:

Bovenkant
Voor
Zijvoor
https://2img.net/h/i342.photobucket.com/albums/o411/raouken/DSC_0052.png]Rug

Prijs: 35 euro plus shipping

Candycane Pink voor Zaoll

Raou's Doll Corsetten _DSC0051-13

Dit ontzettend zoete en schattige corsetje is perfect voor hele lieve dametjes! Het is gemaakt van fijne roze zijde, met een voering en tussenvoering van katoen en gedetailleerde baleinpatronen. Het is versierd met fijn kant(waarvan het kant bovenaan antiek is), en met flossing-borduursels aan de onderkant in borduurdraad dat overloopt van roze naar paars. Het rijgt achterin in met een roze lint.

Dit corset is gemaakt op Zaoll maat, de maten van Zaoll's zijn 23 cm voor de borst, 17 voor de taille en 24 voor de heup. Als je wil weten of dit jouw meisje past, pm me dan met haar maten.

Foto's:

Voorkant
Flossing
Zijkant
Achterkant

Prijs: 35 euro plus shipping

Rococo Teatime voor Ariadoll small bust

Raou's Doll Corsetten DSC_0043-1

Dit mooie setje komt met een corset en korte bloomers. Het corset is in de stijl van 18e eeuwse corsetten(dus het heet eigenlijk stays)en is gemaakt van een mooi lichtgroen printje met rococo dames en heren erop. Het is versierd met fijn kant, en de bloomers gaan dicht met lintjes zodat verschillende popjes ze aan kunnen. Het corset heeft lichte padding op de heupjes, voor een wat voller silhouette. Een lief setje met een bijzonder stofje!

Dit setje is gemaakt op Ariadoll small bust maat, haar maten zijn 24 cm op de borst, 19 op de taille en 25 op de heup. Als je wil weten of jouw meisje dit past, pm me dan met haar maten.

Foto's:

Voor
Zij
Achter

Prijs: 50 euro plus shipping


MSD maat

CandyPink voor Narae/Unoa

Raou's Doll Corsetten _DSC0055-9

Dit heel erg zoete corsetje is gemaakt voor Narae/Unoa maat. Het is gemaakt van roze zijde en gevoerd en tussengevoerd met wit katoen. Het is versierd met fijn roze kant en roze strikjes en pareltjes. Een heel zoet corsetje voor zoete dames!

Dit corset is gemaakt voor Narae maat, haar maten zijn 17 cm op de borst, 14 op de taille en 19 op de heup. Als je wilt weten of jouw meisje dit past, pm me dan met haar maten. Minifee's passen dit niet, hun taille is te smal.

Foto's:

Voor
Voor
Rug

Prijs: 25 euro plus shipping

Cream Pearls voor Narae/Unoa

Raou's Doll Corsetten _DSC0018-15

Dit lieve corsetje is gemaakt voor Narae/Unoa maat. Het is gemaakt van fijne creme zijde, en versierd met witte kleine kraaltjes en fijn antiek kant. Het rijgt achterin in met een creme lintje. Een pretty corsetje voor romantische meisjes <3

Dit corset is gemaakt voor Narae maat, haar maten zijn 17 cm op de borst, 14 op de taille en 19 op de heup. Als je wilt weten of jouw meisje dit past, pm me dan met haar maten. Minifee's passen dit niet, hun taille is te smal.

Foto's:

Voor
Rug

Prijs: 25 euro plus shipping


Snow White voor Narae/Unoa

Raou's Doll Corsetten _DSC0041-8

Dit corsetje is gemaakt voor Narae/Unoa maat. Het is gemaakt van sneeuwwitte fijne zijde en versierd met fijn lichtroze kant. Het heeft ook lichtroze flossing(de borduursels aan de onderkant)en creme pareltjes. Een lief en romantisch corsetje.

Dit corset is gemaakt voor Narae maat, haar maten zijn 17 cm op de borst, 14 op de taille en 19 op de heup. Als je wilt weten of jouw meisje dit past, pm me dan met haar maten. Minifee's passen dit niet, hun taille is te smal.

Foto's:

Voor
Rug
Flossing

Prijs: 25 euro plus shipping



Dat was het voor nu! Ik update regelmatig, dus check deze thread of mijn Etsy shop voor meer corsetten ^_^
Raouken
Raouken

Aantal berichten : 533
Registratiedatum : 2009-11-09
Woonplaats : Heerenveen

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum